Polo Clasic 1.9 SDI АЕУ 97 год. Проблем с подгряване на двигателя
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Polo Clasic 1.9 SDI АЕУ 97 год. Проблем с подгряване на двигателя
Колега,ако наистина имаш такива свещи-направи ги да работят ,защото в студа си е мн.добра екстра. За 4-5мин.започва да духа топло на челното стъкло и колата загрява по-бързо. Мисля,че компа ги пуска при темп.минус 2-3градуса и по-надолу.
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo Clasic 1.9 SDI АЕУ 97 год. Проблем с подгряване на двигателя
Сега забелязах че наистина има три свещи на фланеца. Смея се на себе си как за толкова години не съм ги забелязал (по мотора не съм пипал и да чукна на дърво много читава кола се оказа). Това реле все си мислих че е някакъв главен бушон или реле за подгревните свещи. Днес и затова му отворих капака и видях че предпазителя се е стопил (може и така да съм я купил). Сега съм сложил временно три жички да играят ролята на предпазителя. Има ли друго реле което има значение за подгрева на антифриз? Тези три свещи като за нафтата ли са? Може ли някой да каже кога се включват и кога се изключват? Предварително ви благодаря.
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Polo Clasic 1.9 SDI АЕУ 97 год. Проблем с подгряване на двигателя
По спомен от четено във форума:включва ги компютъра на колата,който ползва информация за външна температура,температурата на охлаждащата течност и напрежението подавано от динамото след палене.Като според моментната информация включва една или две свещи от трите.При достигане на определена температура на антифриза,съответно компа ги спира,управлявайки силовото реле от снимките...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта