Човек ама ти верно се впрягаш прекалено много
Какви 60евро на вятъра те гонят ? В крайна сметка гумата не е ли ти балансирана ? Това дали ще ти сложи 25 грама
или 15 теб не те бърка. Единствено фирмата влиза вътрешно с повече тежести и допълнително забавяне на работния процес. Разбирам ако там те таксуват за брой тежести тогава си апсолюто в правото си да се ядосваш.
... Означенията, разбира се, имат своето значение, но то е по-скоро за монтажника на гумите, отколкото за ползвателя им. ...
На предишната страница ти го казаха:
muns61 написа:Tочката не върши работа, ако не се врътне празната джанта предварително на балансмашината.
Ето и още един цитат от темата на stefan4o:
... Съвсем логично, джантите също не са на 100 процента идеално кръгли. При тях също има маркировка – под формата на лек прорез или трапчинка, индикиращ най-леката им точка. Когато най-тежката точка на гумата съвпадне с тази маркировка на джатата се счита, че радиалното изместване би било най-малко (и би имало нужда от минимум балансиращи тежести).
Като гледам твоите джанти май не са нови а сигурно не сте ги и въртели предварително без гуми ? Следователно няма от къде да знаеш коя част на джантата е по-лека и коя по-тежка.
Виждал съм оригинална джанта на Алфа, която е права но отклонението в баланса е от порядъка на 60-80грама (без гума). Така че докато не разбереш къде е най тежката част на джантата не можеш да оспорваш монтажа.
Не се заяждам, просто пак ти казвам за твое успокоение. Теб не те вълнува колко тежести са ти залепили. Единствено накрая машината трябва да ти покаже 0