kirobg написа:А защо майстора,като вкара въздух с компресора през тънкия маркуч на казанчето и парното духаше горещо около 15-20 секунди и изчезна пак?
Тук някъде е заровено кучето.
kirobg написа:А защо майстора,като вкара въздух с компресора през тънкия маркуч на казанчето и парното духаше горещо около 15-20 секунди и изчезна пак?
Барон Мюнхаузен написа:Пусни парното на 4 в колата на затворена клапа. Отваряй и затваряй клапата, и виш дали се променя звука. Ако се променя клапата работи.
Другото , което мога да ти кажа е да оставиш колата да загрее до 90 градуса да ти отвори термостата. Виш дали долната тръба е топла колкото горната.
muns61 написа:kirobg написа:А защо майстора,като вкара въздух с компресора през тънкия маркуч на казанчето и парното духаше горещо около 15-20 секунди и изчезна пак?
Тук някъде е заровено кучето.
Zdravko Zankov написа:Тия помпи се сменят като протечат,ма това е друг въпрос.
brum написа:Защо пък новото да има голям шанс да дойде с такъв проблем?
muns61 написа:Я авторът да каже кога е надувано с компресор - при първоначалното обезвъздушаване, или после, когато се разбра, че няма парно?
Да опише по-подробно кое и кога.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта