След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот stefan4o » Чет 26 мар 2020 7:49


kirobg написа:Аз проблеми с свещи нямам,обяснявах как си изпатих с ментак свещи.А ти си ги сменяй заедно с маслото и филтъра щом са консуматив,като масло и филтър.
Ремъка и водната помпа не са оригинални сменяни са 2013г :beer

Да, консуматив са. Също като маслото, филтрите, ремъците. При свещите се увеличава междуелектродното разстояние, защото физически кръглата форма на електрода с времето започва да става триъгълник (при 2,3,4-масните модели). И респективно разстоянието от 0.8мм, примерно, става на 0.9, 1.0, което се отразява на запалителната система (при тези с един пак се увеличава, но по обясними причини централният електрод си остава с кръгла форма). Казвам ти тези неща, да си ги знаеш, понеже виждам, че не си особено наясно с някои неща по автомобилите (основни), като това, че зацепването на ремъка би било виновник за парното ти.
Това, че си сменил нещо с друго, но менте, не значи, че е редно да даваш съвети във форум, който го четат хора, да не правят подмени по възли и детайли, които имат живот (а не като маркуча, да го смениш, когато се разцепи от старост).




kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот kirobg » Чет 26 мар 2020 10:41


stefan4o написа:
kirobg написа:Аз проблеми с свещи нямам,обяснявах как си изпатих с ментак свещи.А ти си ги сменяй заедно с маслото и филтъра щом са консуматив,като масло и филтър.
Ремъка и водната помпа не са оригинални сменяни са 2013г :beer

Да, консуматив са. Също като маслото, филтрите, ремъците. При свещите се увеличава междуелектродното разстояние, защото физически кръглата форма на електрода с времето започва да става триъгълник (при 2,3,4-масните модели). И респективно разстоянието от 0.8мм, примерно, става на 0.9, 1.0, което се отразява на запалителната система (при тези с един пак се увеличава, но по обясними причини централният електрод си остава с кръгла форма). Казвам ти тези неща, да си ги знаеш, понеже виждам, че не си особено наясно с някои неща по автомобилите (основни), като това, че зацепването на ремъка би било виновник за парното ти.
Това, че си сменил нещо с друго, но менте, не значи, че е редно да даваш съвети във форум, който го четат хора, да не правят подмени по възли и детайли, които имат живот (а не като маркуча, да го смениш, когато се разцепи от старост).


Благодаря за съвета! :th_up И проблема с пукането се оказа в менте свещи това обяснявах.


Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот dontaskdontsay » Чет 26 мар 2020 11:12


Колега след толкова дни и упражнения, нямаше ли да ти е по лесно да свалиш въздуховода с вентилатора на парното и да пипнеш самото радиаторче ? Хем ще видиш дали наистина се загрява, хем и клапата ще погледнеш в какво състояние е и дали се движи.


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот kirobg » Чет 26 мар 2020 11:46


dontaskdontsay написа:Колега след толкова дни и упражнения, нямаше ли да ти е по лесно да свалиш въздуховода с вентилатора на парното и да пипнеш самото радиаторче ? Хем ще видиш дали наистина се загрява, хем и клапата ще погледнеш в какво състояние е и дали се движи.


Колега нека отмине студа по горе писах ще я направя тази операция парно.

Последна промяна от IvanMan на Чет 26 мар 2020 12:23, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта