
Пускам малко снимки за по любознателните, процеса по сваляне не съм го документирал. Поръчвате ново ядро, ако желаете може и актуатора да смените, геометрията се проверява дали е крива, ако не е само я изчиствате. Чугуна го давате на автомивка на мен ми взеха 5 лева да го измият.
След това се подреждат трите дистанционни втулки и слагаме геометрията. Геометрията има само едно положение за монтаж, слагаме трите винта М4x20, слагаме гривната на геометрията(аз я бях белязъл за да знам как е била да не я обърна), ролките на геометрията и трите щифта на ролките. Палеца където се закача лостчето на геометрията трябва да сочи към към отворчето за щифт в чугуна, там влиза горещата страна на ротора към чугуна. Слагаме 5-те болтчета на топлата страна и планката на актуатора и затягаме.
След това на студената страна слагаме О-пръстена и нахлупваме охлюва. Охлюва има белег който трябва да съвпада точно с тръбичката за захранване с масло отгоре, на самия чугун от другата страна също има белег(този белег има значение за да ви съвпадне маркуча на студената страна), стягаме болтчетата и сме готови