БЕНЗИН или ДИЗЕЛ
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
ти за какво мислиш съм я постнал, хе хе хе
на мен ми е интересно , щото до преди 1 година съм карал само бензин , и от една година карам дизел, и си виках дизела, е супер, ама после взе да не ме кефи, а TDI, съм карал само на приятели, харесват ми но(защо винаги има по едно НО)
гледам на познати мотори след 2000г. пак тракат (ауди А3)
та за туи викам си 4екаи да видим всеобщото мнение
на мен ми е интересно , щото до преди 1 година съм карал само бензин , и от една година карам дизел, и си виках дизела, е супер, ама после взе да не ме кефи, а TDI, съм карал само на приятели, харесват ми но(защо винаги има по едно НО)
гледам на познати мотори след 2000г. пак тракат (ауди А3)
та за туи викам си 4екаи да видим всеобщото мнение
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Ами тракат, защото на VW/Audi моторите са помпа-дюза, които са малко по-шумнички и така си тракат. Common-rail-ите не тракат така. Я виж на BMW дизелите - изобщо не можеш да разбереш, че има дизел под капака, да не говорим, че на 1-чката например в момента най-мощния мотор в гамата е дизел - 163 коня!
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
madcap написа:..гледам на познати мотори след 2000г. пак тракат (ауди А3) ....
Когато видях за пръв път последната Е класа на мерцедес с дизелов мотор , на един светофар беше спряла до мен , разбрах че скоро няма да чуя тих дизел , щом и мерцедесите немогат
1. Има вибрации в купето.
2. Много реве над 120км/ч.
3. Цената на нафтата ще стигне космоса скоро време.
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
didodi
За AAZ вибрации имат Вентото и голф-а.
При Пасата с AAZ няма грам вибрация,щото може би заради масления тампон отпред до радиатора, а ханс за да мине евтино а и нали венто/голф3 са нисък клас коли им е сложил само гумени тампони тъпака.
Пасата над 120 е по-тих от венто/голф3.
Говоря от ли4ен опит
аз съм с венто 1.9ТД,а брат ми и съквартиранта ми са с пасати с 1.9ТД.
Май ше трябва да се лепят изолации или нещо подобно
.
Дизела ве4е не е такава далавера.....тоо ве4е нищо не е далавера.
Бедни сме и тва е
За AAZ вибрации имат Вентото и голф-а.
При Пасата с AAZ няма грам вибрация,щото може би заради масления тампон отпред до радиатора, а ханс за да мине евтино а и нали венто/голф3 са нисък клас коли им е сложил само гумени тампони тъпака.
Пасата над 120 е по-тих от венто/голф3.
Говоря от ли4ен опит
Май ше трябва да се лепят изолации или нещо подобно
Дизела ве4е не е такава далавера.....тоо ве4е нищо не е далавера.
Бедни сме и тва е
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
WasteLand_TD написа:didodi
За AAZ вибрации имат Вентото и голф-а.
При Пасата с AAZ няма грам вибрация,щото може би заради масления тампон отпред до радиатора, а ханс за да мине евтино а и нали венто/голф3 са нисък клас коли им е сложил само гумени тампони тъпака...
Мойте увъжения , но съм си сменял 2 от тампоните на мотора , включително и предния , който е МАСЛЕН и ме уръси 80 лв. само за него!!! Вибрациите значително намаляха след смяната, ама ми се иска и още малко..... (преди на 800-900 оборота ми тракаше дори предния капак
- eViL
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
- Контакти:
И моето Венто имаше вибрации и беше доста шумничко след 120 км/ч.
Сравнявайки сега аудито (А6 2.5 TDi 140к.с.) 160км/ч на 6-та 3000рпм почти никакъв шум освен този от вятъра.. Иначе отвън си трака яко:), ма въобще не ме боли де..като ми дава разход 8 градско при условие, че е куатро с включен климатик..коя бензинова кола може да падне под 15 градско при мотор над 2 литра около 140-160к.с. с перманетно задвижване на 4-те колела и включен климатик ? Няма такава..
Цената на нафтата е малко проблемна, но това си е глобален проблем. Навсякъде цената й се качва! А в бг ни е най-евтина (може би щото продават и най-некачествената, но не е ли така и с бензина ?)
Отделно от това една съвременна кола неможе да се кара с по-малко от А95, а разликата от 20 стотинки на литър + двойно по-високия разход и една груба сметка излиза, че съм си на далавера. Дори след като извадя по-скъпата поддръжка, която за последните 20 000км ми се е избила 5 пъти.
Сравнявайки сега аудито (А6 2.5 TDi 140к.с.) 160км/ч на 6-та 3000рпм почти никакъв шум освен този от вятъра.. Иначе отвън си трака яко:), ма въобще не ме боли де..като ми дава разход 8 градско при условие, че е куатро с включен климатик..коя бензинова кола може да падне под 15 градско при мотор над 2 литра около 140-160к.с. с перманетно задвижване на 4-те колела и включен климатик ? Няма такава..
Цената на нафтата е малко проблемна, но това си е глобален проблем. Навсякъде цената й се качва! А в бг ни е най-евтина (може би щото продават и най-некачествената, но не е ли така и с бензина ?)
Отделно от това една съвременна кола неможе да се кара с по-малко от А95, а разликата от 20 стотинки на литър + двойно по-високия разход и една груба сметка излиза, че съм си на далавера. Дори след като извадя по-скъпата поддръжка, която за последните 20 000км ми се е избила 5 пъти.
знам ли?
аз съм си твърдо за бенц.понякога ми се реве като видя колко давам ама предпочитам си райсинга на бензиновия автотмобил.когато се пенсионирам и почна да обикалям ей така ще си взема волво с60 д5
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта
