Колата нямаше термостат и адекватно парно,но преди смяната на всичко,реших да измия охладителната система,да сменя казанчето,капачката,термостат,водна помпа и т.н
За да не се впускам в подробности ще кажа само,че системата е промивана над (5) пъти,от които (2) с немски препарат ProTec P1501RF,маркуч по маркуч,радиатор и радиаторче на парното отделно с машина.
Между промивките и окончателната смяна на всичко,на позиция HI имаше адекватно парно на място,след окончателната промивка и смяна на всичко с ново ... топлината на HI която трябва да я има,не е такава.
Вероятно не са я обезвъздушили адекватно и искам да попитам как може да стане това най правилно според Вас?
Другата болежка за момента е,че катализатора е изтърбушен,а автомобила е с две ламбда сонди и когато се кара извънградско светва чека и записва следната грешка:
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-00 - Efficiency Below Treshold
Четох из чуждите хоруми за въпросната но неможах да разбера как адекватно да се отстрани проблема.
Мерси предварително на всички отзовали се
