Въпроси относно 1749VA

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mladen201
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Въпроси относно 1749VA

Мнениеот mladen201 » Вто 12 ное 2019 19:33


От доста време карам с тази турбина и като цяло съм доволен. Идва момента в който искам да мина на хибрид, даже съм си подготвил билет перка 52мм. Интересува ме има ли друга, по добра геометрия, която да влиза в топлата част на VA-то? Или с други думи как може да я накраме тая турбина да тръгва по рано. В момента максималния ми въртяш момент е на 2500 оборота и ми се струва леко лагаваи искам да тръгва една идея по рано. Интересуват ме тия неща, за да могат да се свършат докато е време, а не след като направя хибрида :biggrin




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Въпроси относно 1749VA

Мнениеот niks76 » Вто 12 ное 2019 19:59


търси направо gtb1756vk и си прави фланци за колектора...........


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Въпроси относно 1749VA

Мнениеот valiosport » Сря 13 ное 2019 0:22


Никси ти го каза с едно изречение, кратко точно и ясно.
Това ВА не може да се разтоварва с оригиналната си перка, ако се усили горивото, камоли по големи перки да му се слагат...
За да минеш на по голяма геометрия се увеличава и турбинната част, т.е разстъргва се чугуна. Така вече ще имаш по висока мощност, но лага се увеличава още.
1752вб хибрида е по изпълним.
За да я накараш да тръгва рано кажи на мапера да свали надолу въртящия момент, само че съединитела ще пръдне бързо, затова маперите го ограничават, за да не се натоварва трансмисия, съединител



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 38 госта