Като цяло днес установих два нови проблема по Пасат-а.
Единия е че като се опитам да потегля повечето пъти придръпва (сменявах преден тампон на двигателя ама пак си придръпва).Установи опитно че като дам разко газ и върна разко газ-та колата се поразтриса.Дали се касае за още някой сдал багажа тампон или? (идея нямам къде още има тампни защото не съм я разгеждал подробно).Иначе като тръгвам ако пусна малко по-разко съединителя придръпва няколко пъти а при по-дълго каране градско 1-ва не иска да влиза много много а и задна нещо ми се гъбарка и като я вкарвам имам чуството че отпред нещо се премества (чува се едно дрън и цялата кола леко се размърдва при напълно натиснат съединител).Замислих се за притискателен диск защото и като натискам/пускам педала от време на време скърца отвън при скоростите.Та се чудя дали е тампон,дали нещо трябва да се регулира помпата долу на съединителя или какво е?
Другия проблем е че като навия волана докрай ми блокира хидравличната помпа.Първоначално си мислех че ремъка е хлабав ама го натегнах още и днес установих че като завъртя докрай помпата започва ту да блокира ту да тръгва пак и затова ми првърта ремъка.Та как се стига до това клапанче за налягането и дали изобщо да се захващам или да бяга на майстор преди да съм я съсипал.Като цяло иначе няма проблем с хидравликата освен в крайно положение на волана.
Благодаря!
Проблем с потеглянето и с хидравличната помпа
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей колега.
Мога да ти дам насоки(според това което си описал) по първият ти комплексен въпрос. Да има и друг тампон освен този, който е отпред пред радиатора. Твърде е възможно да ти е заминал тампона на скоростната кутия. Той се намира сравнително близо до лявото колело. Горе долу там където се събират жилата(под тях) в лоста, влизащ в кутията. Най-добре може да се види на канал или с повдигане на крик на двигателя. Мога да направя снимка, но няма да мога да я кача тук(е-mail ?). Ако той се е скапал е нормално понякога да влизат по-трудно скоростите.
Но причината за придръпването, разтърсването, както си предположил може и да е от съединител(къде ти отделя) или поизморени демпфери на притискателя. От него се получава притирисане при потегляне на първа, а също може и на задна скорост. Причините може и да са комплексни, но предполагам, си видял изписаното във форума, така че няма да се задълбочавам.
Възможно е и да са омекнали или закъсали и задните тампони(към шасито) на предните носачи. Може да ги провериш по няколко начина.
Най-лесно според мен, е като сложиш две трупчета(тухли), успоредни на предните колела(автомобила да е на равен участък) на около 30-40 см. пред или зад тях(по твоя преценка). С помоща на още един човек, който да бутне колата, така че тя да се блъсне в трупчетата, гледай в момента на сблъсъка дали колелото се премества(заклаща) в обратната посока на движение. Ако се мести е добре да се видят тампоните и на канал. Могат да се проверят с помоша на щанга, дали поддават на натиск.
Надявам се така описаното да ти помогне.
Мога да ти дам насоки(според това което си описал) по първият ти комплексен въпрос. Да има и друг тампон освен този, който е отпред пред радиатора. Твърде е възможно да ти е заминал тампона на скоростната кутия. Той се намира сравнително близо до лявото колело. Горе долу там където се събират жилата(под тях) в лоста, влизащ в кутията. Най-добре може да се види на канал или с повдигане на крик на двигателя. Мога да направя снимка, но няма да мога да я кача тук(е-mail ?). Ако той се е скапал е нормално понякога да влизат по-трудно скоростите.
Но причината за придръпването, разтърсването, както си предположил може и да е от съединител(къде ти отделя) или поизморени демпфери на притискателя. От него се получава притирисане при потегляне на първа, а също може и на задна скорост. Причините може и да са комплексни, но предполагам, си видял изписаното във форума, така че няма да се задълбочавам.
Възможно е и да са омекнали или закъсали и задните тампони(към шасито) на предните носачи. Може да ги провериш по няколко начина.
Най-лесно според мен, е като сложиш две трупчета(тухли), успоредни на предните колела(автомобила да е на равен участък) на около 30-40 см. пред или зад тях(по твоя преценка). С помоща на още един човек, който да бутне колата, така че тя да се блъсне в трупчетата, гледай в момента на сблъсъка дали колелото се премества(заклаща) в обратната посока на движение. Ако се мести е добре да се видят тампоните и на канал. Могат да се проверят с помоша на щанга, дали поддават на натиск.
Надявам се така описаното да ти помогне.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така.....като цяло съединителя незнам как да го проверя.
Иначе - отпред де що е тампон е сменяно (освен на биалетките и стабизиращата щанга) и колелото не мръдва наникъде като се качвам на бордюр или нещо от сорта.Съединителя отделя сравнително долу макар че в движение мога да сменям скорост и като натискам до малко повече от половина.
Тампоните уж ги гледа един майстор и каза че бил за сменяне предния на двигателя (запалиха колата и докато се натиснали спирачката се опитаха да тръгне и наблюдаваха кое накъде се мести и така го определиха предния че е за смяна).
За хидравликата май май на към смяна отива работата....има ли някакъв смисъл да търся къде и как се рециклира или направо да диря друга (нова ли,втора ли употреба и т.н.)
Благодаря предварително!
Иначе - отпред де що е тампон е сменяно (освен на биалетките и стабизиращата щанга) и колелото не мръдва наникъде като се качвам на бордюр или нещо от сорта.Съединителя отделя сравнително долу макар че в движение мога да сменям скорост и като натискам до малко повече от половина.
Тампоните уж ги гледа един майстор и каза че бил за сменяне предния на двигателя (запалиха колата и докато се натиснали спирачката се опитаха да тръгне и наблюдаваха кое накъде се мести и така го определиха предния че е за смяна).
За хидравликата май май на към смяна отива работата....има ли някакъв смисъл да търся къде и как се рециклира или направо да диря друга (нова ли,втора ли употреба и т.н.)
Благодаря предварително!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 58 госта