Разлики в двигатели с код BKD и BMR
- 
				kalkata
 - Мнения: 58
 - Регистриран на: Пон 10 яну 2011 20:01
 - Автомобил: VW Golf MK2 16V [ABF]
 - Двигател:
 - Местоположение: Перник
 
Разлики в двигатели с код BKD и BMR
Здравейте колеги, интересувам се има ли и какви са разликите в двигатели с код BKD и BMR. Знам, че първият е 140 к.с., а другият 170 к.с. Въпросът е не в оборудване, дюзи, турбо и т.н., а чисто механически блок, глава, бутала, кол. вал и т.н. Може ли затворен двигател (блок и глава) BKD, да се оборудват с всичко (дюзи, турбо, тандем помпа) от BMR. Благодаря предварително :)
			
									
									Re: Разлики в двигатели
Не разбирам какво точно питаш ?
Чисто механично двата двигателя са идентични. 170 коньовия мотор е със пиезодюзите на Сименс , или Континентал , ако вече са минали през сервизна акция ( много вероятно е ).
От кола със Бош електроника не можеш да Сименс , и обратното ( всъщност може , но е трудно и скъпо ) .
			
									
										
						Чисто механично двата двигателя са идентични. 170 коньовия мотор е със пиезодюзите на Сименс , или Континентал , ако вече са минали през сервизна акция ( много вероятно е ).
От кола със Бош електроника не можеш да Сименс , и обратното ( всъщност може , но е трудно и скъпо ) .
- 
				kalkata
 - Мнения: 58
 - Регистриран на: Пон 10 яну 2011 20:01
 - Автомобил: VW Golf MK2 16V [ABF]
 - Двигател:
 - Местоположение: Перник
 
Re: Разлики в двигатели
Интересувам се защото двигателят на пасата ми 2.0 (BMR) има проблем, а аверче си удари колата 2.0 (BKD) и я разпродава на части. Идеята ми е да не се занимавам с отваряне и ремонт на моя двигател, а да взема направо от него и да го оборудвам с моите части (дюзи, турбо и т.н.). Но ме притесняваше дали BKD вътре не е нещо "по-слаб" и след оборудването с частите от 170 да "сдаде богу дух" :D
			
									
										
						- nikolay_ss
 - Мнения: 1152
 - Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
 - Автомобил: Touareg 7P6
 - Двигател:
 
Re: Разлики в двигатели с код BKD и BMR
BKD ако е от ранните години, имат проблем с пукането на главата, провери главата с какъв номер е преди да правиш каквото и да е.
			
									
										
						- 
				valiosport
 - Мнения: 2145
 - Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
 - Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
 - Двигател:
 - Местоположение: България
 
Re: Разлики в двигатели с код BKD и BMR
По скоро годината да провери, след 2007 са С главите
			
									
										
						Re: Разлики в двигатели с код BKD и BMR
КАТ , Технотест , тези неща предполагам , че ги знаеш.
Ако сложиш БКД на Пасат ( този мотор не го слагат там ) , кабелите на дюзите са различни , но това е бял кахър. Пасата е със балансиращи валове , при БКД си е стандартна маслена помпа ....
Все неща , които не са супер сложни , но си е занимавка ( и пари естествено ) , така че си направи добре сметката за въпросната размяна.
			
									
										
						Ако сложиш БКД на Пасат ( този мотор не го слагат там ) , кабелите на дюзите са различни , но това е бял кахър. Пасата е със балансиращи валове , при БКД си е стандартна маслена помпа ....
Все неща , които не са супер сложни , но си е занимавка ( и пари естествено ) , така че си направи добре сметката за въпросната размяна.
- 
				valiosport
 - Мнения: 2145
 - Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
 - Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
 - Двигател:
 - Местоположение: България
 
Re: Разлики в двигатели с код BKD и BMR
Човека мисли че е плъг енд плей. Технотест няма да минава щото няма да мине никога.
			
									
										
						- 
				kalkata
 - Мнения: 58
 - Регистриран на: Пон 10 яну 2011 20:01
 - Автомобил: VW Golf MK2 16V [ABF]
 - Двигател:
 - Местоположение: Перник
 
Re: Разлики в двигатели с код BKD и BMR
Шестостена е ремонтиран защото не беше сменен и замина. Мислех, че и BKD е с такава помпа и направо да си го прехвърля на другия двигател ( ако са съвместими)
Технотест мислех да я мина, защото е Рег на инвалид и да се възползвам от облекчението за данък, защото със 170 к.с. за малко не отговаря.
Главата на BKD-то ще я погледна да видя с каква буква завършва, за да не се вкарвам в други ремонти.
			
									
										
						Технотест мислех да я мина, защото е Рег на инвалид и да се възползвам от облекчението за данък, защото със 170 к.с. за малко не отговаря.
Главата на BKD-то ще я погледна да видя с каква буква завършва, за да не се вкарвам в други ремонти.
- ssssl
 - Мнения: 954
 - Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
 - Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
 - Двигател: CJXC
 - Местоположение: Sofia
 
Re: Разлики в двигатели с код BKD и BMR
13 г. дизел,на намколко си км, има да чакаш поне още 13 г. да спука главата 
			
									
										
						
- 
				valiosport
 - Мнения: 2145
 - Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
 - Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
 - Двигател:
 - Местоположение: България
 
Re: Разлики в двигатели с код BKD и BMR
Мойто БКД беше с А глава и колкото нафта толкова и антифриз лапаше...
			
									
										
						- 
				kalkata
 - Мнения: 58
 - Регистриран на: Пон 10 яну 2011 20:01
 - Автомобил: VW Golf MK2 16V [ABF]
 - Двигател:
 - Местоположение: Перник
 
Re: Разлики в двигатели с код BKD и BMR
Чул съм за проблемите с главите на по-раните 2.0 TDI, на моето също главата е проблем, но е разбито леглото на 2-ра дюза.
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
			
									
										
						Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 88 госта