Passat B8 - подобрения
- hooligan_sk
 - Модератор

 - Мнения: 7862
 - Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
 - Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
 - Двигател: EA113
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
JORDITO написа:За информация. Един интересен ъпгрейд на B8 R-line 2016. Замяна с Андроид 9.0, октакор процесор, 4гб рам и 64 гб вътрешна памет. DSP процесор. 4G модул. Всички функции на колата са си там, мултиволана си работи. Звукът е перфектен. Оригиналното USB функционира плюс още 2 usb в жабката.
Колега, би ли споделил точно кой модел медиа и от къде си закупил, също къде си направил монтажа. Благодаря!
- 
				JORDITO
 - Мнения: 263
 - Регистриран на: Пон 19 май 2008 8:49
 - Автомобил: Skoda Octavia III
 - Двигател: CLHA 2014
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз я доставих и монтирах на колегата. Има и задна камера, но понеже не е много оем, не съм постнал снимка. 
Ако те интересува, пиши на лично.
Witson е иначе.
			
									
										
						Ако те интересува, пиши на лично.
Witson е иначе.
- Piqndurnik
 - Мнения: 578
 - Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
 - Автомобил: Passat Variant
 - Двигател: CBAB 2010
 - Местоположение: около Мюнхен
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
JORDITO написа:Аз я доставих и монтирах на колегата. Има и задна камера, но понеже не е много оем, не съм постнал снимка.
Ако те интересува, пиши на лично.
Witson е иначе.
А за тези, с цифрово табло, има ли възможност да го ползва като втори дисплей? Да изкара, примерно, maps на него.
- netizen
 - VW експерт

 - Мнения: 1262
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
 - Автомобил: ID7 Pro Tourer
 - Двигател: APP550
 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Не е само картата , предполагам по-голямата част от нещата които се изобразяват/конфигурират от медията ще липсват в андроидната версия.
			
									
										
						- 
				JORDITO
 - Мнения: 263
 - Регистриран на: Пон 19 май 2008 8:49
 - Автомобил: Skoda Octavia III
 - Двигател: CLHA 2014
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Едва ли ще се подкара с цифрово табло. Там доколкото знам информацията тече по оптичен кабел, а китаеца още не го е измислил. Гледал съм, че предагат цифрови табла за Голф и Пасат с Андроид, но не знам доколко са надеждни.
			
									
										
						- 
				martito_p
 - Мнения: 46
 - Регистриран на: Пон 09 дек 2019 23:40
 - Автомобил: Пасат
 - Двигател: 2 0 ТДИ 190 коня ДСГ 4M
 - Местоположение: Trier
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Въпрос - виждам, че темата е по повод играта с vcds - дали има как да се избегне съобщението "service access required" или наистина си трябва аксес от сервиз. Иска ми се да направя разни настройки с кабела който имам и версията на vcds 17.1, която дойде с кабела, ама нещо ми се опъва програмата и компа на колата.
Благодаря предварително.
Поздрави!
			
									
										
						Благодаря предварително.
Поздрави!
- netizen
 - VW експерт

 - Мнения: 1262
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
 - Автомобил: ID7 Pro Tourer
 - Двигател: APP550
 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
martito_p написа:Въпрос - виждам, че темата е по повод играта с vcds - дали има как да се избегне съобщението "service access required" или наистина си трябва аксес от сервиз. Иска ми се да направя разни настройки с кабела който имам и версията на vcds 17.1, която дойде с кабела, ама нещо ми се опъва програмата и компа на колата.
Благодаря предварително.
Поздрави!
Ъпдейтни (ако може разбира се и не е бесен китаец кабела) до последната версия.
- group®
 - Темерут
 - Мнения: 10109
 - Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
 - Автомобил: Passat B8 Alltrack
 - Двигател: DFCA
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Малко се обърквам от инфото в нета, а и е доста оскъдно, та да пробвам тук:
При стантартен В8 - DCC става ли с пружини от alltrack? Тоест 4см нагоре.
При фейслифта май има DCC на Alltrack? Преди фейса има ли (не откривам)?
Каква е защитата на alltrack отдолу - пластмасови кори?
Могат ли да се намерят такива за нормалния В8?
Колко е живота на DCC амове? По разни тестове дават, че на около 100-150к км започва изпускане. Често попадам на инфо за премахване на DCC със стандартно окачване - защо?
			
									
										
						При стантартен В8 - DCC става ли с пружини от alltrack? Тоест 4см нагоре.
При фейслифта май има DCC на Alltrack? Преди фейса има ли (не откривам)?
Каква е защитата на alltrack отдолу - пластмасови кори?
Могат ли да се намерят такива за нормалния В8?
Колко е живота на DCC амове? По разни тестове дават, че на около 100-150к км започва изпускане. Често попадам на инфо за премахване на DCC със стандартно окачване - защо?
- 
				HarvesteR
 - Мнения: 127
 - Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
group® написа:При стантартен В8 - DCC става ли с пружини от alltrack? Тоест 4см нагоре.
Дори и амовете да са еднакви, ще е нужна калибрация на стенд на DCC след промяната на височината с 3 см.Мисля, че няма такъв стенд в България. Отделно смятам че разликата във височината на B8 и B8 Alltrack не е 4см, а е 3 см.
Ще е нужно още калибриране на ACC ако е със спирачна функция. Отделно реглаж на фарове. Не искаш да се забъркваш в този филм :)
Отделно джантите на B8 Alltrack са с различен офсет, а гумите са по-широки. Възможно е и да има други разлики в окаването. Възможно е и да има разлики в настройките на ESP и HALDEX, но тук не съм сигурен.
group® написа:При фейслифта май има DCC на Alltrack? Преди фейса има ли (не откривам)?
Както преди, така и след фейса има DCC и при Alltrack.
group® написа:Колко е живота на DCC амове?
Зависи от размера на джантите, пътищата, товарене и стила на шофиране. Ето тест при мен на около 50К км:

Ресултатът е близък до нови амове, тестът е правен в ПАН Сервиз.
BTW, цената на всеки един от 4-те DCC амортисьори за B8, и то в Порше, беше около 650лв за брой (без значение дали е преден или заден). Не е нещо ужасяващо.
- group®
 - Темерут
 - Мнения: 10109
 - Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
 - Автомобил: Passat B8 Alltrack
 - Двигател: DFCA
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Мерси за отговора. Много полезно  
  
 
Не бях попадал на олтрак с DCC преди лифта, ама като се замисля там са все постни изпълнения и явно бюджета не стига и за това
 
При суперб даже не го пускат и сега.
И аз на такива суми се натъкнах и затова се учудвам, че в западни форуми се говори за премахване на тази екстра.
			
									
										
						
  
 Не бях попадал на олтрак с DCC преди лифта, ама като се замисля там са все постни изпълнения и явно бюджета не стига и за това
При суперб даже не го пускат и сега.
HarvesteR написа:BTW, цената на всеки един от 4-те DCC амортисьори за B8, и то в Порше, беше около 650лв за брой (без значение дали е преден или заден). Не е нещо ужасяващо.
И аз на такива суми се натъкнах и затова се учудвам, че в западни форуми се говори за премахване на тази екстра.
- ssssl
 - Мнения: 954
 - Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
 - Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
 - Двигател: CJXC
 - Местоположение: Sofia
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Има си Супърб3 DCC, още преди фейса.
			
									
										
						- 
				HarvesteR
 - Мнения: 127
 - Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
group® написа:Не бях попадал на олтрак с DCC преди лифта..
Alltrack е по-често срещан с DCC от нормалния B8, защото по дефолт е по-скъп и клиентите избират по-често DCC. Моето мение е че ако караш по-кофти пътища DCC е задължителната опция.
Сега като се замисля DCC сваля с 1см надолу окачването, но пък Alltrack е с по-високи гуми.
group® написа:в западни форуми се говори за премахване на тази екстра.
Струва ми се, че си попаднал във форуми, където някой е преценил, че ще променя височината на автомобила и за това е затапил DCC. Примерно за Golf 7, Superb 3 или Octavia, а тапите са 300-400 евро:
https://www.ebay.de/itm/EIBACH-Pro-Tronic-AM65-15-021-01-22/223761799897?hash=item34193e1ad9:g:zSgAAOSwteRd3BJg
Рядко някой затапва DCC на Passat B8 или Arteon, защото рядко им слагат койловъри ;)
- group®
 - Темерут
 - Мнения: 10109
 - Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
 - Автомобил: Passat B8 Alltrack
 - Двигател: DFCA
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
ssssl написа:Има си Супърб3 DCC, още преди фейса.
Суперб Скаут имах предвид.
HarvesteR - може да си прав, че не е рядкост. Просто аз не съм засичал.
Мерси за информацията!
- netizen
 - VW експерт

 - Мнения: 1262
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
 - Автомобил: ID7 Pro Tourer
 - Двигател: APP550
 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Олтраците които съм виждал - всички са били с DCC, но за сметка на халогенни фарове, или поне стопове и рядко с AID.
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Samy и 51 госта