Колата я взех с един ключ.
Реших да направя още два резервни да си ги има.
Взех още един сгъваем и един обикновен "китайски"
Съответно нарязах металната част и реших да ги обуча/запиша с таблото но:
При операцията по записване/обучаване на транспондера към колата,третия "китайски" обикновен ключ отказва да се запише,първите два сгъваеми ги приема от раз.
Сменях и му слагах 3 различни транспондера и третия просто отказва да се запише.
Правя всичко описано в сайта на ROSS-TECH,ключ 1 гасне веднага,ключ 2 гасне веднага и в момента в който сложа 3-тия замисля се 2-3 секунди и не иска да го запише започва да мига и това е,показва,че са записани само 2-та сгъваеми.
Иммоверсията е 3-ка,колата е 2002 година,таблото е VDO 1J0920846A,правил съм го много пъти на други коли и няма проблем,тук незнам какво става.
Ако Вие можете да ударите едно рамо със съвет,ще съм ви много благодарен.
п.п Дали е възможно да има някакво значение транспондера в ключа как се слага т.е нагоре/надолу да сочи намотката с връхчето?
Като че ли само това не съм пробвал.
п.п Четох някъде,че е възможно транспондерите за IMMO3 да са заключени,но никъде не пише как се отключват.
Ако е така и се вземе трандпондер от IMMO2 дали ще станат нещата?
Имобилайзер: VW Golf 4 проблем със обучаване на ключове.
- iliqn93
- Мнения: 142
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Имобилайзер: VW Golf 4 проблем със обучаване на ключове.
Би трябвало да е с бобината към антената , дефектно към кормилният прът. А за трандпотдер от иммо 2 мисля че няма да стане , само проба ще си покаже.
- MAPTO7007
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 15:00
- Автомобил: Golf 4 4MOTION - Audi A4[quattro]
- Двигател: AZJ 2002 - BFB 2007
- Местоположение: България (BG)
Re: Имобилайзер: VW Golf 4 проблем със обучаване на ключове.
Интересно ми е сигнала от ключалката,по металната част и към транспондера или по въздуха към транспондера се предава при обучението?
И ако е по металната част на ключа,възможно ли е да е от менте метал (китйски) и поради тази причина да не предава хубаво сигнала?
И ако е по металната част на ключа,възможно ли е да е от менте метал (китйски) и поради тази причина да не предава хубаво сигнала?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 166 госта