Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8972
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот samo_pechka » Пет 29 ное 2019 10:11


CecoTe написа:Пцв клапана е нов на горе долу 1 месец сепаратор нямам

Изведи с доп. маркуч дълъг около метър и половина ( може да стане и по-къс, не съм мерил точно ) картерните газове навън след ПЦВ клапана, като затапиш и маркуча към турбината, да не смуче въздух оттам. Това временно, да видиш дали ще продължава да цапа яко пак. Така ще разбереш дали е от турбото или от засмуканите картерни газове.
Sasho-1.9TDI-110 написа:Моя клапан е 30+км а сепаратор откъде да си намеря и какво става ако е запушен

Сепаратор не знам отде може да се снабдиш ( морга? има и нови , но не съм запознат) , а какво става ако е запушен-споко, ще разбереш веднага за какво иде реч :) . Но да се запуши там е трудна работа, почти невъзможно , дори и на зле поддържана кола.




CecoTe
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 17 яну 2019 0:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот CecoTe » Пет 29 ное 2019 17:27


samo_pechka написа:
CecoTe написа:Пцв клапана е нов на горе долу 1 месец сепаратор нямам

Изведи с доп. маркуч дълъг около метър и половина ( може да стане и по-къс, не съм мерил точно ) картерните газове навън след ПЦВ клапана, като затапиш и маркуча към турбината, да не смуче въздух оттам. Това временно, да видиш дали ще продължава да цапа яко пак. Така ще разбереш дали е от турбото или от засмуканите картерни газове.
Sasho-1.9TDI-110 написа:Моя клапан е 30+км а сепаратор откъде да си намеря и какво става ако е запушен

Сепаратор не знам отде може да се снабдиш ( морга? има и нови , но не съм запознат) , а какво става ако е запушен-споко, ще разбереш веднага за какво иде реч :) . Но да се запуши там е трудна работа, почти невъзможно , дори и на зле поддържана кола.

Печка ние с теб писахме лс преди известно време тогава пробвах това с маркуча щото тогава пък от щеката много падаше маслото сложих маркуча то и тогава беше същата картинка при колектора та сложих аз маркуча и спря да намаля на щеката извадих старив клапан и се опитах да направя вакум с устата обаче не стана и тогава реших да взема нов от Интернет поръчах мисля че 20лв беше topran обаче пак така се получава пробвах го пак с устата преди време и си правеше вакум и с него на щеката се пооправи обаче аз имам и теч от семеринга на коляновия вал откъм скоростите който ще оправям тази седмица но от колекторите защо масло мих го с обезмаслител и с водоструйката преди 4 5 дена и на другия ден същото :banghead


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8972
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот samo_pechka » Пет 29 ное 2019 22:45


Може, май се присетих за кореспонденцията.От така написания отговор не разбрах? Има ли пак силно омасляване дори и с изведени картерни газове. Ако има, значи турбото е тръгнало, дали леко или е напреднала фаза, не мога да кажа.
Ако обаче омасляването е редуцирано силно, значи картерните газове са смесени много с маслени капки. Това може да е причина от няколко фактора. Една силно подценявана е натрупването на депозити в мотора. Това се чисти донякъде успешно с промивки на база детергенти. Ако трябва два пъти да се повтори операцията. След това не се ли получи подобрение нещата отиват към отваряне на мотор .


CecoTe
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 17 яну 2019 0:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот CecoTe » Пет 29 ное 2019 23:51


Ами колега мисля че турбото прави всичко а преди това старият пцв


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот Водния дух1 » Съб 30 ное 2019 6:44


Виж кулера-сигурно е пълен с масло.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8972
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот samo_pechka » Съб 30 ное 2019 11:08


Със сигурност има масло, но чак да е пълен....щеше да го разбере по гадния начин колегата при по-яко подаване на моментна газ.
Един път утаено, макар и малко масло , в кулера не влияе чак толкова на омазняване по връзки, маркучи. Вече ако турбината завихря въздух с масло , отива и в най-затънтената част по системата
Да попитам :двигателят добре загрял, на място , на ниски, мени ли обороти?


CecoTe
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 17 яну 2019 0:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот CecoTe » Съб 30 ное 2019 14:51


Не колега за сметка на проблемите с маслото двигателя работи много стегнато и грам не мени оборотите и да колкото пъти откача маркуча на кулера си потича масло ама не вярвам чак дс е пълен и още един въпрос кой е по-гадния начин да го разбера там това със газта


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8972
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот samo_pechka » Съб 30 ное 2019 15:15


Не го знаеш значи :) Дано никога и на никого не му се налага да го научи. Ако има много масло по системата, се случват две неща основно: при по-рязко подаване на газ, се повличат количества масло от кулера и ги набива в мотора , той вдига неконтролируемо обороти ( ако е добре загрял ) и/или прави и маслен удар . Виждал съм последици от такъв вариант. Тотал щета .
Нещо подобно се случва и при скъсване на перка , на турбо, примерно. Яки оборти с пушилек , не се влияе от ключа за гасене ( ако няма клапа за гасене ) и работи на макс до пръсване или докато свърши маслото в мотора. В повечето случаи пак е за кофата .
Може да се спаси , ако се случи нещо такова , по най-бързия начин, да се отбие колата и да се направи опит за гасене на скорост


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот Водния дух1 » Съб 30 ное 2019 15:24


Щом потича масло откъм кулера-работата отива на турбинка.Тя го набива вътре и после към смук.колектор. След това следва отичане към изпускат. колектор.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8972
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот samo_pechka » Съб 30 ное 2019 15:31


Водния дух1 написа:Щом потича масло откъм кулера-работата отива на турбинка.

В половината от случаите-да. В другата половина-не, турбото се оказва здраво .
Хващам го общо взето лесно дали е оттам или не. Не е голяма философия . С няколко приказки: откача се маркуча за картерната вентилация от турбината , откача се маркуча от турбината към тръбопровода/кулера. Колаа да е загряла, напъва се няколко пъти до към 3 , 3 и 500 оборота със задържане по около минута, с един парцал се припокрива маркуча идващ от турбината и се следи какво излиза . Това е.

Последна промяна от samo_pechka на Съб 30 ное 2019 15:38, променено общо 1 път.


CecoTe
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 17 яну 2019 0:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот CecoTe » Съб 30 ное 2019 15:38


Ами точно заради това мисля че турбото прави всичко преди време махах маркуча на възд филтър от към студената част и нямаше грам луфт но това не е фактор че турбото е здраво и не прави проблеми нали така колеги


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот Водния дух1 » Съб 30 ное 2019 16:40


Засега не се коси. На половината печки са им омаслени кулерите.Карай си колата.


CecoTe
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 17 яну 2019 0:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот CecoTe » Съб 30 ное 2019 18:23


Да колега напълно съм съгласен с теб но аз не се притеснявам за кулера защото до колкото знам и съм чел на много от печките са омаслени кулерите но не знам дали в моят случай е повече от необходимото а това масло от изпускателния колектор направо не ми дава грам спокойствие


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот muns61 » Съб 30 ное 2019 19:03


CecoTe написа:Не колега за сметка на проблемите с маслото двигателя работи много стегнато и грам не мени оборотите и да колкото пъти откача маркуча на кулера си потича масло ама не вярвам чак дс е пълен и още един въпрос кой е по-гадния начин да го разбера там това със газта

https://www.youtube.com/watch?v=qfufOFTj8LQ


CecoTe
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 17 яну 2019 0:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн

Мнениеот CecoTe » Съб 30 ное 2019 20:40


muns61 написа:
CecoTe написа:Не колега за сметка на проблемите с маслото двигателя работи много стегнато и грам не мени оборотите и да колкото пъти откача маркуча на кулера си потича масло ама не вярвам чак дс е пълен и още един въпрос кой е по-гадния начин да го разбера там това със газта

https://www.youtube.com/watch?v=qfufOFTj8LQ

Колега и на най големия си враг не го пожелавам ужас е



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 81 госта