Golf 5 GTI P0087 Fuel/Rail System pressure too low.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
emomk5
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 09 апр 2020 11:57
Автомобил:
Двигател:

Golf 5 GTI P0087 Fuel/Rail System pressure too low.

Мнениеот emomk5 » Чет 04 юни 2020 9:54


Здравейте, нов съм във форума и ако темата ми не е за тук моля да се премести. Та на кратко колата е голф 5 гти с 2.0 TFSI мотор кода на мотора е BWA. Имам грешката (позната от повечето хора) P0087 Fuel rail/system pressure 002 too low intermittent. Боря се с това вече повече от 2 месеца. Когато взех колата, имах грешка в обезвъздушавата система на резервоара който беше отстранен със смяна на клапан за въздух на резервоара и разклатене на самия charcoal canister :D(не го знам на български как е). След това се появи P0087, след като се рових за грешката и разбрах за follower-а, когато извадих помпата за високо налягане, follower-a беше счупен и помпата беше докоснала леко разпределителния вал. А парчетата от последвача сигурно са ги извадили защото от страната на веригата беше омаслена, помислих че имам теч от капака на веригата но когато го почистих не потече. Уплаших се доста но след оглед на вал а от страна на няколко майстора и майстор от VW казаха че вал а не е в критично състояние за смяна. Но след смяната на помпата (оригинален даже с по новата версия) и последвача, нещата далеч не се оправиха, смених бензиновия филтър (който не е оригинален а е 4.4 баров purflux), смених датчика на рейката (от vw) който е за високо налягане но проблема е същия. При нормално каране грешката не се появява, когато реша да натисна до 2-ра нямам проблеми върви си доволно (колата е ръчка между др-то). Но ако реша да натисна на 3-та от 1000 до 6000, 6500 оборота към 6000 оборота колата понякога и по рано забива, все едно пускам газта. И за няколко секунди не приема газта, държи на едни и същи обороти, превключвам на 4-та пак си държи оборотите, пускам газта оборотите падат когато натисна пак понякога мн бавно качва понякога държи на оборотите където е стрелката, и след няколко секунди се оправя и пак тръгва все едно нищо не се е случило. Когато карам на магистрала е същата история, колкото по голяма предавка толкова повече прекъсване, например ако карам на 6-та със средна скорост 110 120 км/ч и подам повече газ просто забива и не приема газта. Не знам дали е от значение но колата вече е на 141ххх (реални км със сервизна книжка) не съм сменял още нито ангренажен нито верига, и понякога се чудя дали това има нещо общо с прблема ми но какво общо със налягането на бензина? Направих измервания с ваг-ком а, от 3000 оборота нагоре налягането се губи. И за да съм сигурен че вал а не е изтъркан до края, свалих вакум помпата за да видя от страни нещата как стоят направих и някои оборот на пред на зад за да видя дали се търка последвача с вал а. Ето едно видео на вал а от страни https://www.youtube.com/watch?v=3UnTvMLpCRg и едно видео което измерих с ваг-ком а. https://www.youtube.com/watch?v=vo2vMrTX-58&t=2s Благодаря на всички предварително за отделеното време.

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 723
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Golf 5 GTI P0087 Fuel/Rail System pressure too low.

Мнениеот jordan17772 » Чет 04 юни 2020 20:02


Нова помпа, вал, верига с обтегача, о пръстени. Промивка на маслените магистрали. Оригинални свещи, филтър и масло. Ревизиране на маслена помпа и цедката и. Всичките стружки са набити в цедката и разнесени из целия двигател. Тия прекъсвания са заради надрания вал. Сигурно двигателя е шумен на ярмомелка. След ребилда сменяш cam follower на всеки две смени на маслото, иначе ще стане същото. Струва 70-80 лв с о пръстена на помпата. Разликата между оригинално масло и алтернативно е 15-20 лева за литър. Ако си цениш колата, вземаш всичко от Фолксваген с номера на рамата.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 5 GTI P0087 Fuel/Rail System pressure too low.

Мнениеот rudoni » Чет 04 юни 2020 20:45


jordan17772 написа:Нова помпа, вал, верига с обтегача, о пръстени. Промивка на маслените магистрали. Оригинални свещи, филтър и масло. Ревизиране на маслена помпа и цедката и. Всичките стружки са набити в цедката и разнесени из целия двигател. Тия прекъсвания са заради надрания вал. Сигурно двигателя е шумен на ярмомелка. След ребилда сменяш cam follower на всеки две смени на маслото, иначе ще стане същото. Струва 70-80 лв с о пръстена на помпата. Разликата между оригинално масло и алтернативно е 15-20 лева за литър. Ако си цениш колата, вземаш всичко от Фолксваген с номера на рамата.

Опиши му цените ,моля!


Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 723
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Golf 5 GTI P0087 Fuel/Rail System pressure too low.

Мнениеот jordan17772 » Чет 04 юни 2020 21:06


rudoni написа:
jordan17772 написа:Нова помпа, вал, верига с обтегача, о пръстени. Промивка на маслените магистрали. Оригинални свещи, филтър и масло. Ревизиране на маслена помпа и цедката и. Всичките стружки са набити в цедката и разнесени из целия двигател. Тия прекъсвания са заради надрания вал. Сигурно двигателя е шумен на ярмомелка. След ребилда сменяш cam follower на всеки две смени на маслото, иначе ще стане същото. Струва 70-80 лв с о пръстена на помпата. Разликата между оригинално масло и алтернативно е 15-20 лева за литър. Ако си цениш колата, вземаш всичко от Фолксваген с номера на рамата.

Опиши му цените ,моля!
Няколко хиляди лева. За повече точност да иска цени примерно от Ауто плюс или дилър на Фолксваген по рамата и т.н. цена за труд както намери. Втора употреба части може да са по-зле от неговите и ще са голям риск да бъде излъган. Вала безспорно е надран и не работи правилно. Хубавото, че е начален стадий.


emomk5
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 09 апр 2020 11:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 5 GTI P0087 Fuel/Rail System pressure too low.

Мнениеот emomk5 » Чет 04 юни 2020 21:57


Благодаря за отговорите, когато купих колата покрай капака на веригата бешр омаслена, и са махнали стружките, по мое мислене, иначе до сега да беше скъсал и верига. Шумна не мога да кажа сравнявал съм го с други работи еднакво веригата ще я сменя няасен съм с О пръстените. Другото което искам да попитам е след смяната на вал а няма линда имам проблеми? И трябва ли да се сменят и двата за добра синхронизация или ако сменя само всмукателния нама да имам проблеми. Понеже не съм в България и всичко ще те се купи през ибей има оригинални части. Във Vw двата вала излизат към 1000€ .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта