Голф 3 2.0 115 к.с проблем със спирачки
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Голф 3 2.0 115 к.с проблем със спирачки
Здравейте. Колата е 2.0 115 кс с работещ абс.Проблема е в това че след обезвъздушаване спирачките са топ, спира си ,но след 3,4 седмици започват постепенно да отслабват до момент в който започва пропадане на педала доста на долу и трудно спиране.Сменена е спирачна помпа и течност с нови.Нови предни спирачни маркучи ,нови предни накладки ,апаратите са ок , проверени , раздвижени водачи.Нямам загуба на ниво от казанчето,няма и видими течове,сервото е сменено с работещо.При ново обезвъздушаване спирачките идват отново и така пак за 2,3 седмици спира и след това започва да отслабва.Някакви препоръки къде да търся проблема евентуално.Дали има някакъв въздух който не можем да изгоним или нещо друго ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 2.0 115 к.с проблем със спирачки
Даниеле, задните как ги обезвъздушаваш?
Пассата ми беше с Teves МК2.
Според документацията предните се обезвъздушават с помпене, а задните само даваш на контакт (или палиш), развиваш пробките и при леко натиснат педал то си тече и самообезвъздушава.
Първия път така го направих - стана.
При втората смяна на течност 2-3 год. по-късно пробвах с помпене на загасен мотор и не останах доволен (не помня какъв беше ефекта, но предполагам същия като при теб ще да е бил)
Следващата събота или неделя пуснах както си е по инструкция и нещата си дойдоха на място.
Възможно е първия път просто да не съм обезвъздушил добре - не споря, просто разказвам случката ми.
Сега на Шарана съм с Ate.
Тук си обезвъздушавам с помпене вече 2 пъти (първия път, като го взех, цялостна смяна на течност, а наскоро обезвъздушавах заради ремонт на заден апарат)
На Ate-то нямам грижи
Пассата ми беше с Teves МК2.
Според документацията предните се обезвъздушават с помпене, а задните само даваш на контакт (или палиш), развиваш пробките и при леко натиснат педал то си тече и самообезвъздушава.
Първия път така го направих - стана.
При втората смяна на течност 2-3 год. по-късно пробвах с помпене на загасен мотор и не останах доволен (не помня какъв беше ефекта, но предполагам същия като при теб ще да е бил)
Следващата събота или неделя пуснах както си е по инструкция и нещата си дойдоха на място.
Възможно е първия път просто да не съм обезвъздушил добре - не споря, просто разказвам случката ми.
Сега на Шарана съм с Ate.
Тук си обезвъздушавам с помпене вече 2 пъти (първия път, като го взех, цялостна смяна на течност, а наскоро обезвъздушавах заради ремонт на заден апарат)
На Ate-то нямам грижи
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 2.0 115 к.с проблем със спирачки
Щом не губи течност-помпа.
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 3 2.0 115 к.с проблем със спирачки
Радо,тук АБС-а не е Тевес мк2.
Или е Тевес мк4, или ИТТ 20.
И аз клоня към помпата.
Или е Тевес мк4, или ИТТ 20.
И аз клоня към помпата.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 115 к.с проблем със спирачки
ITT 20 е абс а ,помпата е нова - LPR е марката . Ще пробвам метода на Радо , защото сме го правили по стандартния на загасен мотор . Благодарая за съветите
Ако е помпа дали няма постояноо да не спира ? Защото когато е прясно обезвъздушена колата спира брутално за 280 мм
Ако е помпа дали няма постояноо да не спира ? Защото когато е прясно обезвъздушена колата спира брутално за 280 мм
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 2.0 115 к.с проблем със спирачки
провери и клапанчето на сервото (едно кръгло на мъркуча е )
- MsVlogger
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 24 яну 2020 22:31
- Автомобил: МК4
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Голф 3 2.0 115 к.с проблем със спирачки
Здравей, имах МК3 с АГГ двигател и ми го правеше абсолютно същото, имах проблем с задните апарати и начина на обезвъздушаване, реших го по следния начинкакто е описал "Radotom" , след като обезвъздуших предните, аз направо я запалин и така обезвъздуших и задните, като единственно спирачката я пипах много леко и след 3 4 пъти почна да изкарва въздуха и нямах проблеми повече.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта