Здравейте,
Търся си служебен автомобил комби автоматик за градски условия главно.
Спрял съм се на VW passat b6 2.0тди и Mercedes C-клас W203 2.2cdi
Интересува ме кой автомобил би бил по-надежден, по-здрав мотор и кутия при положение, че говорим за 13-15г. коли.
Бюджетът е 8К.
Passat b6 vs Benz W203
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Passat b6 vs Benz W203
Дизел градско? Каква е идеята?
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3969
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b6 vs Benz W203
Ти остави дизела, габаритите не са много градски (зависи и кой е града, де).
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat b6 vs Benz W203
По-малък е мерца, тесен, вратите на префейса ръждясват, части - скъпи.
-
- VW експерт
- Мнения: 2004
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Passat b6 vs Benz W203
От двата - Мерцедеса ще е по-здрав. Ръждясва повече, но у нас има италиански внос. Отделно има читави бензинови мотори, които носят на газ.
- deodriver
- Мнения: 283
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat b6 vs Benz W203
Определено Мерцедеса.Задължително да е фейслифт(поцинковани са,доста изчистени грешки с електрониката),дизела е чук(стига да е поддържан),по-добра шумоизолация и като цяло по-здрав от Пасат В6 с помпа-дюза.
- Asko VW
- Мнения: 838
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat b6 vs Benz W203
Дизеловите пасати от това поколение не обичат особено да се карат предимно градско, цапат геометрията на турбината, ЕГР-а и задръстват ДПФ-а, ако се карат предимно градско трябва периодично да се изкарват някъде на вън за да се попрочистят, но и това не винаги помага, ако се задръстят качествено. Друг проблем е, че зимата, в градски условия трудно загряват, съответно харчат доста, а и мръзнеш (ако няма или не работи някакъв допълнителен подгрев). От друга страна всички бензинови двигатели, които се комбинират със автоматична кутия са с директно впръскване, като си имат специфични проблеми, а и газификацията е трудна, често проблемна и не особено рентабилна. Мотора 1.6, 102 к.с., обикновена инжекция, мисля, че не се предлага с автомат, а и е много слаб. Има и един мотор 1.4 TSI ECO FUEL, 150 к.с., който е с фабрична метанова уредба и се комбинира с автоматична кутия, нямам информация за тоя мотор как е при Б6, но при Б7 хората са доволни от него. Мисля си, че ако няма някакви специфични проблеми, това би бил най-подходящия двигател за Б6 които ще се кара предимно градско и то като служебен. Да цената на такъв екземпляр е някоя и друга хилядарка над зададения бюджет, но вярвам, че ще се изплати.
Ако все пак държиш на дизел помпа-дюза, гледай 1.9 TDI - 105 к.с. или 2.0 TDI - 140 к.с. с 8 клапана (Код - BMP), по-безпроблеми са (уж).
По отношение ма Мерцедеса, не знам как стой въпроса с дизела, но предполагам, че нещата са сходни, тук обаче бензиновите мотори са си със старата изпитана и надеждна инжекция и при необходимост могат да се газифицират съвсем нормално (едно С180 или С200 на газчица и си ти).
Ако все пак държиш на дизел помпа-дюза, гледай 1.9 TDI - 105 к.с. или 2.0 TDI - 140 к.с. с 8 клапана (Код - BMP), по-безпроблеми са (уж).
По отношение ма Мерцедеса, не знам как стой въпроса с дизела, но предполагам, че нещата са сходни, тук обаче бензиновите мотори са си със старата изпитана и надеждна инжекция и при необходимост могат да се газифицират съвсем нормално (едно С180 или С200 на газчица и си ти).
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Passat b6 vs Benz W203
Ами аз от скоро съм собственик на W203 c220 T-modell (сиреч комби).
Разбира се, изкочиха повече неща от колкото очаквах, но какво да се прави - не съм бил изненадан.
Наблюдението ми е че за добро утро самия труд го искат 2х майсторите (дори и майстора ми който дълго време ми правеше старата кола Ауди).
Отделно някакви специфични части за модела извън общите консумативи не си поплюват.
- 3 пластмасови маркуча за нафтата, към горивната рейка, за обратно гориво и прочем, които са в коша - Излязоха ми с труда 190 лв, продават се само оригинални Mercedes, другото са гаражни изпълнения
- Скоро ми се запушиха пръскалките от кофти течност за чистачки, провериха ги по номера - те с подрев, само оригинални - по 90 лв на пръскалка. ( 3 пръскалки на Комбито ). Съответно продухваха и чистиха пръскалките, които имам...
И други такива разни, не искам да ми се налага да знам. Премията на Мерцедес-а.
П.П Имам приятел със W202, който си го търкаля от няколко години вече, от последните с CDI мотора. Същото, което казва Asko VW важи за всеки дизел. Както казва моя приятел "Трябва да му се раздава яко газ" - тоест трябва да се настъпва от време на време да се продухва. Аз също съм обременен от късите разтояния, живея много близо до работата си, но това е колата, която исках.
Разбира се, изкочиха повече неща от колкото очаквах, но какво да се прави - не съм бил изненадан.
Наблюдението ми е че за добро утро самия труд го искат 2х майсторите (дори и майстора ми който дълго време ми правеше старата кола Ауди).
Отделно някакви специфични части за модела извън общите консумативи не си поплюват.
- 3 пластмасови маркуча за нафтата, към горивната рейка, за обратно гориво и прочем, които са в коша - Излязоха ми с труда 190 лв, продават се само оригинални Mercedes, другото са гаражни изпълнения
- Скоро ми се запушиха пръскалките от кофти течност за чистачки, провериха ги по номера - те с подрев, само оригинални - по 90 лв на пръскалка. ( 3 пръскалки на Комбито ). Съответно продухваха и чистиха пръскалките, които имам...
И други такива разни, не искам да ми се налага да знам. Премията на Мерцедес-а.
П.П Имам приятел със W202, който си го търкаля от няколко години вече, от последните с CDI мотора. Същото, което казва Asko VW важи за всеки дизел. Както казва моя приятел "Трябва да му се раздава яко газ" - тоест трябва да се настъпва от време на време да се продухва. Аз също съм обременен от късите разтояния, живея много близо до работата си, но това е колата, която исках.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat b6 vs Benz W203
Пистов ремък + обтяжна ролка на 320 бензин, 2003 г. - 600 лв. Преди 5-6 г.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 22 фев 2020 2:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b6 vs Benz W203
Тази събота ходих ,гледах и карах и двамата модела, но не очаквах,че Ц-класата ще е толкова тясна и малка вътре. Аз съм 1,94 см 95 кг и ми беше доста тясно! В пасата бутах седалката за моя ръст и зад мен можеше да седне още един толкова висок и като цяло много широк вътре, както и доста по-голям багажник. Отделно дизелът на мерцедесът работеше много по-силно и агресивно от пасата.
Пасата, който гледах беше 2008г 170 к.с. - https://www.cars.bg/offer/5db0451cf01fca3bb7504804. много запазен беше външно и вътрешно / от Германия е внос и каза ,че е на реални 260К км /
Моля мнения и съвети за този мотор и като цяло цената ок ли е, дилърът се съгласи да падне до 8К, но според мен може и още..
Пасата, който гледах беше 2008г 170 к.с. - https://www.cars.bg/offer/5db0451cf01fca3bb7504804. много запазен беше външно и вътрешно / от Германия е внос и каза ,че е на реални 260К км /
Моля мнения и съвети за този мотор и като цяло цената ок ли е, дилърът се съгласи да падне до 8К, но според мен може и още..
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat b6 vs Benz W203
скачай на w211 или bmw e60 но бюджета е малък според мен
п.п B6 170 кс помпа-дюза не за препоръчване
п.п B6 170 кс помпа-дюза не за препоръчване
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 22 фев 2020 2:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b6 vs Benz W203
w211 е много грозен, не мога да си го причина :D , на е61 не съм се качвал и не мога да преценя по-широк и комфортен ли е от b6.. отделно мисля ще бъде по-тежък за обслужване, ремонт и тн :)
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat b6 vs Benz W203
е61 е малко по-широк от Б6 и "малко" по-скъп.
Б6 има също и с CR-мотор, а 170 помпа-дюза не е чак толкова лош мотор... в зависимост от предишния собственик!
Б6 има също и с CR-мотор, а 170 помпа-дюза не е чак толкова лош мотор... в зависимост от предишния собственик!
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Passat b6 vs Benz W203
Карам W203 вече 2ра година и 4 месеца. Моята обаче е бензинова 200 компресор 163коня автомат. Плюсовете при Мерцедеса аа, че обслужването е по-евтино. Нямаш ангренаж, нямаш проблеми с маслена помпа. Автомата е много здрав и непретенциозен, обслужването е 350лв-масло, филтър, букса. При най-лошия случай ако се счупи автомата за 1000-1300лв се прави с нова платка и караш
При пасата автомата знаеш, съединители, мехатроник....Кумовете ми изгоряха с 1500лв за съединители преди 3 месеца, плюс масло и труд. Слабо място на w203 е предницата. Носачите им са доста кекави. Аз не мога да се оплача, тъй като за тези 2 години и няколко месеца, тая седмица ще сменя маслото за 9ти път.
При пасата автомата знаеш, съединители, мехатроник....Кумовете ми изгоряха с 1500лв за съединители преди 3 месеца, плюс масло и труд. Слабо място на w203 е предницата. Носачите им са доста кекави. Аз не мога да се оплача, тъй като за тези 2 години и няколко месеца, тая седмица ще сменя маслото за 9ти път.