


jordan17772 написа:Нова помпа, вал, верига с обтегача, о пръстени. Промивка на маслените магистрали. Оригинални свещи, филтър и масло. Ревизиране на маслена помпа и цедката и. Всичките стружки са набити в цедката и разнесени из целия двигател. Тия прекъсвания са заради надрания вал. Сигурно двигателя е шумен на ярмомелка. След ребилда сменяш cam follower на всеки две смени на маслото, иначе ще стане същото. Струва 70-80 лв с о пръстена на помпата. Разликата между оригинално масло и алтернативно е 15-20 лева за литър. Ако си цениш колата, вземаш всичко от Фолксваген с номера на рамата.
Няколко хиляди лева. За повече точност да иска цени примерно от Ауто плюс или дилър на Фолксваген по рамата и т.н. цена за труд както намери. Втора употреба части може да са по-зле от неговите и ще са голям риск да бъде излъган. Вала безспорно е надран и не работи правилно. Хубавото, че е начален стадий.rudoni написа:jordan17772 написа:Нова помпа, вал, верига с обтегача, о пръстени. Промивка на маслените магистрали. Оригинални свещи, филтър и масло. Ревизиране на маслена помпа и цедката и. Всичките стружки са набити в цедката и разнесени из целия двигател. Тия прекъсвания са заради надрания вал. Сигурно двигателя е шумен на ярмомелка. След ребилда сменяш cam follower на всеки две смени на маслото, иначе ще стане същото. Струва 70-80 лв с о пръстена на помпата. Разликата между оригинално масло и алтернативно е 15-20 лева за литър. Ако си цениш колата, вземаш всичко от Фолксваген с номера на рамата.
Опиши му цените ,моля!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта