Проблеми с турбината на В5 РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблеми с турбината на В5 РЕШЕНО

Мнениеот nikm » Пет 02 мар 2007 16:19


Колеги около 120км двигателя придърпва и спира да набира. След рестартиране на двигателя се оправя, но пак до 120км. Досега ми го е правило 3 пъти.Всяка година го прави и го давам да ми отворят турбото и да го изчистят и се оправя за около година, но вече ми писна. Посъветваите ме какво да правя. Искам траино решение на проблема на приемлива цена. Да давам турбината за рециклиране ли, да я сменя с нова ли, знам, че някакъв клапан ги прави тия мизерии и заслужава ли си да я сменя заради този клапан.
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 02 мар 2007 17:01


ами даи я да я из4истят,ако имаш катализатор го хвърли,и вижте клапан N75 нормално ли работи :wink:
проблема е комплексен-не е само от турбината


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 02 мар 2007 19:42


N75 задължително трябва да се погледне. Много ядове идват от него. Имайте в предвид, че клапана може да изглежда (визуално) наред и да цъка, но в същност да има проблем със задържане на вакуума.
Щом си чистил турбината ми намирисва, че май там (клапан N75) e "зарито кучето". Също така не е зле да се погледне състоянието на механизма, който управлява геометрията на лопатките в турбото.


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Пет 02 мар 2007 21:28


Имах абсолютно същия проблем и го лекувам по същия начин-чистене на турбина от време навреме.Още няколко колеги от форума споделиха за този проблем,но никой не дава еднозначно решение.Аз лично смятам да заложа на махане на катализатора,ама все не ми остава време.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 02 мар 2007 22:22


pike написа:Имах абсолютно същия проблем и го лекувам по същия начин-чистене на турбина от време навреме.Още няколко колеги от форума споделиха за този проблем,но никой не дава еднозначно решение.Аз лично смятам да заложа на махане на катализатора,ама все не ми остава време.
:да: Катализатора е за 100 к километри и то на европейска нафта-след това цапа яко турбината особенно ако караш градско на бавни обороти.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 03 мар 2007 0:49


pike написа:Имах абсолютно същия проблем и го лекувам по същия начин-чистене на турбина от време навреме.Още няколко колеги от форума споделиха за този проблем,но никой не дава еднозначно решение.Аз лично смятам да заложа на махане на катализатора,ама все не ми остава време.
просто няма еднозна4но решение :!:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20248
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Съб 03 мар 2007 1:42


ако се окаже, че трябва да сменяш турбината ми пиши ЛС да те свържа с един познат, който има морга само за VW и AUDI.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 03 мар 2007 10:56


Мисля че е крайно време да се сложи една ВАЖНА тема в дизел раздела в която да пише нещо от рода " Второто нещо което задължително трябва да направите след смяна на ремъка и маслото е да отидете и да си изкормите катализатора без да мислите глупости от рода на това как няма да минете годишен преглед без него " ,евентуалните проблеми от запушен такъв са много по-големи от това да си намериш сервиз за ГТП където катализатора ти хич не ги интересува :lol:
Естествено горното не важи за коли с доказано по-малко от 100К пробег !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 03 мар 2007 11:12


Stivi написа:Мисля че е крайно време да се сложи една ВАЖНА тема в дизел раздела в която да пише нещо от рода " Второто нещо което задължително трябва да направите след смяна на ремъка и маслото е да отидете и да си изкормите катализатора без да мислите глупости от рода на това как няма да минете годишен преглед без него " ,евентуалните проблеми от запушен такъв са много по-големи от това да си намериш сервиз за ГТП където катализатора ти хич не ги интересува :lol:
Естествено горното не важи за коли с доказано по-малко от 100К пробег !

:да: Освен това колата ако ти е в ред си минаваш прегледа на който и да е ГТП-личен опит :) Запушения катализатор нищо не помага като идеш на ГТП :!:


Slizer
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 10:12
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Slizer » Нед 04 мар 2007 9:33


Моя звер ко взех на 180 хил. км , засега добре си дърпа дори и след 180 км/ч , възможно ли е само аз да си фантазирам , а то да трябва да дърпа повече ?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 04 мар 2007 17:12


Slizer написа:Моя звер ко взех на 180 хил. км , засега добре си дърпа дори и след 180 км/ч , възможно ли е само аз да си фантазирам , а то да трябва да дърпа повече ?


Не колега след 180 трябва да разтваря крилата и да излита ! :049:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 04 мар 2007 17:20


Stivi написа:
Slizer написа:Моя звер ко взех на 180 хил. км , засега добре си дърпа дори и след 180 км/ч , възможно ли е само аз да си фантазирам , а то да трябва да дърпа повече ?


Не колега след 180 трябва да разтваря крилата и да излита ! :049:

Подкрепям напълно - все пак не караме Ферарита! :012:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 04 мар 2007 22:24


Slizer написа:Моя звер ко взех на 180 хил. км , засега добре си дърпа дори и след 180 км/ч , възможно ли е само аз да си фантазирам , а то да трябва да дърпа повече ?

Виж го точно колко вдига на право и без вятър и сподели.Така на догадки може и още :?


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Пон 05 мар 2007 8:44


Аз карам предимно в града, колата ми е на около 130 000 км, значи явно трябва да махна катализатора на първо време, да ми почистят турбината пак, да видят как е въпросният клапан и ако пак прави проблеми да сменя турбината-ако правилно съм разбрал.Колеги насочете ме към читав майстор или сервиз които да ми тества турбото и въпросния клапан.


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Пон 05 мар 2007 10:10


Здравейте !
Мога ли да ви помоля ако можете да качите снимка или схема да видя кой е този клапан N75 !
Благодаря предваретелно :037:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта