
Дизел VS Бензин
- Spas
 - Модератор

 - Мнения: 3690
 - Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
 - Автомобил: VW Golf 2
 - Двигател: 1800 RP
 - Местоположение: София
 
Re: Дизел VS Бензин
Aко му сложиш и цената в разходите, определено ще стане по-скъпо, та хибрид с газ ще го набие.  
			
									
									
- Кайзен
 - Мнения: 1643
 - Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Германия
 
Re: Дизел VS Бензин
Nissan Leaf е по-евтин от Prius IV.
			
									
										
						- netizen
 - VW експерт

 - Мнения: 1262
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
 - Автомобил: ID7 Pro Tourer
 - Двигател: APP550
 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 
Re: Дизел VS Бензин
Между 80 и 90 хил лв за нормално оборудван ...
			
									
										
						- Spas
 - Модератор

 - Мнения: 3690
 - Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
 - Автомобил: VW Golf 2
 - Двигател: 1800 RP
 - Местоположение: София
 
Re: Дизел VS Бензин
Кайзен написа:Nissan Leaf е по-евтин от Prius IV.
В Германия може би да, но в България не е. Има някакви налични на промоция, и цената се доближава, но ако си го оборудваш, определено не. Да не говорим, че има Ярис Хибрид, който стартира от 35 и Корола хибрид, която стартира от 55к.
- Кайзен
 - Мнения: 1643
 - Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Германия
 
Re: Дизел VS Бензин
Аз се опитах да сравня е-автомобил и хибрид с еднаква мощност и големина. 
Но щом ще намесваме и Ярис, то тогава последните е-Голф се продадоха в Германия за около 17 000€, а актуалното трио е-VAG (Skoda Citigo e iV, e-up, Seat mii electric) е около 10 000€ (с повишената дотация и намаленото ДДС).
			
									
										
						Но щом ще намесваме и Ярис, то тогава последните е-Голф се продадоха в Германия за около 17 000€, а актуалното трио е-VAG (Skoda Citigo e iV, e-up, Seat mii electric) е около 10 000€ (с повишената дотация и намаленото ДДС).
- katmai
 - Мнения: 315
 - Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
 - Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
 - Двигател: 2000 BiTDI CUAA
 - Местоположение: София
 
Re: Дизел VS Бензин
kris11 написа:katmai написа:Айде пък да не ми я хвалиш толкова много тая газ. 6 години я карах(140 000), редовно обслужване на рейка, смяна на филтри, зареждане от "хубави" бензиностанции, смяна на свещи и т.н. Колата на която я карах беше Passat B5.5 1.8T купен на старо на 70 000км от Германия. Газовата инсталация е ТРЪН в гащите.
@ като си се насадил на лоша газова или монтаж - аз ли съм ти виновен ? Нито рейка ,нито инжектори съм сменял досега - само ф-р газ, свещи на 60 к км с NGK по предписание ,А 1 път докато беше в гаранция още ГИ за калибровка . Редуктор не съм попал , никакви настрийки повече след калибрацията на 40к км,
Аз на лоша газова не съм се насадил, вярвай ми, а ако си вярваш ,че за 80 000(щото 120 - 40), тая рейка вече не си е променила стойностите, значи си ДОСТА ОГРАНИЧЕН в познанията си за ГИ. Самия фактор,че за 80 000 не си отишъл да ти видят стойностите, а си ходил само докато е била в гаранция, също ми говори какъв човек си.
Колкото до паленето, ей майко мила, ти ако си мислиш,че на неизправна газ ще ти запали колата при -20... смешно...
@ Някъде да съм писал ,че е палила на газ на -18 (А аз някъде да съм те питал дали си палил на газ?)??? ГИ е и си пали и в жега и в мраз на бензин без проблем и няма проблеми с клатене на обороти на ПХ
Исках да кажа, че колкото не пали един неизправен съвременен дизел, толкова не пали и неизправен бензин, все тая. Не запалил разбираш ли некав коптор и айде, всички дизели не палят(лаишко).
1. Като се тръгнеше на дълъг път се зарежда по N-пъти(45 литра бутилка, зарежда се на 38). Естествено газовата колонка е само една и пада ГОЛЯМО чакане, щото опашката 5 коли, пък и зареждането е 10 минути.
@ това са пълни глупости Кога е било това преди 2000г ли320 км минавам градско , навън 350, понякога ама рядко 370 км ,ако се влача.
Не разбирам кое са пълни глупости, ако за теб 350 км с едно зареждане са много, значи тая кола я караш само до лозето и обратно. Тръгни от София за Синеморец с ходене до нецентрални плажове всеки ден и пак ще си говорим. Особено с тоя ръб дето при 140(ако успее да ги вдигне реални) на магистралата ще гори 14/100...
2. Бутилката заема място и кой, каквото и да си говори ТОВА ДРАЗНИ.
@ заема като ти е в багажника и си в случая с малък багажник на Пас Б5 5,5 все тая / там влиза само малка бутилка 30 тона л.
Моята е под купето и не ми пречи ама никак.
Това 30 тона л. не разбирам какво е...
При положение, че твоя шлеп по каталожни данни е по-къс от Passat B5, не виждам какво ми хвалиш багажника му. Дай сега всички да караме микробуси.Сега съм с комби и въпреки ,че мога да товаря "нагоре", рядко изглеждам като гастарбайтер. Аз моята бутилка я държах на мястото на резервната гума(точно както и ти), демек, пак подмяташ гумата из багажника, демек ДРАЗНИ.
Относно подземни паркинги - мразя и не обичам да се вра под земята / не знам дали ще ме разбереш, но карай/ и по тази причина за мен не е проблем това,че с PG.
Не съм писал само подземни, а закрити. И еми не, не те разбирам, то аз мога да кажа че не обичам и зелени коли, а тука говорим за недостатъците на ГИ, невъзможността да паркираш където искаш е ПРОБЛЕМ.
Всъщност, ти притежавал ли си съвременен дизел, карал ли си го едни 50 000км, поддържал ли си го, или само лаладжийска - тоя каза, ама оня така, ама оня онака. И не ми излизай с доводите - аз не искам щото. Като покараш тогава прави сравнения. Щото да ти кажа, аз не знам един човек(лично) , който се е върнал от дизел на газ.
И изобщо, къде сравняваме 20+ годишна кола с такава на 5 години? Как изобщо се сравняват две коли от различен вид(Миниван, Хечбек, Седан..)?
				   							 				   
					Последна промяна от katmai на Вто 04 авг 2020 20:05, променено общо 13 пъти.
									
			
										
						- Spas
 - Модератор

 - Мнения: 3690
 - Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
 - Автомобил: VW Golf 2
 - Двигател: 1800 RP
 - Местоположение: София
 
Re: Дизел VS Бензин
Кайзен написа:Аз се опитах да сравня е-автомобил и хибрид с еднаква мощност и големина.
Но щом ще намесваме и Ярис, то тогава последните е-Голф се продадоха в Германия за около 17 000€, а актуалното трио е-VAG (Skoda Citigo e iV, e-up, Seat mii electric) е около 10 000€ (с повишената дотация и намаленото ДДС).
В Германия са евтини...все още, тук не можеш и да ги помиришеш на тия пари, E-Up почва от 44 508 лева!
Re: Дизел VS Бензин
А хибридния голф от седмата генерация ( за осем не съм проверявал ) прилично оборудван е 70 хиляди ! 
Голяма икономия
			
									
										
						Голяма икономия

- Spas
 - Модератор

 - Мнения: 3690
 - Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
 - Автомобил: VW Golf 2
 - Двигател: 1800 RP
 - Местоположение: София
 
Re: Дизел VS Бензин
Брутално са скъпи, за съжаление.
			
