Колеги около 120км двигателя придърпва и спира да набира. След рестартиране на двигателя се оправя, но пак до 120км. Досега ми го е правило 3 пъти.Всяка година го прави и го давам да ми отворят турбото и да го изчистят и се оправя за около година, но вече ми писна. Посъветваите ме какво да правя. Искам траино решение на проблема на приемлива цена. Да давам турбината за рециклиране ли, да я сменя с нова ли, знам, че някакъв клапан ги прави тия мизерии и заслужава ли си да я сменя заради този клапан.
mod edit: dobrinb
Проблеми с турбината на В5 РЕШЕНО
N75 задължително трябва да се погледне. Много ядове идват от него. Имайте в предвид, че клапана може да изглежда (визуално) наред и да цъка, но в същност да има проблем със задържане на вакуума.
Щом си чистил турбината ми намирисва, че май там (клапан N75) e "зарито кучето". Също така не е зле да се погледне състоянието на механизма, който управлява геометрията на лопатките в турбото.
Щом си чистил турбината ми намирисва, че май там (клапан N75) e "зарито кучето". Също така не е зле да се погледне състоянието на механизма, който управлява геометрията на лопатките в турбото.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
pike написа:Имах абсолютно същия проблем и го лекувам по същия начин-чистене на турбина от време навреме.Още няколко колеги от форума споделиха за този проблем,но никой не дава еднозначно решение.Аз лично смятам да заложа на махане на катализатора,ама все не ми остава време.

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
просто няма еднозна4но решениеpike написа:Имах абсолютно същия проблем и го лекувам по същия начин-чистене на турбина от време навреме.Още няколко колеги от форума споделиха за този проблем,но никой не дава еднозначно решение.Аз лично смятам да заложа на махане на катализатора,ама все не ми остава време.

- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Мисля че е крайно време да се сложи една ВАЖНА тема в дизел раздела в която да пише нещо от рода " Второто нещо което задължително трябва да направите след смяна на ремъка и маслото е да отидете и да си изкормите катализатора без да мислите глупости от рода на това как няма да минете годишен преглед без него " ,евентуалните проблеми от запушен такъв са много по-големи от това да си намериш сервиз за ГТП където катализатора ти хич не ги интересува
Естествено горното не важи за коли с доказано по-малко от 100К пробег !

Естествено горното не важи за коли с доказано по-малко от 100К пробег !
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Stivi написа:Мисля че е крайно време да се сложи една ВАЖНА тема в дизел раздела в която да пише нещо от рода " Второто нещо което задължително трябва да направите след смяна на ремъка и маслото е да отидете и да си изкормите катализатора без да мислите глупости от рода на това как няма да минете годишен преглед без него " ,евентуалните проблеми от запушен такъв са много по-големи от това да си намериш сервиз за ГТП където катализатора ти хич не ги интересува![]()
Естествено горното не важи за коли с доказано по-малко от 100К пробег !



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Аз карам предимно в града, колата ми е на около 130 000 км, значи явно трябва да махна катализатора на първо време, да ми почистят турбината пак, да видят как е въпросният клапан и ако пак прави проблеми да сменя турбината-ако правилно съм разбрал.Колеги насочете ме към читав майстор или сервиз които да ми тества турбото и въпросния клапан.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта