Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Май замина турбото, моля за съвет

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Май замина турбото, моля за съвет

Мнениеот batteto.1984 » Нед 15 мар 2020 20:46


megatronS написа:Не е направен софтуера, както трябва, но човека си знае. Ако е изчислен, както трябва няма да се цитират тези стойности на налягане на турбината. Да не говорим, че със сигурност не е изчислил нищо, но това е съвсем друг филм. Я качи тука тоя маперски файл да погледна какво е изчислил. Толкова много софтуери на много прехвалени мапери гледах тука и направо съм се смял, как са ги "изчислили". Но в крайна сметка всеки се решава сам, щом си доволен и смяташ, че няма проблем си карай така.

Напълно съм съгласен с колегата,но като иде някой дето иска космически коне и мапера почне да му огажда се получават гореизброените симптоми!




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Май замина турбото, моля за съвет

Мнениеот megatronS » Пон 16 мар 2020 11:28


Когато се ходи на мапер, първото с което се почва е гаранция за автомобила, какво се случва с него след ремап. В 99 процента няма да получите такава, тогава си тръгвате. Той може да ви сваля и звезди от небето, но всичко ще е за ваша сметка. Без хардуерни промени, безопасния софтуерен тунинг е до 30 процента и то максимум. Аз лично повече от 20 не бих си сложил на автомобил. И най-малките промени, натоварват определени възли, някой от които до краен предел. Който все му са малко цифрите, да си закупи направо по-мощен автомобил, по-евтино излиза от хардуерен + софтуерен тунинг. Да не говорим, там колко работа е и колко много дефекти ще има всеки ден. На запад, такива промени са строго забранени и се проверяват задължително. Направата на ремап е крайно опасна за колата и се извършва само от специализирани фирми с лиценз и документ за изменение на автомобила, защото те гарантират, че след това изменение , няма да се откъсне нещо и да загинат хора. Тоест тези фирми, вече ще са отговорни пред държава и застрахователи, както и пред самите граждани, защото когато правят ремап, се налага според мощността да се сменяват и хардуерни части по колата, за да може да издържи на по-голямото натоварване. За всяка промяна се изготвят един куп документи и когато нещо се случи, по тяхна вина, се изправят пред съдебните органи. Тук подобен закон за сега няма, но съвсем скоро ще има и тогава всичко ще си дойде на мястото, за да не пипа куцо и сакато, където не им е работа.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Май замина турбото, моля за съвет

Мнениеот valiosport » Пон 16 мар 2020 12:43


Мегатроне, съгласен съм с теб ама ми кажи кой ще ти даде гаранция за стар дръгел. Гаранция Франция.
Единствено уж дават за самия софтуер, ама то реално софтуера не може сам да си промени параметрите.
Дори да излезе този закон, реално пак сме в нарушение защото автомобила трябва да се впише в талона с вдигнатата мощност


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Май замина турбото, моля за съвет

Мнениеот megatronS » Пон 16 мар 2020 13:06


Стар не стар, това не е оправдание. Автомобилът се преглежда за техническо състояние и когато се налагат да се подменя, ходова част или друго се подменя и тогава се прави, каквото има да се прави. Гаранция се дава навсякъде в Европа и се издават документи за промяна на превозното средство. За своеволия, се налагат чудовищни глоби и затвор. От днес, гледам се налагат чудовищни мерки и за тунинг на електрически колела и скутери, защото някой е измислил да им увеличи скоростта над 25км, обаче не е познал. Има направени вече препоръки от европейските институции и е въпрос на време да се въведат нещата и в БГ. Миналата седмица виждах Голф4 от 1997 година с тунинг от германска фирма и всичко е направено и признато, това че е на 100 години, не го е спряло да се направи, след като всичко което е трябвало се е подменило и заверило(имаше усилени спирачки, амортисьори, усилени носачи, биалетки, накрайници и т.н). Същият този 100 годишен голф е и с гаранция писмена от фирмата. Ако се счупи нещо по вина на това, което те са правили, жална им майка. Преди да влезне този закон, желаещи много за мапери и хиляди фирмички, след това вече се броят на пръсти, защото от тях се изисква ОТГОВОРНОСТ и това променя цялата картинка. Преправянето на автомобил, особено неговата мощност е супер опасно и отговорно нещо. В много държави, преправянето без документи и не от лицензирани фирми се наказва със затвор и то не малко годинки + голяма финансова глоба. За слагане на лети джанти извън тези описани по размер в талона, се изисква документ от фирма, в който документ се снима и как изглежда автомобила след преправката, а за по-сложни неща, да не говорим.Все пак тунинга е скъп спорт и не е за всеки, нито за този, който го прави, нито за този, който го иска.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта