Колеги, напоследък забелязах, че при подаване рязко на газ колата като че ли губи мощност - оборотите скачат рязко нагоре после падат надолу например отиват на 2600 и падат на 2200 пак се вдигат и пак падат леко и така, а газта е натисната докрай. Това го прави на високите предавки 4та, 5та, 6та. На 2ра и 3та не съм забелязал такъв проблем.
Направих лог-файл с VCDS на 8 и 10 канал едновременно с обороти от 1500 до 4000. Във файла също се виждат оборотите как падат на два пъти при натиснат педал на газта до края.
Дали може да погледнете и да ме посъветвате какво да правя? Или евентуално ако този лог-файл не върши работа, мога да проверя друг канал…
Помощ за разчитане на log файл Сеат Кордоба 1,9 TDI ASZ 131кс 2003г.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Помощ за разчитане на log файл Сеат Кордоба 1,9 TDI ASZ 131кс 2003г.
За нов съединител си.
- samo_pechka
- Мнения: 8978
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- pazdir
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Помощ за разчитане на log файл Сеат Кордоба 1,9 TDI ASZ 131кс 2003г.
Честно казано, не се бях замислял за това, но наистина има симптоми за прецакан съдеинител/маховик: сутринта докато е студена и изключена от скорост доста тресе отпред. Като загрее, спира тресенето.
Това трябва да се прави колкото може по-скоро, нали? Може ли да доведе до по сериозни проблеми ако карам така, например по скоростна кутия или друго?
Това трябва да се прави колкото може по-скоро, нали? Може ли да доведе до по сериозни проблеми ако карам така, например по скоростна кутия или друго?
- samo_pechka
- Мнения: 8978
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Помощ за разчитане на log файл Сеат Кордоба 1,9 TDI ASZ 131кс 2003г.
Просто не ти държи съединителя . Може да има и проблем с долна помпа , да не освобождава напълно притискателя . Може и да е друго, но без смъкване на скоростната , няма как да се разбере.
Принципно не бива да се изчаква много с ремонта, защото може да те остави на пътя.
Проблем да се получи по самата скоростна чак не. Но всичко останало страда. Повреждат се чела на маховик и притискател в един по-късен етап . Получават се и едни петна от прегряване. Може и нещо да се разфърчоса/разпадне диск и т.н. Карай я леко до отстраняване на проблема, избягвай далечни пътувания.
Принципно не бива да се изчаква много с ремонта, защото може да те остави на пътя.
Проблем да се получи по самата скоростна чак не. Но всичко останало страда. Повреждат се чела на маховик и притискател в един по-късен етап . Получават се и едни петна от прегряване. Може и нещо да се разфърчоса/разпадне диск и т.н. Карай я леко до отстраняване на проблема, избягвай далечни пътувания.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 52 госта