Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Има достатъчно потенциал. За който не знае, да споделя, че този модел се монтира на Мерцедес 190 2.0 мотор 100 и няколко коня. Смятам, че няма да мога да ползвам пълния му капацитет. Този карбуратор е може би от последните неща, които бих пипал/махнал от колата. Работи доста добре, съвсем скоро смених ламбда-сонда, която му е нужна за по-прецизна работа и добър разход.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
stefan4o написа:Прилагам две схеми с разликите.
Решението със закрепването е пред очите ти, просто не го виждаш (не гледаш внимателно). По-важно е ще имаш ли място за монтаж на рейката, ако запазиш карбуратора?
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Може ли жокер? Единственото, което виждам на тези схеми е, че планките при Г60 са S-образни и биха ми свършили работа, понеже се закрепят на самата глава, където има отвори, вместо на колектора (който нямам и не искам да ползвам) от инжекциона, както е при ГТИ. Нещо съм пропуснал ли?
Относно монтажа на рейката и мястото - карам с горна плочка и надига доста филтърното тяло над карбуратора. Хич да не е 4-5см нагоре отива. Предполагам, че ще ми стигне мястото да натикам рейката с инжекторите.
Относно монтажа на рейката и мястото - карам с горна плочка и надига доста филтърното тяло над карбуратора. Хич да не е 4-5см нагоре отива. Предполагам, че ще ми стигне мястото да натикам рейката с инжекторите.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Погледни схемата на G60. Планките и адаптера с буксите са с един номер 3, защото се продават като една част. Сега погледни схемата на GTI. Номер 3 има изнесени крачета, същите като отделните на G60. И при двете схеми рейката се монтира върху тези метални планки, не както си мислиш върху колектора при GTI. Накратко - вземаш адаптера с буксите от GTI, отрязваш планките, докъдето ти трябват (ако нямаш място за адапрера) и си монтираш рейката.
Ето адаптера на GTI:
Ето адаптера на GTI:
- Прикачени файлове
-
- 75474-1.JPG.jpg (44.68 KиБ) Видяна 2114 пъти
-
- 75474-2.JPG.jpg (49.53 KиБ) Видяна 2114 пъти
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Верно ми е било пред очите, а не съм го видял. Благодаря ти много!!! Това ме улеснява доста.
Излезе прав за мястото. Огледах внимателно и видях, че серво-електрическият актуатор на карбуратора пречи - доста близко е до колектора и главата. Освен него имам и датчик за температура на вх. въздух на колектора, който също пречи. Значи минавам на вариант запушване на отворите
Отделно - ще ям хурката и с масления охладител - понеже тялото на механичната ми бензинова помпа е на точно такова гадно местенце, че пречи на маркуча, който би следвало да минава нагоре към тройника на главата с датчиците. Там има поле за изява, може да измисля нещо.
Примерно да срежа маркуча, който тръгва от помпата и отива към фланеца, с който съм в момента и да пусна отлонение с тройник към входа на охладителя.
Излезе прав за мястото. Огледах внимателно и видях, че серво-електрическият актуатор на карбуратора пречи - доста близко е до колектора и главата. Освен него имам и датчик за температура на вх. въздух на колектора, който също пречи. Значи минавам на вариант запушване на отворите

Отделно - ще ям хурката и с масления охладител - понеже тялото на механичната ми бензинова помпа е на точно такова гадно местенце, че пречи на маркуча, който би следвало да минава нагоре към тройника на главата с датчиците. Там има поле за изява, може да измисля нещо.

- Ник никишето
- Мнения: 759
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Намерих ти планки а за маркучите има решени просто сложи от голф мк1 гти маслено охлаждане без вода само маслото минава през радиатор
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Мерси, Ники, ама се оказва, че нямам място за рейка. И с охладителя имам драма, в голям филм ще вляза.
От Мк1 гледах в нета снимки - стори ми се с доста дълга конзола, имам климатик и маркучите пречат, мястото ми е кът под капака. Другото, което ми дойде на акъла е да завъртя тялото на масления охладител с щуцерите срещу водния радиатор и да го подвържа последователно на изпарителя за газовата. Много ми се ще да сложа охладител за маслото, лятото я пържа на магистралата и с включен климатик си се постопля масълцето.
От Мк1 гледах в нета снимки - стори ми се с доста дълга конзола, имам климатик и маркучите пречат, мястото ми е кът под капака. Другото, което ми дойде на акъла е да завъртя тялото на масления охладител с щуцерите срещу водния радиатор и да го подвържа последователно на изпарителя за газовата. Много ми се ще да сложа охладител за маслото, лятото я пържа на магистралата и с включен климатик си се постопля масълцето.
- Ник никишето
- Мнения: 759
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Ще сложа една ролетка след малко да видиш колко е ! 2 варянт ти е да ти събера вс от моя h2което е пф само че под 100 коня има смукател с дросел гофриран маркуч дебиломер хаха с кутия може и компа да намеря с повече инат и инсталацията ще изскочи ама на ц2
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Не ща инжекциони, мерси. Аз го писах вече.
Може ли да заснемеш маркуча от фланеца към масления охладител от кой модел е. Щото са два вида, но на единия не му намирам номера в ЕТКА.
Може ли да заснемеш маркуча от фланеца към масления охладител от кой модел е. Щото са два вида, но на единия не му намирам номера в ЕТКА.
- Ник никишето
- Мнения: 759
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
18см от блока е
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Мерси за снимките. Но при мен няма това място, за съжаление. Ето за този модел маркуч питах, ако си с такъв на двойката си:
- Ник никишето
- Мнения: 759
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Се си мисля че няма да има яд как си е стоково
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Ако нямаш климатик и механична бензинова помпа - да. Аз имам и двете. Заводски при 1.6 моторите няма охлаждане на маслото, затова се налагат разни сложни гимнастики, като тези, дето ги мисля в момента. Мерси на колегата golfmk1, подсказа ми номерчето на маркуча, който търсех, а именно 027 121 096A - от дърта Джета или Голф с метален фланец, от моделна година 1985-1986.
- Прикачени файлове
-
- cp039168-oil-cooler-hose-line-85-93-vw-cabriolet-mk1-genuine.jpg (81 KиБ) Видяна 1997 пъти
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Един такъв фланец дали няма да свърши работа вместо сложните гимнастики?
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Мерси за предложението, но цената му ще е сигурно повече, отколкото ще трябва да дам за всички гарнитури и дреболии, които ще трябва да сменя при ъпгрейда. Освен това другите неща са ми налични, само ги събирам в кашоните и така си стоят неупотребени...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 93 госта