Passat B8 - подобрения

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bikele
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 28 яну 2009 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bikele » Съб 21 дек 2019 19:57


Да явно е заминала,изтрих грешката но пак се появи. Някакви идеи дали има бушон или само смяна.




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Съб 21 дек 2019 19:59


Нямам представа, само разкодирана грешката намерих + че се записва и при изключен мотор.


Evil_con_carne
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 12:17
Автомобил: Passat b8
Двигател: 1600 TDI 2015
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Evil_con_carne » Нед 22 дек 2019 16:26


Здравейте, колеги,

От скоро управлявам служебен Пасат б8 бюджетен клас- 1,6 TDI с халогенни фарове на рефлектори. И понеже фаровете ми се сториха по- слаби от тези на стария ми Пасат б6, който пак беше с халогени, но с лупи, взех да се чудя дали да ги подобря. От ксенон ме отказа един приятел, защото каза, че в началото като палели поради по-голямата мощност му изгорял модул.
След това четох доста за LED крушките. Това което си направих, като извод е, че ако се вземат по-качествени, където диода се пада точно където е намотката на халогенната крушка, има възможност да се настроят, така че да не блестят над оригиналната линия на осветеност на фаровете и съответно да не заслепяват насрещно движещите се. Ефектът, който желая е следният- https://www.mk-led.hr/en/vw-passat-b8/. Говорих с хора от сервиз в Пловдив и те ме увериха, че може да се получи. Спрях се на Osram ledriving H7, като идеята ми беше да сложа LED на късите, на габаритите и на дневните светлини. Насрочих си и час даже, но започнах да се разколебавам, защото явно не е съвсем разрешено от закона да сменям късите с LED. И въпреки, че колата се кара на 99% в България и съм сигурен, че тук няма да имам проблем ако не заслепяват другите шофьори, то не знам как стоят нещата в Гърция или Турция в случай, че все пак се наложи някакво пътуване до там. Та последно май колня към поставяне на LED само на дневните а на късите да сложа Найтбрейкър на Осрам.
Друга опция, за която се чудя е следната- https://m.carpartstuning.com/index.php?page=product&id=5990963&name=&. Но не съм сигурен как ще работят, не видях да имат габарити(дали дневните и габаритите са слети), какво става със старите дневни светлини и др.
Та бих желал да разбера, какво бихте ми препоръчали вие, особено ако някой вече е правил подобно нещо.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Нед 22 дек 2019 17:20




Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот beboyan » Вто 24 дек 2019 7:26


Здравейте, знае ли се каква е причината спирачните дискове на пасат Б8 да се износват преждевременно от вътрешната страна?

На моя на 36 000км предните дискове от вътрешната страна са с двойно по голям ръб в сравнение с външната.

Струва ми се, че протекторната ламарина зад диска е с диаметър малко по малко от самия диск и не пази добре. Може би слагането на такава с малко по голям диаметър ще спаси дисковете от преждевременно разпадане.

Или проблемът е в спирачните апарати и вътрешните накладки да притискат повече, но тогава пък дискът ще се криви, знам ли...


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Вто 24 дек 2019 11:37


Моя си е още на оригиналните предни дискове, на 105К. Имат ръб, със следващото обслужване ще трябва да се сменят. :rolleyes


HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот HarvesteR » Вто 24 дек 2019 12:53


Дисковете и накладките се износват повече от вътрешната страна. Поне така знам. Успя ли да измериш дебелината на диска?
Смених предни дискове преди 1 месец за сефте. На 60К км и бяха изтънели с 3мм. Вътрешната накладка, вдясно с датчика, беше по-тънка.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Вто 24 дек 2019 15:09


На 60хил км са сменени предни и задни дискове и накладки на моята.


vankko
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 01 окт 2019 19:27
Автомобил: VW Passat Variant
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот vankko » Вто 24 дек 2019 23:14


Здравейте,

Аз съм нов собственик на Б8, 150к, дизелов. Тествам я последните няколко дни и чета тук темата.
Много ми харесва колата.
Искам да попитам за обслужването, на какви километри се сменя - ремъците, масло на двигател и скоростна кутия?
И също в темата много често пише за тези редакции на кодове - може ли малко инфо как - т.е. какъв SW и HW трябва за да мога да едитвам кода?

Съжалявам ако звучат тъпо въпросите, но ми е първата кола VW и съм бос така да се каже :)

Поздрави и весели празници,
ИБ


Martin_87
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 23 окт 2019 10:18
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: TDI 150hp - EA288 2016

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Martin_87 » Чет 26 дек 2019 21:29


Здравей и честито за придобивката! Обслужванията са: масло longlife на 30к км или 2 год., масло скорости на 60к км (ако се слага оригинално vw), на 20к км ако се слага друг вид, ангренажен ремък 210к км и тук някой колега да помогне, че не съм сигурен на 7 или 9 години ако не е достигнат пробега. В менюто на навигацията иман информация след колко км и след колко дни е следващото обслужване.
Относно кодирането - трябва ти VAG com + софтуер, предлагат ги в олх и тук във форума на цени около 80-100лв.

Весели празници на всички колеги и внимателно по пътищата!


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1639
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Кайзен » Чет 26 дек 2019 23:18


Двигателно максимално на 15 000км.
Скорости - 60 000км.
Има по-добри от оригиналните.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Чет 26 дек 2019 23:29


По-добри от оригиналните за?
Гледам си изкарват с оригинални масла на флексибъл интервал до 30хил км (алгоритъма си решава колко точно) , 300-350хил пробег без драми (за повече не съм бил свидетел).


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1639
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Кайзен » Чет 26 дек 2019 23:52


Какво е за теб драми?


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Пет 27 дек 2019 0:14


Каквито и да било проблеми с механиката на мотора. Нещо пряко свързано с мазането.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1639
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Кайзен » Пет 27 дек 2019 1:05


Не са ми известни EGR и/или DPF издържали 350 000км при употреба на оригинално масло. Попадането на нафта в маслото и разход на масло, заради спекли сегменти, след около 250 000км е нещо типично при смяна на всеки 30 000км.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта