Здравейте колеги откакто имам колата вече 2 години имам теч на масло от картера.
И една 5 литрова туби ми стига за 8к км сменил съм много марки и вискозитети до средно 8 ми стига.
Време е пак да сменям ангренаж и се чудя да сменим и тази гарнитура и да се почисти цедката на маслената помпа.
Въпросът ми е колко струва средно процедурата в сервиз и колко време отнема средно и сам да го направиш или пък в сервиз.
И отказа ли се някой от тампоните на мотора.
passat b5 1.9 tdi 90 ahu- Гарнитура картер
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: passat b5 1.9 tdi 90 ahu- Гарнитура картер
Смяната в "домашни" условия е трудоемко. И то доста. Пречи магарето .
Има два основни варианта за ремонт: на място с разкачване и повдигане на мотора , разхлабва се и магарето, да падне малко и то. С малко споменаване на джинс става ваденето на картера. Или се маха магарето ( предварително маркирано за положението му, че от него зависи вертикалите на предните колела)
Втори вариант: вади се мотора. Има смисъл ако се съчетава с някакъв друг ремонт.
Сега моето питане: сигурен ли си , че теча е от гарнитура на картер? Да не се окаже от друго място? Примерно от щеката ( самата тръба, там дето е навряна в блока ) . Обезмасли добре местото и огледай пак. Като нищо ще е оттам. Омазва се много яко картера , ако е оттам. Загубите са доста.
Понякога се стича по специфичен начин от капака на тиквата и подлизва по ръба на картера. Откъм вътрешната страна, към акумулатора и отляво , като застанеш с/у мотора. Омазва се картера доста. Но оттам няма как да губи пет кила масло, но литър, литър и половина-да . Вероятно имаш и друг проблем.
Има два основни варианта за ремонт: на място с разкачване и повдигане на мотора , разхлабва се и магарето, да падне малко и то. С малко споменаване на джинс става ваденето на картера. Или се маха магарето ( предварително маркирано за положението му, че от него зависи вертикалите на предните колела)
Втори вариант: вади се мотора. Има смисъл ако се съчетава с някакъв друг ремонт.
Сега моето питане: сигурен ли си , че теча е от гарнитура на картер? Да не се окаже от друго място? Примерно от щеката ( самата тръба, там дето е навряна в блока ) . Обезмасли добре местото и огледай пак. Като нищо ще е оттам. Омазва се много яко картера , ако е оттам. Загубите са доста.
Понякога се стича по специфичен начин от капака на тиквата и подлизва по ръба на картера. Откъм вътрешната страна, към акумулатора и отляво , като застанеш с/у мотора. Омазва се картера доста. Но оттам няма как да губи пет кила масло, но литър, литър и половина-да . Вероятно имаш и друг проблем.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: passat b5 1.9 tdi 90 ahu- Гарнитура картер
Колега незнаех че и от щеката може да тече ами значи има масло и точно от страната на щеката там по целия блок и съм се чудил откъде може да е.
Значи то самата пластмаса ли е счупена колега може ли малко разяснения
Значи то самата пластмаса ли е счупена колега може ли малко разяснения
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта