Разхлабваш жилото с ключ 17(доколкото помня) като си държиш контра с ключ 14.Газхлабва се отпред при двигателя, като го погледнеш се вижда къде му е резбата.....Та разхлабих го от там, после го откачих от долу(на края на жилото има удебеление да го държи и да не се разнищва)Като разхлабиш лягаш под колата и изнизваш планката която законтря жилото най-отдолу, като освободиш от този край трябва да освободиш и от педала.Другата част на жилото има пластмасово ухо, което се нанизва в един канал на педала(като на закачалка).Като го освободиш. отиваш пак отпред и го издърпваш, най-добре с въртеливи движения като си хванал основата....Като го извадиш ще видиш кво представлява.Издърпваш жилото от единия край на бронята му колкото може и го мажеш с грес после го издърпваш от другия и пак мажеш.Така мажеш по два пъти всяка страна и правиш процедурата с дърпането за да се смаже вътрешната част на бронята.Излишното остава по ръбовете в двата края.Гледай колкото може повече грес да остане вътре, то си позволява само едно определено количество.След като хубаво се е разнесала греста вътре сглобяваш всичко обратно.Няма нищо трудно в цялата тая процедура.Ако сметнеш че може да се смаже само с масло откачаш откъм дъединителя, вдигаш го нагоре и капеш, ама аз предпочитам грес
Кажи като го направиш какво е станало.Мисля, че обясних що годе добре.Ако има нещо питай
Хайде със здраве!