
Въпроси относно 1749VA
- mladen201
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Въпроси относно 1749VA
От доста време карам с тази турбина и като цяло съм доволен. Идва момента в който искам да мина на хибрид, даже съм си подготвил билет перка 52мм. Интересува ме има ли друга, по добра геометрия, която да влиза в топлата част на VA-то? Или с други думи как може да я накраме тая турбина да тръгва по рано. В момента максималния ми въртяш момент е на 2500 оборота и ми се струва леко лагаваи искам да тръгва една идея по рано. Интересуват ме тия неща, за да могат да се свършат докато е време, а не след като направя хибрида 

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Въпроси относно 1749VA
търси направо gtb1756vk и си прави фланци за колектора...........
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Въпроси относно 1749VA
Никси ти го каза с едно изречение, кратко точно и ясно.
Това ВА не може да се разтоварва с оригиналната си перка, ако се усили горивото, камоли по големи перки да му се слагат...
За да минеш на по голяма геометрия се увеличава и турбинната част, т.е разстъргва се чугуна. Така вече ще имаш по висока мощност, но лага се увеличава още.
1752вб хибрида е по изпълним.
За да я накараш да тръгва рано кажи на мапера да свали надолу въртящия момент, само че съединитела ще пръдне бързо, затова маперите го ограничават, за да не се натоварва трансмисия, съединител
Това ВА не може да се разтоварва с оригиналната си перка, ако се усили горивото, камоли по големи перки да му се слагат...
За да минеш на по голяма геометрия се увеличава и турбинната част, т.е разстъргва се чугуна. Така вече ще имаш по висока мощност, но лага се увеличава още.
1752вб хибрида е по изпълним.
За да я накараш да тръгва рано кажи на мапера да свали надолу въртящия момент, само че съединитела ще пръдне бързо, затова маперите го ограничават, за да не се натоварва трансмисия, съединител
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 38 госта