faf4o написа:Danny boy написа:Ако колата е вкарана скоро и не е лангъркана по българските пътища и екстрите които изброи са читави цената е добра.Най вероятно моторът ти ще бъде RP.Ако я купиш и се повозиш малко ше ти допадне доста и едва ли ще искаш да я сменяш но все пак..
Понася безпроблемно обикновенно газифициране,стабилна е при по високи скорости.Ако имаш късмет да я вземеш запазена може да изкара още 17почти 100% не гние ако не е удряна,а този тип двигатели RP и АBS са почти вечни ако се стопанисват добре
Вземи човек дето разбира и хубаво я разкарайте няколко завойчета че да си каже ако има нещо.Дали загрява двигателя до нормална температура,Карета дали пукат,Стабилен празен ход,ускорение, спирачки ,течове,Хидравликата тежко ли върви,вие ли много,шум от износени лагери, окачване,замери компресия и мн други неща дето може да отбиваш от цената.И не на последно място винаги съм твърдял че проверката на времето е най-важна а тя казва че е далеч времето когато B3 ще бъде отписан от заобикалящият ни пейзаж.Наистина по нова кола може да намериш и за тия пари но да караш PASSAT е превилегия която не всеки заслужава.Наслука и късмет с избора
Гордея се че карам Пасат колегаЧак ми се насълзиха очите








