Chrysler Grand Voyager V-та серия
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
300 коня са си 300 коня. Без значение, на каква кола. Мисля аз. Най-малкото харчът ще е като за 300...
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
То да върви с 1500 оборота по магистралата, пък колко да е харчът. Ясно е, че не е градска кола.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
И с 600 оборота да върви по магистралата при 160кмч харчът идва от вятъра насреща, а не от оборотите на мотора. С тая челна площ на европейски размер микробус има да чакаш икономия по магистралата
Да ти обясня ли, как разходът расте при дизелов автомобил последно поколение с такава челна площ? Колко е при 80 км/ч и колко е при 160? А мога и да заснема клип, ако не ми вярваш, само да ми свърши отпускът 
Ама то кефът цена нямал, казват.


Ама то кефът цена нямал, казват.
-
- VW експерт
- Мнения: 2013
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
На градско, особено с по-тежък крак, са по-фрапиращите стойности за разхода.
На магистрала държи ниски обороти, а и някои изключват цилиндри като им е леко.
Някои пък ползват цикъла на Аткинсън в определени режими.
На магистрала държи ниски обороти, а и някои изключват цилиндри като им е леко.
Някои пък ползват цикъла на Аткинсън в определени режими.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
А, ако ти е тежък крака и на магистралата, както моят примерно? Тогава, какво се случва? То е ясно, че ако се влачиш с 80-90 ще харчи малко. С всяка кола е така.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10104
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
За такива джугани по 2 +++ тона и да се говори за разход е нелепо.
Само Тойота я владеят тази игра
Само Тойота я владеят тази игра

-
- VW експерт
- Мнения: 2013
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
stefan4o написа:А, ако ти е тежък крака и на магистралата, както моят примерно? Тогава, какво се случва? То е ясно, че ако се влачиш с 80-90 ще харчи малко. С всяка кола е така.
Какво да се случва, натискаш кола с 300 коня, върви повече от такава със 150-200, за момента и харчи доста над по-слабите. После на 180 си с 3000 оборота, по-слабите на към 5000... Моментните разходи няма да им се различават чак с много. А ако едното все още става да се кара на газ, пък другото отдавна е с директно впръскване, къде отива сметката?!
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
3000 оборота на 180кмч... Пусни си това клипче, моля
https://youtu.be/f-h3H-iF0_s
Не са й толкова дълги предавките, колкото ги описваш. Все пак не е с 6-литров мотор.
https://youtu.be/f-h3H-iF0_s
Не са й толкова дълги предавките, колкото ги описваш. Все пак не е с 6-литров мотор.
-
- VW експерт
- Мнения: 2013
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
Клипчето е неподходящо, но пробвай да си го спреш на пауза през няколко десети от секундата от 1:09 до 1,10, търси неразмазан кадър, и виж като е върнал газта при 110 мили колко показва оборотомера. Просто на клипа с газ до дупка не включва последната предавка и това е нормално. Между другото, скоростта обаче е електронно ограничена, защото мощността е предостатъчно за по-висока максимална скорост.
ПП: Ето ти доста по-стария модел - https://youtu.be/ftCzi6_gxPI
И това не се отнася само за конкретния модел на Хонда, други подобни ванове и сувове с големи мотори също са горе-долу така.
ПП2: Ето и на който му се чете, за системата изключваща цилиндри при определени условия, има линкове в статията и към подобни системи на други производители - https://en.m.wikipedia.org/wiki/Variable_Cylinder_Management
На практика понякога от 3,5 V6, остават три цилиндъра, 1,75 литра да работят, другите само се движат... От там и сравнително икономичната работа на тези мотори в определени условия.
ПП: Ето ти доста по-стария модел - https://youtu.be/ftCzi6_gxPI
И това не се отнася само за конкретния модел на Хонда, други подобни ванове и сувове с големи мотори също са горе-долу така.
ПП2: Ето и на който му се чете, за системата изключваща цилиндри при определени условия, има линкове в статията и към подобни системи на други производители - https://en.m.wikipedia.org/wiki/Variable_Cylinder_Management
На практика понякога от 3,5 V6, остават три цилиндъра, 1,75 литра да работят, другите само се движат... От там и сравнително икономичната работа на тези мотори в определени условия.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
cecoa1 написа:Просто на клипа с газ до дупка не включва последната предавка и това е нормално.
Аз ги преброих 5 предавки. С 6-степенен автоматик ли е въпросният автомобил според теб?
Това с цилиндрите го зная. При Мерцедес е актуално от 1998г. с излизането на новата тогава W220. Спестява някой литър отгоре гориво. Само че това изключване на цилиндрите не е актуално при каране по магистрала с около и над 140 км/ч.
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
- Автомобил:
- Двигател: BSX
- Местоположение: София
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
Той човека май стана пишман че пита, гледам го няма вече
но ние сме тука да си чешем клавиатурите
KIA Carens
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 3177ddc6a7
но ние сме тука да си чешем клавиатурите
KIA Carens
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 3177ddc6a7
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
Колега, Каренс е с размерите на Туран, според мен. Ето и предложението на Киа в класа на големите шлепове. Тя хич не изглежда лошо отпред
https://www.thecarconnection.com/overvi ... edona_2015

https://www.thecarconnection.com/overvi ... edona_2015
- Gospodin0v
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 май 2020 10:29
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 1600 TDI 90кс 2014г
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
nikolay_v написа:Той човека май стана пишман че пита, гледам го няма вече
но ние сме тука да си чешем клавиатурите
KIA Carens
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 3177ddc6a7
Здравейте, тук съм и гледам и чета. Проблема,че доста от нещата не ги разбирам защото просто не съч вещ в автомобилните среди :( За мен автомобила е просто средство да ме закара от точка А до точка Б , комфортно и докато е моя да не бърка в джоба. Ако сега не ми се налагаше да я сменя моята нямаше сигурно да го направя,но се наложи ха-ха.
Благодаря за предложението,но определено ми се вижда малка :( Но виж на колегата след теб ми се вижда по подходящо и по-късно като съм свободен ще разгледам как върви пазара и.
Радвам се,че все още има предложения който не съм виждал като модели ;) Още веднъж благодаря ! :))))
-
- VW експерт
- Мнения: 2013
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
stefan4o написа:cecoa1 написа:Просто на клипа с газ до дупка не включва последната предавка и това е нормално.
Аз ги преброих 5 предавки. С 6-степенен автоматик ли е въпросният автомобил според теб?
Това с цилиндрите го зная. При Мерцедес е актуално от 1998г. с излизането на новата тогава W220. Спестява някой литър отгоре гориво. Само че това изключване на цилиндрите не е актуално при каране по магистрала с около и над 140 км/ч.
Да, с 6 предавки е автомата- https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_Odyssey_(North_America) От 2011г шестстепенната кутия е била достъпна в определено ниво на оборудване, а от 2014г е стандартна за модела.
За да се движи това возило със 140км/ч, му трябват около 70-75 коня.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Chrysler Grand Voyager V-та серия
Цецо, прав си.
Но ми се струва странен алгоритъмът на превключване. В смисъл колата достига вече предела на топ-спийда си, а стои на предпоследна предавка? Каква е логиката? Според мен силата й е достатъчна, за да продължи да ускорява и на по-горната предавка, може би
Все пак това не е 1.6-литров мотор.
И аз не знаех, че има предложение от Киа в този клас на Хонда Одисей и Тойота Сиенна. Има и предложение от Хюндай в този клас също така. Ентураж - https://bestcarmag.com/makes/Hyundai/Entourage
Даже ти харесах една Киа, ама е малко над бюджета ти. За сметка на това - е нова почти.
Но пък - качваш се и караш !!!! Нищо, че явно е ниско ниво на оборудване, съдейки по тапицерията на седалките (нивата са L, LX, EX, SX and Limited, тази е второто, а не както пише в обявата - високо ниво на оборудване).
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fbnd69
И все пак - сигурен ли си, че този модел ще ти е малък? Багажникът му изглежда внушително. Ще има място за кучето, а и отгоре може да поставиш рууф-рак, който може да събере 400-500л. багаж още.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fbomg7
Средно голям миниван с хубав багажник отгоре може да е по-добрия и обоснован вариант от 2-тонен шлеп с 6-цилиндров мотор откъм поддръжка и експлоатационни разходи. Така, когато няма нужда от багаж, няма да мъкнеш тежкото купе навсякъде с теб. Защото невинаги човек има нужда от 1000л. багажно пространство, 2 тона маса и 300 коня под капака.
Аз имам само едно дете, но горе-долу ако умножа багажа по две - такава е моята сметка.
Но ми се струва странен алгоритъмът на превключване. В смисъл колата достига вече предела на топ-спийда си, а стои на предпоследна предавка? Каква е логиката? Според мен силата й е достатъчна, за да продължи да ускорява и на по-горната предавка, може би

Gospodin0v написа:
Радвам се,че все още има предложения който не съм виждал като модели ;) Още веднъж благодаря ! :))))
И аз не знаех, че има предложение от Киа в този клас на Хонда Одисей и Тойота Сиенна. Има и предложение от Хюндай в този клас също така. Ентураж - https://bestcarmag.com/makes/Hyundai/Entourage
Даже ти харесах една Киа, ама е малко над бюджета ти. За сметка на това - е нова почти.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fbnd69
И все пак - сигурен ли си, че този модел ще ти е малък? Багажникът му изглежда внушително. Ще има място за кучето, а и отгоре може да поставиш рууф-рак, който може да събере 400-500л. багаж още.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fbomg7
Средно голям миниван с хубав багажник отгоре може да е по-добрия и обоснован вариант от 2-тонен шлеп с 6-цилиндров мотор откъм поддръжка и експлоатационни разходи. Така, когато няма нужда от багаж, няма да мъкнеш тежкото купе навсякъде с теб. Защото невинаги човек има нужда от 1000л. багажно пространство, 2 тона маса и 300 коня под капака.

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта