2.0 TDI 170hp

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
marto.martoo
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 26 юни 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

2.0 TDI 170hp

Мнениеот marto.martoo » Пон 09 дек 2019 21:37


Здравейте, предстои ми оглед на Audi a3 8P 2.0TDI 170hp. Искам да попитам какво ви е мнението за двигателя и какво трябва да гледам по време на огледа. Имам vag com така че мога да я закача и да погледна за грешки, също така какви живи данни трябва да гледам освен дюзите? Благодаря предварително на отзовалите се.




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4666
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 2.0 TDI 170hp

Мнениеот tdi fen » Пон 09 дек 2019 21:54


PD или CR е ако е PD гледай дюзите пиезо са и са проблемни


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1994
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: 2.0 TDI 170hp

Мнениеот cecoa1 » Пон 09 дек 2019 21:57


Ако е комън рейл, ОК. Иначе по-добре 140к.с. BMM, или 1,9.


Потребителски аватар
marto.martoo
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 26 юни 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0 TDI 170hp

Мнениеот marto.martoo » Пон 09 дек 2019 22:00


Как мога да разбера дали е помпа дюза или комън рейл?


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1994
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: 2.0 TDI 170hp

Мнениеот cecoa1 » Пон 09 дек 2019 22:44


От април 2008г почват да излизат от завода с комън рейл. Ако е преди това, със сигурност е още помпа-дюза. Ако е след това, гледаш под капака, и/или номера на мотора. Помпа дюзата е с мотор BMN, а комън рейла са с четири букви, специално 170к.с са два мотора в А3 - CBBB или CFGB (с тия букви започва номера на мотора). Различават се още по пластмасовия капак върху мотора, а ако го няма пък хептен :mhihi

Последна промяна от cecoa1 на Пон 09 дек 2019 23:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
marto.martoo
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 26 юни 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0 TDI 170hp

Мнениеот marto.martoo » Пон 09 дек 2019 23:01


2006 година е колата и явно ще се окаже помпа-дюза. Какви са проблемите при този мотор?


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1994
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: 2.0 TDI 170hp

Мнениеот cecoa1 » Пон 09 дек 2019 23:34


Дюзи, глави, DPF.
Някой може да каже, че DPF-а и без друго на тия години или го сменяш, или го махаш. А пък за другите неща, щом е оживяла до сега, би трябвало да кара, ама...далеч не е толкова сигурно.

Горе поправих буквите на мотора - 170к.с помпа дюза е BMN, а при 140 най-безпроблемния е BMM. Това ако ще е 2,0.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 TDI 170hp

Мнениеот dobrin » Съб 14 дек 2019 16:59


170 к.с. съвсем не е проблемен двигател - не и колкото 16-клапановия 140 к.с. Електрониката е Сименс, както и дюзите. Повечето такива автомобили са минали сервизната акция за смяна на дюзи и окабеляването към тях. Карах Голф с този двигател (BMN) и бях супер доволен, не съм имал каквито и да е проблеми. Взема се поддържан и гледан автомобил. Да се напише, че 140 е по-добре от 170, е несериозно.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта