Passat B8 - подобрения
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Да явно е заминала,изтрих грешката но пак се появи. Някакви идеи дали има бушон или само смяна.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Нямам представа, само разкодирана грешката намерих + че се записва и при изключен мотор.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 12:17
- Автомобил: Passat b8
- Двигател: 1600 TDI 2015
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте, колеги,
От скоро управлявам служебен Пасат б8 бюджетен клас- 1,6 TDI с халогенни фарове на рефлектори. И понеже фаровете ми се сториха по- слаби от тези на стария ми Пасат б6, който пак беше с халогени, но с лупи, взех да се чудя дали да ги подобря. От ксенон ме отказа един приятел, защото каза, че в началото като палели поради по-голямата мощност му изгорял модул.
След това четох доста за LED крушките. Това което си направих, като извод е, че ако се вземат по-качествени, където диода се пада точно където е намотката на халогенната крушка, има възможност да се настроят, така че да не блестят над оригиналната линия на осветеност на фаровете и съответно да не заслепяват насрещно движещите се. Ефектът, който желая е следният- https://www.mk-led.hr/en/vw-passat-b8/. Говорих с хора от сервиз в Пловдив и те ме увериха, че може да се получи. Спрях се на Osram ledriving H7, като идеята ми беше да сложа LED на късите, на габаритите и на дневните светлини. Насрочих си и час даже, но започнах да се разколебавам, защото явно не е съвсем разрешено от закона да сменям късите с LED. И въпреки, че колата се кара на 99% в България и съм сигурен, че тук няма да имам проблем ако не заслепяват другите шофьори, то не знам как стоят нещата в Гърция или Турция в случай, че все пак се наложи някакво пътуване до там. Та последно май колня към поставяне на LED само на дневните а на късите да сложа Найтбрейкър на Осрам.
Друга опция, за която се чудя е следната- https://m.carpartstuning.com/index.php?page=product&id=5990963&name=&. Но не съм сигурен как ще работят, не видях да имат габарити(дали дневните и габаритите са слети), какво става със старите дневни светлини и др.
Та бих желал да разбера, какво бихте ми препоръчали вие, особено ако някой вече е правил подобно нещо.
От скоро управлявам служебен Пасат б8 бюджетен клас- 1,6 TDI с халогенни фарове на рефлектори. И понеже фаровете ми се сториха по- слаби от тези на стария ми Пасат б6, който пак беше с халогени, но с лупи, взех да се чудя дали да ги подобря. От ксенон ме отказа един приятел, защото каза, че в началото като палели поради по-голямата мощност му изгорял модул.
След това четох доста за LED крушките. Това което си направих, като извод е, че ако се вземат по-качествени, където диода се пада точно където е намотката на халогенната крушка, има възможност да се настроят, така че да не блестят над оригиналната линия на осветеност на фаровете и съответно да не заслепяват насрещно движещите се. Ефектът, който желая е следният- https://www.mk-led.hr/en/vw-passat-b8/. Говорих с хора от сервиз в Пловдив и те ме увериха, че може да се получи. Спрях се на Osram ledriving H7, като идеята ми беше да сложа LED на късите, на габаритите и на дневните светлини. Насрочих си и час даже, но започнах да се разколебавам, защото явно не е съвсем разрешено от закона да сменям късите с LED. И въпреки, че колата се кара на 99% в България и съм сигурен, че тук няма да имам проблем ако не заслепяват другите шофьори, то не знам как стоят нещата в Гърция или Турция в случай, че все пак се наложи някакво пътуване до там. Та последно май колня към поставяне на LED само на дневните а на късите да сложа Найтбрейкър на Осрам.
Друга опция, за която се чудя е следната- https://m.carpartstuning.com/index.php?page=product&id=5990963&name=&. Но не съм сигурен как ще работят, не видях да имат габарити(дали дневните и габаритите са слети), какво става със старите дневни светлини и др.
Та бих желал да разбера, какво бихте ми препоръчали вие, особено ако някой вече е правил подобно нещо.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
SpeedCam & POI декември 2019
DiscoverPro: https://drive.google.com/file/d/1KFjlSaX6hqQ7COTMEdpS_JznXN8bEpm1/view
DiscoverMedia: https://drive.google.com/file/d/11ipnkz_1sxXUASzcG9hPyF4LKl7wvbA5/view
DiscoverPro: https://drive.google.com/file/d/1KFjlSaX6hqQ7COTMEdpS_JznXN8bEpm1/view
DiscoverMedia: https://drive.google.com/file/d/11ipnkz_1sxXUASzcG9hPyF4LKl7wvbA5/view
- beboyan
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте, знае ли се каква е причината спирачните дискове на пасат Б8 да се износват преждевременно от вътрешната страна?
На моя на 36 000км предните дискове от вътрешната страна са с двойно по голям ръб в сравнение с външната.
Струва ми се, че протекторната ламарина зад диска е с диаметър малко по малко от самия диск и не пази добре. Може би слагането на такава с малко по голям диаметър ще спаси дисковете от преждевременно разпадане.
Или проблемът е в спирачните апарати и вътрешните накладки да притискат повече, но тогава пък дискът ще се криви, знам ли...
На моя на 36 000км предните дискове от вътрешната страна са с двойно по голям ръб в сравнение с външната.
Струва ми се, че протекторната ламарина зад диска е с диаметър малко по малко от самия диск и не пази добре. Може би слагането на такава с малко по голям диаметър ще спаси дисковете от преждевременно разпадане.
Или проблемът е в спирачните апарати и вътрешните накладки да притискат повече, но тогава пък дискът ще се криви, знам ли...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Моя си е още на оригиналните предни дискове, на 105К. Имат ръб, със следващото обслужване ще трябва да се сменят. 

-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Дисковете и накладките се износват повече от вътрешната страна. Поне така знам. Успя ли да измериш дебелината на диска?
Смених предни дискове преди 1 месец за сефте. На 60К км и бяха изтънели с 3мм. Вътрешната накладка, вдясно с датчика, беше по-тънка.
Смених предни дискове преди 1 месец за сефте. На 60К км и бяха изтънели с 3мм. Вътрешната накладка, вдясно с датчика, беше по-тънка.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
На 60хил км са сменени предни и задни дискове и накладки на моята.
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте,
Аз съм нов собственик на Б8, 150к, дизелов. Тествам я последните няколко дни и чета тук темата.
Много ми харесва колата.
Искам да попитам за обслужването, на какви километри се сменя - ремъците, масло на двигател и скоростна кутия?
И също в темата много често пише за тези редакции на кодове - може ли малко инфо как - т.е. какъв SW и HW трябва за да мога да едитвам кода?
Съжалявам ако звучат тъпо въпросите, но ми е първата кола VW и съм бос така да се каже :)
Поздрави и весели празници,
ИБ
Аз съм нов собственик на Б8, 150к, дизелов. Тествам я последните няколко дни и чета тук темата.
Много ми харесва колата.
Искам да попитам за обслужването, на какви километри се сменя - ремъците, масло на двигател и скоростна кутия?
И също в темата много често пише за тези редакции на кодове - може ли малко инфо как - т.е. какъв SW и HW трябва за да мога да едитвам кода?
Съжалявам ако звучат тъпо въпросите, но ми е първата кола VW и съм бос така да се каже :)
Поздрави и весели празници,
ИБ
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря 23 окт 2019 10:18
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TDI 150hp - EA288 2016
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравей и честито за придобивката! Обслужванията са: масло longlife на 30к км или 2 год., масло скорости на 60к км (ако се слага оригинално vw), на 20к км ако се слага друг вид, ангренажен ремък 210к км и тук някой колега да помогне, че не съм сигурен на 7 или 9 години ако не е достигнат пробега. В менюто на навигацията иман информация след колко км и след колко дни е следващото обслужване.
Относно кодирането - трябва ти VAG com + софтуер, предлагат ги в олх и тук във форума на цени около 80-100лв.
Весели празници на всички колеги и внимателно по пътищата!
Относно кодирането - трябва ти VAG com + софтуер, предлагат ги в олх и тук във форума на цени около 80-100лв.
Весели празници на всички колеги и внимателно по пътищата!
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Двигателно максимално на 15 000км.
Скорости - 60 000км.
Има по-добри от оригиналните.
Скорости - 60 000км.
Има по-добри от оригиналните.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
По-добри от оригиналните за?
Гледам си изкарват с оригинални масла на флексибъл интервал до 30хил км (алгоритъма си решава колко точно) , 300-350хил пробег без драми (за повече не съм бил свидетел).
Гледам си изкарват с оригинални масла на флексибъл интервал до 30хил км (алгоритъма си решава колко точно) , 300-350хил пробег без драми (за повече не съм бил свидетел).
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Какво е за теб драми?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Каквито и да било проблеми с механиката на мотора. Нещо пряко свързано с мазането.
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Не са ми известни EGR и/или DPF издържали 350 000км при употреба на оригинално масло. Попадането на нафта в маслото и разход на масло, заради спекли сегменти, след около 250 000км е нещо типично при смяна на всеки 30 000км.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта