След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот muns61 » Нед 22 мар 2020 19:46


kirobg написа:А защо майстора,като вкара въздух с компресора през тънкия маркуч на казанчето и парното духаше горещо около 15-20 секунди и изчезна пак?

Тук някъде е заровено кучето.




kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот kirobg » Нед 22 мар 2020 20:45


Барон Мюнхаузен написа:Пусни парното на 4 в колата на затворена клапа. Отваряй и затваряй клапата, и виш дали се променя звука. Ако се променя клапата работи.

Другото , което мога да ти кажа е да оставиш колата да загрее до 90 градуса да ти отвори термостата. Виш дали долната тръба е топла колкото горната.


Долната тръба става гореща малко преди 90гр.Клапата за топло и студено се чува как се мести,вентилатора върти на 4-рите степени ще открия проблема.
Бавно но славно!


Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 759
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот Ник никишето » Нед 22 мар 2020 20:52


Имал съм подобен проблем , смени радиаторчето и ще се оправи . Има преградна стена и се пробива и водата не минава през питата , затова и двата маркуча са топли


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот kirobg » Нед 22 мар 2020 21:02


muns61 написа:
kirobg написа:А защо майстора,като вкара въздух с компресора през тънкия маркуч на казанчето и парното духаше горещо около 15-20 секунди и изчезна пак?

Тук някъде е заровено кучето.


Майстора явно знае за да ми каже карай сама ще се обезвъздуши.Ако знаех къде е проблема нямаше да питам! :gruebel


lubo_Y10
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
Автомобил: lancia y10 golf 3
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот lubo_Y10 » Нед 22 мар 2020 21:16


Смени радиаторчето , антифриза не минава през питата а директно от единия чучур в другия. Имал съм такъв случай. Като надуе с компресора започва да минава и през питата като махне налягането си минава само през чучурите


Потребителски аватар
Барон Мюнхаузен
Мнения: 156
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
Автомобил: Golf 3
Двигател: ADB
Местоположение: Svishtov

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот Барон Мюнхаузен » Пон 23 мар 2020 0:13


Вслушай се в колегите, като стигне 85 градуса си сложи двете ръце върху радиатора. Като ти отвори термостата ще усетиш дали целия радиатор става топъл или само на места.


ivancha
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 12 дек 2010 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот ivancha » Вто 24 мар 2020 10:06


Zdravko Zankov написа:Тия помпи се сменят като протечат,ма това е друг въпрос.


Не се сменят като протечат а се сменят на интервали. Аз така реших на една от колите си да не я сменям , и като се счупи перката (пластмасова) в хаинбоаза ми стъпи колкото 3 помпи че и повече и цялата хамалогия от това. Една помпа спокойно издържа през смяна на ангренаж и повече, но трябва да се смени някога най - добре през 1 смяна (за сервизен интервал 60000 км). А относно проблема на колегата. Пробвай да паркираш колата под голям наклон 12 часа с предницата нагоре и 12 часа с задницата, ако спадне нивото на антифриза след първите 12 часа доливай. При мен така спада нивото в казанчето след точене на антифриза и всичко се обезвъздушава


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот kirobg » Вто 24 мар 2020 11:23


Благодаря за информацията! Само това не съм го пробвал но нали капачката на казанчето е за това да изкарва въздуха в системата,майстора източи антифриза само от водната помпа.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот ktamen » Вто 24 мар 2020 13:03


И аз залагам на прецакано радиаторче. Има голям риск и нововто да си пристигне със същия проблем и филма ще стане още по-интересен.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот brum » Вто 24 мар 2020 15:00


Защо пък новото да има голям шанс да дойде с такъв проблем?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот muns61 » Вто 24 мар 2020 17:04


Щом с надуване на маркучите се появява топло, проблемът е в циркулацията, а не в радиаторчето. Да, може да няма добра проходимост и трудно да се обезвъздушава, но трябва да стане.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот ktamen » Вто 24 мар 2020 17:20


brum написа:Защо пък новото да има голям шанс да дойде с такъв проблем?

Защото много нови радиаторчета се продават с отлична проходимост между входа и изхода, лошо уплътняване. В началото има слаба циркулация и през тръбичките, но заради ниската скорост в тях започват да се утаяват прашинки и циркулацията спира. Ако по някакъв начин се засили циркулацията, примерно с компресор, тръбичките се отпушват, ама за кратко.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот muns61 » Вто 24 мар 2020 17:51


Я авторът да каже кога е надувано с компресор - при първоначалното обезвъздушаване, или после, когато се разбра, че няма парно?
Да опише по-подробно кое и кога.


Потребителски аватар
Барон Мюнхаузен
Мнения: 156
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
Автомобил: Golf 3
Двигател: ADB
Местоположение: Svishtov

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот Барон Мюнхаузен » Вто 24 мар 2020 18:23


Колега, я запали колата ,малко да загрее , включи парното на 4 и дай за 7-8 секунди на 4-5 хил оборота. Ако се появи парното кажи.


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот kirobg » Вто 24 мар 2020 19:48


muns61 написа:Я авторът да каже кога е надувано с компресор - при първоначалното обезвъздушаване, или после, когато се разбра, че няма парно?
Да опише по-подробно кое и кога.


1-во в сервиза при първото обезвъздушаване,след това на 3-ти я ден ходих при него и пак вкара въздух през тънкото маркуче и духа горещо.Новата водна помпа Хепу и тя е с метални перки,през тънкото маркуче върви струя 5мм на празен ход като подам газ става по дебела.
Днес към 5 набарах една стръмна улица и пробвах пак да я обезвъздуша при 2000об. и :bowdown :bowdown :bowdown взе да духа топло но не и горещо както преди. Антифриза стои на макс на студено като запаля колата и позагрее почва да го вдига нагоре с 1см но него изхвърля.
Утре ще видя дали ще спадне под максималното на 1-ва степен духа топло а на 2-ра хладко.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта