Стартерен ключ и още....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vwowner
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Стартерен ключ и още....

Мнениеот vwowner » Сря 07 мар 2007 9:11


Здравейте всички,
Преди известно време ми се счупи стартерния ключ на Vento-то. Нещо изщтрака вътре и явно някаква пружина се счупи защото се налагаше да връщам ключа в нормално положение след като съм запалил.
После все отлагах да ремонтирам докато най-накрая ми издумка стартера (много пушек и яка миризма). И сега - ремонт на стартер, но преди това - нов ключ.
Та въпроса ми е: кое трябва да купя - целия ключ с патрона или само контактната плочка отдолу (т.е. къде е тази пружина която връща ключа след запалване).
Това е пичове! Дайте help защото мързелът не мори но мъчи и... струва пари :cry:




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 07 мар 2007 10:45


Трябва ти нов клеморед и ремонт при ваското1...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 07 мар 2007 13:21


vasstop написа:Трябва ти нов клеморед и ремонт при ваското1...
:да: Точно! Само клемореда отзад.
Много хора препоръчват втора ръка от морга, че новите не струват, но лично сменях на една колежка с Г3 тази дивотия и вече 5 години не е и помисляла, че има такъв чарк в колата й! Купено е ново от Ауто+->16 лв.


Потребителски аватар
vwowner
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwowner » Чет 08 мар 2007 8:52


Оказа се, че стартера нестава за нищо. Вътре всичко се беше спекло. Взех втора употреба - ремонтиран с 6 месеца гаранция. За сведение на всички рециклиран на BOSH струва 400 лв с гаранция 1 година.
Купих нов клеморед - 18лв. До тук добре ама немога да извадя стария клеморед. В ETKA -та е нарисувано едно болче, което го държи, но неможах да открия такова на Vento-то.
Как се вади тая джаджа и трябва ли да свалям волана и всичко около него за да видя въпросното болче ???? :help:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 08 мар 2007 9:01


Мисля, че не. Сваля се само пластмасата около колонката на волана. Поне на Г3 така го правих.
Болтчето е на много шибано местенце, някъде отзад беше и ти трябва къса и тънка отверка (или имбус, не помня)
Всъщост, цялата работа си е тегава! Близо 3 часа висях с глава м/у педалите и задник на седалката, докато свърша работата Ако колежката беше там, щеше да е по-добре, но я нямаше!
Още по-страшно е накрая, като тръгниш да вкарваш това болтче! Така и не успях и й хванах клемореда със свинска опашка :lol: демек-> вечно!


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 08 мар 2007 9:02


[quote="vwowner"][/quote]

Май,май требе...щото болтчето е под много гаден ъгъл завито :( поне аз като сменявах моя на 2ката не минах без сваляна на волана.


Потребителски аватар
vwowner
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwowner » Чет 08 мар 2007 9:16


Извинявам се ама какво е имбус - шестограм, "еврейска" звезда или нещо друго? :oops: :oops:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 08 мар 2007 9:39


Поне на Пасата се свалят корите, волана и един конусовиден фланец или втулка незнам как точно се казва под волана който се вади със скоба за да се стигне до това винтче. И ако волана не е чупещ става доста гадно. Незнам при Вентото дали е точно така но сигурно е подобно.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 08 мар 2007 9:49


vwowner написа:Извинявам се ама какво е имбус - шестограм, "еврейска" звезда или нещо друго? :oops: :oops:

Шестостен е.
Много хора грешат, като мислят, че се казва лимбус. Дори и механици правят редовно тази грешка.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 08 мар 2007 11:29


vwowner написа:Как се вади тая джаджа и трябва ли да свалям волана и всичко около него за да видя въпросното болче ???? :help:

За това ти казах, че ти трябва ремонт при ваското1, ама като не ми вярвате...
Успех, дано се справиш сам. ;)


Потребителски аватар
vwowner
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwowner » Чет 08 мар 2007 14:57


radotom казва, че има начин да се развие болтчето и да се свали клемореда без да се маха ключалката, въпреки че после е вързвал със свинска опашка. Използвх търсачката и какви страхотии прочетох за такава ситуация на един Г3. То скоби то нагряване, то млатене - чудо невиждано. ("Сваляне на контактен ключ Golf 3" - има и снимка).
Дали има разлика м/у Венто и Голф3 или в годините на производство?
Мисля и аз да опитам да завра глава м/у педалите със задник на седалката и да развия това болтче (без колежката) :lol: :lol: :wink: , но ако работата се окаже за скоба и нагряване май по-добре е да припкам бързичко към сервиза.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 08 мар 2007 17:16


Колега наскоро сменях на Seat Ibiza 93г. все едно 3ка само че испанче. Единственото решение е къртиш стария махаш ушенцето за болтчето на новия и слагаш, туй ши..... болтче служи да задържи да не изпадне тралежа ако извадиш куплунга(реално той го държи).
Така че изкъртвай го иначе скоба и ако не излезе доброзорно греене.


Потребителски аватар
vwowner
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwowner » Пет 09 мар 2007 11:06


Pроблема е решен срещу 15 лв в сервиз и работа по-малко от час.
Свалиха втулката със СКОБА - елегантно без чукане и нагряване. Без това приспособление наистина втулката ще излезе много много трудно - вервайте ми !!!! После цялата отливка на патрона се сваля без проблем и смяната на клемореда е за минути. Видях къде се намира въпросното болтче. :horror: :horror: :horror:
radotom дето казва, че го е развил и е свалил клемореда без да маха нищо сигурно го е правил на някоя друга кола, а не на Г3 - знам ли.
Един съсед ми даде ползван клеморед и мисля да го държа в колата за всеки случай. Ако недай Боже стане нещо на път - само го слагам и паля с отверка, после процедурата вече я знам. :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 09 мар 2007 13:05


vwowner написа:radotom дето казва, че го е развил и е свалил клемореда без да маха нищо сигурно го е правил на някоя друга кола, а не на Г3 -

:lol: ее... стига, де! :lol:
Поне на Голф моделите ги познавам! Г3 е, с PB мотор, нищо, че отстрани има лайснички с надпис VR6, мацето.
И е със спртно окачване. Нея не я кефи, ама много стабилно се държи колата в завой 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], joro0103 и 101 госта