Здравейте колеги,
Имам следния проблем--колата пасат 98г., 1.9 тди, AFN мотора. Преди няма и 1 година рециклиран турбината и колата си вървеше супер. От една седмица забелязвам, че колата не върви като за 110 коня и не дърпа много. Като тръгна да я "цедя" припушва съвсем леко. Отворих капаха и забелязах следното омасляване на единия от маркучи те преди турбината.
Някой ако може да ми каже дали от това е проблема, или ако има някакви други предположения ще се радвам да ги сподели.
Благодаря Ви!
Passat b5 1.9tdi - омаслен маркуч до турбото
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat b5 1.9tdi - омаслен маркуч до турбото
Понеже това е маркуча идващ от филтъра , вижда се кое причинява омазняването . Картерните газове примесени с масло.
Да ти кажа, не съм виждал досега такова ( или по-точно казано в такава степен ) омазняване. Доста е. Но насоката е там: картерни газове, ПЦВ клапан , депозити по бутала и т.н.
Няма е излишна още информация, примерно от рода на : с какво гориво караш, с какво масло караш, смяната на колко е, в каквъ режим е предимно ( градско или извън ) на колко км е колата и т.н.
За всеки случай , ако не е сменян възд. филтър го смени задължително. Когато е позатлачен , се засилва много негативното засмукване на картерни газове , деб. отчита по-малко преминат въздух , колата един път се спъва заради затлачения филтър и втори път заради картерните газове.
Да ти кажа, не съм виждал досега такова ( или по-точно казано в такава степен ) омазняване. Доста е. Но насоката е там: картерни газове, ПЦВ клапан , депозити по бутала и т.н.
Няма е излишна още информация, примерно от рода на : с какво гориво караш, с какво масло караш, смяната на колко е, в каквъ режим е предимно ( градско или извън ) на колко км е колата и т.н.
За всеки случай , ако не е сменян възд. филтър го смени задължително. Когато е позатлачен , се засилва много негативното засмукване на картерни газове , деб. отчита по-малко преминат въздух , колата един път се спъва заради затлачения филтър и втори път заради картерните газове.
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Сря 28 окт 2015 14:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b5 1.9tdi - омаслен маркуч до турбото
Благодаря колега за изчерпателни отговор. Днес закарах колата за обслужване и цялостен оглед
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 51 госта