Passat B8 - подобрения

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот group® » Нед 29 дек 2019 19:58


silent написа:
нищо на никого не слагам това е написал колегата....
....

Това, което цитираш е доста различно от:
silent написа:... заключения че от оем маслото всички двигатели се скапват на 250х.км ....


Относно удълженият интервал има писано доста и можеш сам да се образоваш дали и как да се следва.

Офф:

Без да претендирам за задълбочени познания, смея да твърдя, че лонг лайф маслата и използването им в удължен интервал на обслужване от авто производителите, е създадена практика основно за корпоративните клиенти.
Това далеч не означава най-доброто за колата.
Просто разходите изглеждат различно при fleet от 50-100-200 коли/буса с пробег по 100-200к годишно и обслужване на всеки 10 или 30к км icon_idea

Естествено и частният клиент ще е щастлив да кара година или две без разход за масло, но не вярвам това да е от такова значение за авто производителите.

Това е по повод високите технологии и защо/как се използват.




Потребителски аватар
bobiboo
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 11 окт 2019 9:35
Автомобил: VW Passat B8
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobiboo » Нед 29 дек 2019 20:43


DoH_KuXoT написа:На джойстика с който минаваш през отделните показания (среден разход, моментен, време на шофиране и т.н.) отдолу има копче за зануляване и влизане в съответните подменюта, с него се влиза на 1 или 2. Ако си мултиволан се прави от волана.

А къде е този джойстик до волана или на медията. Това което казваш да не е за Б7. Иначе натискам копчето което е под таблото по средата 0.0 но не сменя на 1 или 2 , а само занулява, а когато го задържиш влизам да сверявам часовника. Иначе съм с мулти волан.


HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот HarvesteR » Нед 29 дек 2019 21:12


group® написа:..


Ето ги изискванията и не вярвам, че и половината клиенти, физически лица в България, карат по описания начин.

http://www.volkswagen.co.uk/assets/common/content/owners/Longlife_servicing.pdf

LongLife Regime.
To obtain the most benefit from the LongLife service regime, the car should to be
generally driven in a style/condition of use listed below:
• Mainly longer distance journeys
• Limited number of cold starts, engine is kept at operating temperature over a
longer period of time.
• Daily mileage above approx. 25 miles.
• Constant speed.
• Vehicle used regularly.
Time/Distance Regime.
It your car is driven in a style if listed below, it may be more appropriate to opt for the
Time and Distance regime
• Extremely uneconomical driving style ie continual maximum acceleration ie. ‘foot to
floor’.
• Vehicle fully loaded.
• Mainly short journeys.
• Frequent cold starts.
• Frequent hill climbs.
• Frequent towing.
• City centre driving.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 29 дек 2019 21:59


bobiboo написа:
DoH_KuXoT написа:На джойстика с който минаваш през отделните показания (среден разход, моментен, време на шофиране и т.н.) отдолу има копче за зануляване и влизане в съответните подменюта, с него се влиза на 1 или 2. Ако си мултиволан се прави от волана.

А къде е този джойстик до волана или на медията. Това което казваш да не е за Б7. Иначе натискам копчето което е под таблото по средата 0.0 но не сменя на 1 или 2 , а само занулява, а когато го задържиш влизам да сверявам часовника. Иначе съм с мулти волан.

Не е това копче, от там нямаш други функции освен изброените. Виж от там откъдето сменяш показанията с копчетата на волана, но някой да ти подскаже кое точно копче, понеже явно е различно от В7, например колегата netizen , вместо да се прави на остроумен и да пита за кой джойстик става въпрос. По-лесно е да се правим на ударени вместо да отговорим като знаем отговора.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Нед 29 дек 2019 22:12


Ако знаех, да ти кажа? Колата ми е с AID и там такива неща няма, подозирам, че и с табло с аналогови стрелки също го няма. Но ти си убеден инак, че 1,2 , джойстици и т.н. решават проблема.
А според мен нещо нулира броачите и проблема е вероятно софтуерен, и най-вероятно ще се наложи ходене до дилър, поне за "преинсталиране" на тоя фирмуер.


Kolyo B8
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
Двигател: DTSB
Местоположение: СВ

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Kolyo B8 » Нед 29 дек 2019 22:17


За Б8 смяната е с бутон ОК от мултиволана. Километрите и разхода са три вида:
1. за дълъг период- занулява се след достигане на 99 часа пътуване.
2. от момента на зареждане - занулява се при отваряне на капачката за зареждане.
3. от момента на запалване - занулява се ако колата е в покой повече от 2 часа (не съм сигурен за двата часа).

Тези стойности могат да се видят и на мултимедията в меню CAR (натискане на бутона CAR за различните менюта след това бутони "<" и ">" от дисплея.

С бутон 0.0 се занулява дневния километраж.

Ако след всяко палене занулява и трите брояча проблема е другаде.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 29 дек 2019 22:18


netizen написа:Ако знаех, да ти кажа? Колата ми е с AID и там такива неща няма, подозирам, че и с табло с аналогови стрелки също го няма. Но ти си убеден инак, че 1,2 , джойстици и т.н. решават проблема.
А според мен нещо нулира броачите и проблема е вероятно софтуерен, и най-вероятно ще се наложи ходене до дилър, поне за "преинсталиране" на тоя фирмуер.



Не съм убеден, предположих че е като при В7, по обясненията на колегата разбрах, че му нулира краткия брояч 1, а той не знае как да влезе в 2, ако на В8 няма 1 и 2 , което ми е странно, защото дневен километраж и по-дълъг такъв освен общия ги има във всичките VAG които съм карал.


Потребителски аватар
bobiboo
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 11 окт 2019 9:35
Автомобил: VW Passat B8
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobiboo » Нед 29 дек 2019 22:57


bobiboo написа:
bobiboo написа:
Kolyo B8 написа:За Б8 смяната е с бутон ОК от мултиволана. Километрите и разхода са три вида:
1. за дълъг период- занулява се след достигане на 99 часа пътуване.
2. от момента на зареждане - занулява се при отваряне на капачката за зареждане.
3. от момента на запалване - занулява се ако колата е в покой повече от 2 часа (не съм сигурен за двата часа).

Тези стойности могат да се видят и на мултимедията в меню CAR (натискане на бутона CAR за различните менюта след това бутони "<" и ">" от дисплея.

С бутон 0.0 се занулява дневния километраж.

Ако след всяко палене занулява и трите брояча проблема е другаде.

Пробвах с Ок на волана, но не става. Trip километража който е от дясно всяка сутрин започва от нула и това е така всеки ден. Стойностите за който казваш на медията и те са така. Започват пак от нула. Питам ако някой може да помогне защото от VW не искат да го направят или по скоро незнаят. Питах ги за по нов софтуер, но казаха че нямало..може ли да е някакъв хардуерен проблем или на програма да се закачи. Ако на някой не му е проблем да погледне в тези програми и да види имали нещо за настройване. А според Вас има ли по нова версия. Това е моята
20191217_163317.jpg


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Нед 29 дек 2019 23:15


group® написа:Офф:

Без да претендирам за задълбочени познания, смея да твърдя, че лонг лайф маслата и използването им в удължен интервал на обслужване от авто производителите, е създадена практика основно за корпоративните клиенти.
Това далеч не означава най-доброто за колата.
Просто разходите изглеждат различно при fleet от 50-100-200 коли/буса с пробег по 100-200к годишно и обслужване на всеки 10 или 30к км icon_idea

Естествено и частният клиент ще е щастлив да кара година или две без разход за масло, но не вярвам това да е от такова значение за авто производителите.

Това е по повод високите технологии и защо/как се използват.


Прави ми впечатление, че long life интервала с който идват всички върнати от оперативен лизинг Пасати, е фиксиран на 30 000км и 2г и въобще не следи как се ползва колата. Когато си купих личен нов автомобил, беше на long life гъвкав интервала, веднъж ме накара на 7000км да сменя маслото, веднъж на 22000км. и тн. Така че първия режим, подчертано е съобразен с условията на оперативния лизинг, не толкова с оптималната експлоатация на автомобила. :th_up


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Нед 29 дек 2019 23:36


Искаш да кажеш, че си видял нагласена минимална и максимална стойност за флексибъл 30хил и за двете?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Нед 29 дек 2019 23:55


Ъммм, не? :rolleyes Не съм виждал въобще флексибъл интервал на дизеловите пасати върнати от оперативен лизинг. А прегледах бая, поне 10бр. Всички искаха обслужване след 30 000км минус навъртения пробег от последното обслужване до момента.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Пон 30 дек 2019 0:04


С вцдс си гледал зададен фиксиран интервал? Интересно ... Не ми се е случвало да видя такова нещо. Ако има значение съм гледал само хайлайн с 4М.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Пон 30 дек 2019 10:11


Не съм гледал нищо през ОБД, не е нужно за да видиш как му върви обслужването.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот group® » Пон 30 дек 2019 10:35


Screenshot_20191230-103337_Gallery.jpg


Когато съвпадат инспекция и смяна на масло , не става ли ясно, че е така?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Пон 30 дек 2019 10:45


Това не винаги съвпада, в случая също е показателно. НО:

hooligan_sk написа:Всички искаха обслужване след 30 000км минус навъртения пробег от последното обслужване до момента.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Monyo Monev и 76 госта