Здравейте колеги става въпрос за голф 3 1.8 аам мотора значи закупих колата но е била прегрявана и от там идва проблема че няма ток на буксата за температурния датчик на пиновете който са за таблото говорих със стария собственик и каза че е закарал колата в сервиз защото загрявала до 110 градуса и от там нещо за правили орязали са кабелите ли не знам точно свързах два кабела единия + на червено с жълт кант кабел а другия кафяв с бял кант - (Не съм сигурен дали се връзват точно така) и пак не вдига температура някой може ли да помогне извинявам се ако темата не е в правилния раздел за пръв път пускам тема в форума Благодаря предварително!
П.с Сменял съм датчици и пак няма промяна
голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
На кое казваш температурен датчик? Това, което седи на фланеца или това на радиатора?
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
Я покажи някоя снимка да видим е какво са рязали в този сервиз...
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
обикновенно във vw кабела за стрелката на таблото е жълт с червена ивица и като гоо дадеш на маса стрелката трябва да отиде в крайно положение (бойлер преди гръмване ) :)
- Ник никишето
- Мнения: 759
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
Аз само едно е разбрах колата е прегряла и тези са отдрязали кабелите за показание на таблото , това е гениално колегата горе ти е казал как са кабелите преди всичко виш на кафявия кабел има ли маса датчика е съпротивление и си мени съпротивлението от температурата и ако няма маса няма покаже нищо . Ако има маса направи следното червено с жълто и кафяво белия ги обедини за секунда и някой да гледа стелката ако се мръдне смени датчика . И най важното е да провериш термошалтера на радиатора зависи с колко крачета е 2 или 3 на едното е плюс д-р е перката 1 и 2 степен зависи от модела ако няма ток бушон 30 беше то си пише на панела кой за какво е
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
Доста неща съм пропуснал да напиша за което се извинявам значи при всяко едно подаване на контакт няма значение колко време не е карана колата стрелката скача на 80 градуса дори да е -10 навън сменях и табла сигурно 4 табла смених да видя дали проблема не е в уреда и пак показва че е загряла а за кабелите не се сещам какво са рязали или е правено нещо друго щом няма ток на буксата на датчика а таблото винаги отчита...
- Ник никишето
- Мнения: 759
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
Тези датчици работят през маса , смени датчика и ако не се променя нищо пробвай с бушон таблото и пиши да кажеш излекувало ли се е с него !
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
И бушон сменях и датчици сменях пак няма оправия не разбирам как няма да има ток на буксата а винаги стрелката ще показва 80 градуса нещо става но не разбирам какво
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
как разбра, че няма ток на датчика, какъв ток очакваш да има там?
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
След като свързах + и - стрелката не отлепи изобщо а след като вързах два нови кабела стрелката отиде в крайна позиция.. също и с пробна лампа пробвах
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
Според мен пробна лампа за датчик я забравяш. Ползва се мултицет. При теб е комбиниран 4 пинов датчик, нали?
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
Да 4 пина е .. а някой може ли да обясни как да свържа 2та нови кабела през къде трябва да преминават защото не съм много наясно с токовете?!
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
Никой ли не знае къде може да е проблема... вчера разкачах бушониерата и видях че червено с жълто кабела е срязан и свързан пак (на буксата също има два сини кабела и отива към таблото) след като дадох на контакт и развързах кабела стрелката падна на температурата ... явно някой е барникал по тази кола но не знам кой... ако знаех да съм я закарал да си оправи бакиите..



- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
Жълто/червен отива на 23ти пин на таблото(след 95г.) а кафевия е маса.Пусни си нов кабел до таблото или прозвъни стария дали е наред.
Re: голф 3 1.8 Проблем с инсталацията
Здравейте днеска отново човърках по бушониерата и стигнах до извода че е вързвано съпротивление...не се разбирам много но.. след като срязах кабела кафяво с бяло сттелката отново си стоеше на 80 градуса явно + плюсовия кабел е вързан и на маса или поне аз така си го обясних след като ги обедених стрелката отиде в крайно дясно положение реших да споделя просто и ще карам в най скоро време колата на токаджия лека вечер на всички
Свързах пробна лампа на кафяво с бяло кабела - а жълто с червено + лампата светна но примигаше постоянно на бушониерата я вързах!
Свързах пробна лампа на кафяво с бяло кабела - а жълто с червено + лампата светна но примигаше постоянно на бушониерата я вързах!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 109 госта