Пасат Б7 с хомологация N1
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пасат Б7 с хомологация N1
Здравейте, колеги! Обмислям покупка на Passat B7 и ми прави впечатление, че има някои с хомологация N1. Въпроса ми е има ли някаква разлика в окачването между стандартния Passat и този с N1, че нали тези били уж товарни?
Последна промяна от mtm_golf на Сря 24 юни 2020 19:34, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Пасат Б7 с хомолокация N1
Здравей, В7 излиза със заводска хомологация N1 и е с 4+1 места (по спомен са сменени само пружините), Б8 се прави тук N1 - за целта се маха средния колан на втория ред седалки и автомобила е N1 с 3+1 места (по този начин се вдига товароносимостта).
Данните за товароносимост и тегла на В7 2.0 ТДИ 140 кс със заводска N1 и В8 2.0 ТДИ 150 кс без заводска N1 са:
B7 / B8
(N.1) 1150 / 1100 kg
(N.2) 1110 / 1080 kg
(F.1) 2170 / 2130 kg
(F.2) 2170 / 2130 kg
(F.3) 3970 / 4156 kg
(G) 1601 / 1630 kg
Ако има колега без N1 нека пусне данните за 2.0 ТДИ 140 кс за сравнние
Данните за товароносимост и тегла на В7 2.0 ТДИ 140 кс със заводска N1 и В8 2.0 ТДИ 150 кс без заводска N1 са:
B7 / B8
(N.1) 1150 / 1100 kg
(N.2) 1110 / 1080 kg
(F.1) 2170 / 2130 kg
(F.2) 2170 / 2130 kg
(F.3) 3970 / 4156 kg
(G) 1601 / 1630 kg
Ако има колега без N1 нека пусне данните за 2.0 ТДИ 140 кс за сравнние
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б7 с хомологация N1
Благодаря за бързия отговор. Значи разликата е само в пружините.
Последна промяна от mtm_golf на Сря 24 юни 2020 19:35, променено общо 1 път.
Re: Пасат Б7 с хомолокация N1
За повечето ме съмнява и пружините да са различни . Просто хомологацията N1 даваше сериозно финансово облекчение допреди 2 години ( не само в БГ ) и , затова диларите предлагаха N1 за щяло , и нещяло !
Re: Пасат Б7 с хомолокация N1
При б7 няма разлика в пружините, всичко е по документи.
Според мен вече няма смисъл от N1, да не кажа че е по-скоро минус.
До преди две години спестяваше много пари от данък, вече разлика няма.
Според мен вече няма смисъл от N1, да не кажа че е по-скоро минус.
До преди две години спестяваше много пари от данък, вече разлика няма.
- Vasseto
- Мнения: 2700
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б7 с хомолокация N1
Сега с N1 е по висока застраховката.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10069
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б7 с хомолокация N1
N1 не е опция за нисък пътен данък, а възможност за фирмено ползване. Човекът вероятно е наясно с тези неща.
Може ли линк или нещо такова, къде и коя застраховка е по-скъпа? Защото имам няколко N1 и нямам такива наблюдения.
Иначе N1 е категория за товарни автомобили, за която има определени изисквания - равен под, разделение с пътническата зона, подсилени прозорци и т.н.
Няма изискване към окачване!
Тези неща производителя решава дали да ги заложи в една кола. В случая с пасат тях има заложени, но самата хомологация се прави от служби като Декра.
В тази връзка не може да се говори за разлика в окачването:
1. N1 може да се направи по всяко време и на употребяван автомобил
2. N1 'от завода' също нищо не значи
Разлика в окачването може да има, ако е поръчана с някакъв пакет, което няма връзка с N1 - 'лоши пътища', 'допълнителен товар' (не знам за пасат дали се предлага).
И последно, на В8 не се маха колан за да стане N1
Може ли линк или нещо такова, къде и коя застраховка е по-скъпа? Защото имам няколко N1 и нямам такива наблюдения.
Иначе N1 е категория за товарни автомобили, за която има определени изисквания - равен под, разделение с пътническата зона, подсилени прозорци и т.н.
Няма изискване към окачване!
Тези неща производителя решава дали да ги заложи в една кола. В случая с пасат тях има заложени, но самата хомологация се прави от служби като Декра.
В тази връзка не може да се говори за разлика в окачването:
1. N1 може да се направи по всяко време и на употребяван автомобил
2. N1 'от завода' също нищо не значи
Разлика в окачването може да има, ако е поръчана с някакъв пакет, което няма връзка с N1 - 'лоши пътища', 'допълнителен товар' (не знам за пасат дали се предлага).
И последно, на В8 не се маха колан за да стане N1

-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Пасат Б7 с хомолокация N1
За физически лица N1 нямаше смисъл и преди отмяната на "далаверата" с N1.
Споделям от опит. Предишния ни В7 си беше N1 регистриран товарен и с 4+1 места (не е правена сертификация в BG).
Сегашния В8 също е N1, регистриран е товарен, но вече местата в талона са 3+1 места (и да средния колан го няма)
Когато пристигна беше с 5 колана. Сертификацията я правиха в TUV Nord - София (сложили са си и стикера)
Когато я приемахме вече беше без средния колан.
Споделям от опит. Предишния ни В7 си беше N1 регистриран товарен и с 4+1 места (не е правена сертификация в BG).
Сегашния В8 също е N1, регистриран е товарен, но вече местата в талона са 3+1 места (и да средния колан го няма)
Когато пристигна беше с 5 колана. Сертификацията я правиха в TUV Nord - София (сложили са си и стикера)
Когато я приемахме вече беше без средния колан.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10069
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б7 с хомолокация N1
Това е някаква Бг тъпотия. Моя В8 го правиха в Германия и си е 4+1.
Другото е, ако е седан и за тях има някакви други изисквания. Тук вече не е до В7 и В8
Другото е, ако е седан и за тях има някакви други изисквания. Тук вече не е до В7 и В8
- DAJelev
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 21 юни 2018 9:08
- Автомобил: VW Passat Variant Highline
- Двигател: DFCA 2016
- Местоположение: София
Re: Пасат Б7 с хомологация N1
Моят го купих от Das WeltAuto от Плевен. Нямаше N1, за което доплатих около 500 лв. и изчаках 2 седмици. Сертифицираха го в Германия, като колата вече беше внесена в БГ. Явно само по документи го правят. При мен също е 4+1 места и средният колан си е на място.
Re: Пасат Б7 с хомологация N1
Абсолютно същата оферта получих и аз, само че я отказах, защото вече се говореше за промените.
Ако ще се купува кола, която вече има N1 аз бих обърнал внимание основно на местата. Първите години на тази схема имаше коли, които бяха вписани 1+1, после станаха 3+1 и последните години вече бяха масово 4+1. Защото, ако возиш повече от допустимия брой хора по талон, те чакат големи разправии. Особено в чужбина.
Ако ще се купува кола, която вече има N1 аз бих обърнал внимание основно на местата. Първите години на тази схема имаше коли, които бяха вписани 1+1, после станаха 3+1 и последните години вече бяха масово 4+1. Защото, ако возиш повече от допустимия брой хора по талон, те чакат големи разправии. Особено в чужбина.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта