Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4913
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 03 юли 2020 12:55


Накара ме да се замисля за щипките и аз, според мен на предните няма смисъл от щипки, доста добре си пават и няма как да се извадят без чужда намеса. Опипах ги, при мен също няма остри ръбове, може да са кофти отливка били на колегата, един колега с поло взе, но пък мустачето , което се пъхва към стътклото не беше добре изпилено и надстърчаха, та му ги смениха.




Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 5323
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот VWGT » Пет 03 юли 2020 16:47


Предните държаха добре без щипки, но и така са направени да не могат да се измъкнат при затворен прозорец без да ги счупиш. Докато задните излизаха.
За предните само един коментар имам, при движение с висока скорост и отворен прозорец, и при липса на щипки, се е случвало лепенките да изпуснат и леко да се разместят. Не могат да паднат, но леко се разместват. Като си вдигнеш прозорец си застават на място.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 473
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот dispatch » Пет 03 юли 2020 19:39


Ето при мен как стоят:
20200703_160020.jpg

Тези нямат щипки или двойнолепящо тиксо, страшно плътно влизат и профила е различен спрямо тези на Хеко.


Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 195
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот deodriver » Пет 03 юли 2020 20:41


pink написа:Аз бях слагал тези полските на Ауди А4 B5 и не бях доволен от изработката.Сега на Пасата взех немски climair и са много добре,но взех само предни.Като гледам снимките добре стоят и задните така че по нататък ще взема и задни!


Аз имам и задните,но не ги ползвам.Ако искаш мога да ти ги продам,не ми трябват на мен,а и са чисто нови.


dispatch написа:Ето при мен как стоят:

Тези нямат щипки или двойнолепящо тиксо, страшно плътно влизат и профила е различен спрямо тези на Хеко.


Mойте са същите,но надписа беше с бял стикер.Нещо,което направих,е да го махна този стикер.Визията стана много изчистена,а ветробраните не се набиват на очи вече по никакъв начин.Пробвай,ще ти хареса.
Нищо против към колегите с Heko,но ClimAir наистина са перфектно направени,не само като профил и начин на закрепване,но и като качество на материала.

Един тест по въпроса: https://www.youtube.com/watch?v=qrdGs6eA_vo


DoH_KuXoT написа:Опипах ги, при мен също няма остри ръбове, може да са кофти отливка били на колегата, един колега с поло взе, но пък мустачето , което се пъхва към стъклото не беше добре изпилено и надстърчаха, та му ги смениха.


Принципно е възможно и така да е,но този проблем го забелязах и при техни ветробрани на Mercedes Sprinter W906.Понеже на моя Sprinter съм сложил оригинални ветробрани,закупени от Мерцедес,а друг мой познат са Heko и се усещат по-острите ръбове.Не можаха и да легнат добре отначало,доста зор видяхме със слагането.

П.п Оригиналните ветробрани дойдоха в бяла кутия с книжка и упътване на ClimAir.Просто стикера с лотото е сменен със звездата на Мерцедес.Цените на ветробраните от СилвърСтар и ClimAir са еднакви,ясно защо.


Потребителски аватар
nasko_ruse
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот nasko_ruse » Сря 08 юли 2020 13:51


Чудя се дали да ремапна пасата Passat b7 1.4 tsi ecofuel 150кс. Метан.Колата си върви доста добре но винаги може да се желае повече. Немогат да намеря почти никаква информация за някой които вече е пробвал. Ходих и се консултирах в Русе с човек които ще се справи с процедурата. Каза че ще се качи с още около 30 коня но да не очаква кои знае какво. Вие на какво мнение сте някои пробвал ли е.


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2678
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: 2012
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот pacoboy » Сря 08 юли 2020 17:20


Здрасти колега, от Русе са VRPerformance, искай тяхното мнение, ако те ти кажат, смело чипвай.
Иначе след всеки ремап все едно караш друга кола.
С тяхна настройка колата ти ще "живне" доста,


Потребителски аватар
nasko_ruse
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот nasko_ruse » Сря 08 юли 2020 20:33


Ще се консултирам и с тях. Благодаря колега


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 322
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Netasq » Чет 09 юли 2020 8:12


pacoboy написа:Здрасти колега, от Русе са VRPerformance, искай тяхното мнение, ако те ти кажат, смело чипвай.
Иначе след всеки ремап все едно караш друга кола.
С тяхна настройка колата ти ще "живне" доста,



Мой приятел има Passat CC 4motion 177hp, колата се промени драстично, след тяхната "намеса". Същият има BMW E60 530D 230hp. До 120 км/ч, колите вървят еднакво, а след това БМВ-то се развърта много повече, но и са 6 цилиндъра.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4913
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 24 юли 2020 15:54


Малко да изтупаме прахта от темата
Прикачени файлове
IMG_20200724_165241.jpg


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 420
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB 2011
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот bobi_robi » Пет 24 юли 2020 16:14


Оригинални или китайчета са?
Няма ли да е сложна инсталацията и кодировката? Как ще стане самоневилирането, нали има некакви датчици/тежести които подават сигнала.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4913
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 24 юли 2020 17:21


Тези са plug and play


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 420
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB 2011
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот bobi_robi » Пет 24 юли 2020 17:22


Това е добре


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1436
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Ivcho » Съб 25 юли 2020 21:28


DoH_KuXoT написа:Малко да изтупаме прахта от темата

Може ли малко повече инфо.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4913
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 26 юли 2020 10:19


Имах подготвен комплект оригинален ксенон, който с преходни букси подкарах до толкова , че да има къси, габарити, дневна светлина, мигачи, но дълги само на контакт, при работещ двигател не работеха дългите. Имах решение и за това, но нямаше да имам реглаж нагоре надолу, нямаше да работят завиването и т.н. се отказах и ги продадох , като взех от познат тези алтернативни фарове, които са с крушки Н7 , буксите са идентични с инсталацията на автомобила, имат реглаж и т.н. както обикновените рефлекторни фарове. Сравнявах ги доста време с оригиналните и съм на мнение, че ако не ми бяха казали че са алтернативна не бих разбрал.
За повече информация ще трябва да ги сложа и покарам , за да съм обективен.
Сега дилемата е дали да сложа лед на лупата или да си карам с обикновени Н7, или пък канбъс ксенон . Имам останали ледове два комплекта на 5000 и на 6000к и може би ще пробвам първо с тях , но очаквам заради ъгъла на светене съчетан с лупа резултата да не е добър...ако някой е слагал лед на лупа ще се радвам да сподели.
Общо взето това е, ако имате въпроси за нещо, което не съм засегнал питайте.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 473
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот dispatch » Нед 26 юли 2020 15:36


Аз съм с ЛЕД на лупа и разликата е огромна спрямо варианта с халогенна лампа. Няма нужда да се замисляш кой вариант да избереш.
На 144 страница от тази тема имам качена снимка, като отдясно е ксенон, а отляво е ЛЕД Н7 6000К 10000LM.

Между другото на халогените бях с тези златните на HLXG, но след една година ползване една спря да свети. Изглежда толкова си карат.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: lambi293 и 9 госта