2.0 TDI 170hp
- marto.martoo
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 26 юни 2017 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
2.0 TDI 170hp
Здравейте, предстои ми оглед на Audi a3 8P 2.0TDI 170hp. Искам да попитам какво ви е мнението за двигателя и какво трябва да гледам по време на огледа. Имам vag com така че мога да я закача и да погледна за грешки, също така какви живи данни трябва да гледам освен дюзите? Благодаря предварително на отзовалите се.
- tdi fen
- Мнения: 4666
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 2.0 TDI 170hp
PD или CR е ако е PD гледай дюзите пиезо са и са проблемни
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: 2.0 TDI 170hp
Ако е комън рейл, ОК. Иначе по-добре 140к.с. BMM, или 1,9.
- marto.martoo
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 26 юни 2017 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2.0 TDI 170hp
Как мога да разбера дали е помпа дюза или комън рейл?
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: 2.0 TDI 170hp
От април 2008г почват да излизат от завода с комън рейл. Ако е преди това, със сигурност е още помпа-дюза. Ако е след това, гледаш под капака, и/или номера на мотора. Помпа дюзата е с мотор BMN, а комън рейла са с четири букви, специално 170к.с са два мотора в А3 - CBBB или CFGB (с тия букви започва номера на мотора). Различават се още по пластмасовия капак върху мотора, а ако го няма пък хептен 

Последна промяна от cecoa1 на Пон 09 дек 2019 23:22, променено общо 1 път.
- marto.martoo
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 26 юни 2017 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2.0 TDI 170hp
2006 година е колата и явно ще се окаже помпа-дюза. Какви са проблемите при този мотор?
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: 2.0 TDI 170hp
Дюзи, глави, DPF.
Някой може да каже, че DPF-а и без друго на тия години или го сменяш, или го махаш. А пък за другите неща, щом е оживяла до сега, би трябвало да кара, ама...далеч не е толкова сигурно.
Горе поправих буквите на мотора - 170к.с помпа дюза е BMN, а при 140 най-безпроблемния е BMM. Това ако ще е 2,0.
Някой може да каже, че DPF-а и без друго на тия години или го сменяш, или го махаш. А пък за другите неща, щом е оживяла до сега, би трябвало да кара, ама...далеч не е толкова сигурно.
Горе поправих буквите на мотора - 170к.с помпа дюза е BMN, а при 140 най-безпроблемния е BMM. Това ако ще е 2,0.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0 TDI 170hp
170 к.с. съвсем не е проблемен двигател - не и колкото 16-клапановия 140 к.с. Електрониката е Сименс, както и дюзите. Повечето такива автомобили са минали сервизната акция за смяна на дюзи и окабеляването към тях. Карах Голф с този двигател (BMN) и бях супер доволен, не съм имал каквито и да е проблеми. Взема се поддържан и гледан автомобил. Да се напише, че 140 е по-добре от 170, е несериозно.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта