Голф 4, 1.8Т. Проблем с маслото и антифриза.
- 
				Vwgolf1.8t
 - Мнения: 66
 - Регистриран на: Вто 02 апр 2019 23:10
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Голф 4, 1.8Т. Проблем с маслото и антифриза.
Добро утро, колеги! Колата е голф 4 1.8т. 150к.с. Проблема ми е, че губи масло и антифриз. Не е много, няма теч, не цапа стъклото. При продължителна работа на обороти (без подаване на газ) не чади, но след натискане на газта изчадва синьо-сивкаво за секунди и веднага при следващо форсиране изчезва. Най-много се усеща на червен светофар на обороти и при потегляне се вижда даже в огледалото. Извънградско са карали зад мен и всичко си е нормално. От ауспуха има мирис на изгоряло масло, даже като е на място на обороти се усеща и в купето. Едни "майстори" казвят гумички, други, че турбото е пред фалит. Някаква идея на къде да се насоча като за начало?
			
									
									- Ник никишето
 - Мнения: 761
 - Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
 - Автомобил: Golf G60
 - Двигател: Pg 1990
 - Местоположение: СОФИЯ
 
Re: Голф 4, 1.8Т. Проблем с маслото и антифриза.
Колега при мен не пушеше грам за 5к км 1.5л след разглабяне се оказа глава 20клапана водачи гумички флайш и турбото беше тръгнало смених го и протече от водната магистрала между блока и турбото и го смених цялото с по големия к04 та проблема е решен
			
									
										
						- 
				brum
 - Мнения: 3529
 - Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
 - Автомобил: Golf Mk4
 - Двигател: AGU
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 4, 1.8Т. Проблем с маслото и антифриза.
Тръгни от по-евтиното. Не се сещам за вариант в който да разбереш със сигурност дали е турбото или главата без да пробваш.
			
									
										
						- 
				Vwgolf1.8t
 - Мнения: 66
 - Регистриран на: Вто 02 апр 2019 23:10
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Голф 4, 1.8Т. Проблем с маслото и антифриза.
Ник никишето - не разбрах само какво си и правил, освен, че си сменил турбото. И не е ли по-добре да го рециклирам? 
brum - кое ще да е най-евтиното, да започна с него.
			
									
										
						brum - кое ще да е най-евтиното, да започна с него.
- 
				brum
 - Мнения: 3529
 - Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
 - Автомобил: Golf Mk4
 - Двигател: AGU
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 4, 1.8Т. Проблем с маслото и антифриза.
Турбото (сваляне, проверка, рециклиране) би трябвало да е по-евтино от сваляне и сервизиране на главата.
			
									
										
						- 
				Vwgolf1.8t
 - Мнения: 66
 - Регистриран на: Вто 02 апр 2019 23:10
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Голф 4, 1.8Т. Проблем с маслото и антифриза.
И аз съм се насочил към турбото. Ако някой го е рециклирал, нека каже горе долу колко му е излязъл ремонта. И къде може да се направи качествено.
			
									
										
						- Ник никишето
 - Мнения: 761
 - Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
 - Автомобил: Golf G60
 - Двигател: Pg 1990
 - Местоположение: СОФИЯ
 
Re: Голф 4, 1.8Т. Проблем с маслото и антифриза.
Колега глава я правих беше леш, турбото също го рециклираха 360 кинта и 100кинта комплект на рейнц гарнитури болтове  след няколко седмици свалих турбото и купих д-р нова щатска 2 хибрид к04 и ребитнах целия мотор сега е подкован за над 300коня имам св за 150ка ако ти трябва
			
									
										
						Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта