тези :"http://industrial-solutions.eu/shop/kab ... -zashtita/" " тъмната "/антипод на името и /познаваме се /ги взема от Филкаб . но са с по-висока цена от Филкаб.
Филкаб са вносители на Sapi Selco /Италия/. Кода на клещите на Sapi Selco е PIN.005 Цената не е много рпиятна - 40,70 Еврейци.
Здравко като идваш мога да те заредя с опашки /имам отъстъпка от Филкаб/.
Въпреки,че на старите опаковки на черните опашки има надпис UV 08 - не са много издържливи на пряко слънце ./миналата година ших засенчваща мрежа с черни 75х2,5мм и 100х2,5мм, а в края на есента мрежата опакована с найлон.Април като разпъвах мрежата някои опашки се счупиха. За маншон на тъмно под купето ще изкарат много.
Новите опаковки са на гърба на бял фон със зелени надписи.На лицевата страна на опаковката надписа е вече Nylon 6,6 -V2 UL94
В Алито клещи : https://ru.aliexpress.com/wholesale?cat ... 0%BA%D0%B8
Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Последна промяна от kris11 на Пет 04 май 2018 19:46, променено общо 1 път.
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
никога не ми се е късал маншон от метална скоба, а по едно време бях влюзъл в серия за една година да сменя 6 маншона на едно и също каре, просто се нацепваха заради кофти каучук. Накрая заминакарето, взех Mettelli с маншон и повече не съм пипал.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
3 маншона на Swag и един на Spidan и в момента пак е скъсан маншона, по средата е сцепен сега варианта да е от скоба отпада.
Дали се продават пластмасови маншони за вътрешни карета за голф 4?
Дали се продават пластмасови маншони за вътрешни карета за голф 4?
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Нещо не е наред, да се скъса на спидан нов маншон...Много грес? Или да е останал "надут" при монтажа?
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Дай снимка да видим как го слагаш тоя маншон и къде се къса. Нещо бъркаш
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Като я вкарам на канал ще го снимам, грес в маншона не слагам, само в карето... Монтажа аз си го извършвам, как на външните карета ги сменях и няма проблем а тук смених 5...
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Неправилен маншон . Вътрешните дори по правило издържат доста повече от външните .
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Как неправилен маншон ще го монтирам, плюс това на дългата полуоска вътрешното каре е със същия маншон, там си е оригиналния..
Ето такива точно са ми маншоните 24/57мм https://www.autopower.bg/комплект-маншо ... 56431.html
Интересното е че го дават с два модела маншони на вътрешните карета, а моята кутия е 6 степенна с код EFF а съм с по малките маншони... Колата е Голф 4 ТДИ 150 АРЛ
Ето такива точно са ми маншоните 24/57мм https://www.autopower.bg/комплект-маншо ... 56431.html
Интересното е че го дават с два модела маншони на вътрешните карета, а моята кутия е 6 степенна с код EFF а съм с по малките маншони... Колата е Голф 4 ТДИ 150 АРЛ
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Такааа... Ето малко развитие, купих пластмасов маншон за вътрешно каре, да го видим колко ще изкара. Маншончето е Spidan с две скоби, грес, гайка и капачка. Почивните дни се заемам, ако остане време и турбото свалям. Сега имам едно бързо питане, понеже забелязах че на външните карета скобите са се охлабили а ги бях стегнал до дупка понеже и на двете полуоски са нови маншоните. Та сега мисля да замена тези прехвалени скоби с такива за водни съединения с винтче и да си ги стегна както трябва. На вътрешното каре ми е ясно че ще стане, но на външното минава близо скобата до шарнира и ще трябва да се пробва дали ще опира, ако стане си решавам проблема със скобите.
Някой пробвал ли го е този вариант на голф 4/бора? Прилагам примерна снимка от Интернет, според мен ще стане, какво мислите колеги
Някой пробвал ли го е този вариант на голф 4/бора? Прилагам примерна снимка от Интернет, според мен ще стане, какво мислите колеги
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Този вариант е пробван хиляди пъти по целия свят и най вече там където нямат скоби. Само трябва да не опира някъде си
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Би трябвало да стане, спази посоката на скобата.
П.п. редовно слагам спидан/гкн маншони и стягам с яки свински опашки на сериозен производител. Стягам ги с клещи за свински опашки. Нито един досега нито е оттървал , нито се е скъсал. Тук включвам и монтираните на мои коли , по същият начин със свински опашки. Писал съм някъде из форума какви са клещите и опашките.
П.п. редовно слагам спидан/гкн маншони и стягам с яки свински опашки на сериозен производител. Стягам ги с клещи за свински опашки. Нито един досега нито е оттървал , нито се е скъсал. Тук включвам и монтираните на мои коли , по същият начин със свински опашки. Писал съм някъде из форума какви са клещите и опашките.
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
А тези специални скоби за маншон могат ли да се монтират без да се сваля маншона/полуоската? И може ли да препоръчате подходящи свински опашки? Четох за фишер, но не намирам
И правилно ли е и маншонте на рейката да се стягат с качествени свински опашки?

И правилно ли е и маншонте на рейката да се стягат с качествени свински опашки?

Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Производителя на маншони, както и този на автомобила е сложил метални скоби, монтирани със специални клещи. Няма паднали скоби на никой нов автомобил до момента , в който не се смени маншон или каре и се сложи не както трябва. И аз съм стягал метални скоби с "конски" клещи, и аз съм слагал водни скоби и свински опашки. Понякога не е имало проблем, друг път е имало. Всеки сам си преценява какво да ползва. Правилното е метална скоба монтирана с специален инструмент за скоби. Допускам за правилен и метода с опашки на samo_pechka , но задължително специални свински опашки и специални клещи, всяко друго интерпретиране е грешно и води до безкраен филм. Клешите за свински опашки са по-скъпи от тези за скоби за карета, та ако ще купувате инструмент по-добре купете хубави клещи за скоби, около 22-30лв са в магазините за инструменти в ниския ценови клас и вършат чудесна работа, освен че стискат П-образното сечение , притискат и в горния край в средата, за да стане стискането сигурно и без кълчене и смачкване.
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Ясно момчета, разбрах, че има специални инструменти за монтаж на скобите
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=cTCslccGCC0&feature=emb_title
Някой знае ли колко струва в София труда да се сменят така 2 маншона?
Що се отнася до клещите за свински опашки, аз съм работил с такива в един завод, но им казвахме пистолети
затова не се сетих по-рано
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=cTCslccGCC0&feature=emb_title
Някой знае ли колко струва в София труда да се сменят така 2 маншона?
Що се отнася до клещите за свински опашки, аз съм работил с такива в един завод, но им казвахме пистолети

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Какво им е специалното толкова на тия клещи за металните скоби, нали точно с такива съм ги монтирвал, просто маншона е твърд а скобата мека и отпускат
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 75 госта