									
										
						Re: Дизел VS Бензин
katmai написа:kris11 написа:katmai написа:Айде пък да не ми я хвалиш толкова много тая газ. 6 години я карах(140 000), редовно обслужване на рейка, смяна на филтри, зареждане от "хубави" бензиностанции, смяна на свещи и т.н. Колата на която я карах беше Passat B5.5 1.8T купен на старо на 70 000км от Германия. Газовата инсталация е ТРЪН в гащите.
@ като си се насадил на лоша газова или монтаж - аз ли съм ти виновен ? Нито рейка ,нито инжектори съм сменял досега - само ф-р газ, свещи на 60 к км с NGK по предписание ,А 1 път докато беше в гаранция още ГИ за калибровка . Редуктор не съм попал , никакви настрийки повече след калибрацията на 40к км,
Аз на лоша газова не съм се насадил, вярвай ми, а ако си вярваш ,че за 80 000(щото 120 - 40), тая рейка вече не си е променила стойностите, значи си ДОСТА ОГРАНИЧЕН в познанията си за ГИ. Самия фактор,че за 80 000 не си отишъл да ти видят стойностите, а си ходил само докато е била в гаранция, също ми говори какъв човек си.
Колкото до паленето, ей майко мила, ти ако си мислиш,че на неизправна газ ще ти запали колата при -20... смешно...
@ Някъде да съм писал ,че е палила на газ на -18 (А аз някъде да съм те питал дали си палил на газ?)??? ГИ е и си пали и в жега и в мраз на бензин без проблем и няма проблеми с клатене на обороти на ПХ
Исках да кажа, че колкото не пали един неизправен съвременен дизел, толкова не пали и неизправен бензин, все тая. Не запалил разбираш ли некав коптор и айде, всички дизели не палят(лаишко).
1. Като се тръгнеше на дълъг път се зарежда по N-пъти(45 литра бутилка, зарежда се на 38). Естествено газовата колонка е само една и пада ГОЛЯМО чакане, щото опашката 5 коли, пък и зареждането е 10 минути.
@ това са пълни глупости Кога е било това преди 2000г ли320 км минавам градско , навън 350, понякога ама рядко 370 км ,ако се влача.
Не разбирам кое са пълни глупости, ако за теб 350 км с едно зареждане са много, значи тая кола я караш само до лозето и обратно. Тръгни от София за Синеморец с ходене до нецентрални плажове всеки ден и пак ще си говорим. Особено с тоя ръб дето при 140(ако успее да ги вдигне реални) на магистралата ще гори 14/100...
2. Бутилката заема място и кой, каквото и да си говори ТОВА ДРАЗНИ.
@ заема като ти е в багажника и си в случая с малък багажник на Пас Б5 5,5 все тая / там влиза само малка бутилка 30 тона л.
Моята е под купето и не ми пречи ама никак.
Това 30 тона л. не разбирам какво е...
При положение, че твоя шлеп по каталожни данни е по-къс от Passat B5, не виждам какво ми хвалиш багажника му. Дай сега всички да караме микробуси.Сега съм с комби и въпреки ,че мога да товаря "нагоре", рядко изглеждам като гастарбайтер. Аз моята бутилка я държах на мястото на резервната гума(точно както и ти), демек, пак подмяташ гумата из багажника, демек ДРАЗНИ.
Относно подземни паркинги - мразя и не обичам да се вра под земята / не знам дали ще ме разбереш, но карай/ и по тази причина за мен не е проблем това,че с PG.
Не съм писал само подземни, а закрити. И еми не, не те разбирам, то аз мога да кажа че не обичам и зелени коли, а тука говорим за недостатъците на ГИ, невъзможността да паркираш където искаш е ПРОБЛЕМ.
Всъщност, ти притежавал ли си съвременен дизел, карал ли си го едни 50 000км, поддържал ли си го, или само лаладжийска - тоя каза, ама оня така, ама оня онака. И не ми излизай с доводите - аз не искам щото. Като покараш тогава прави сравнения. Щото да ти кажа, аз не знам един човек(лично) , който се е върнал от дизел на газ.
И изобщо, къде сравняваме 20+ годишна кола с такава на 5 години? Как изобщо се сравняват две коли от различен вид(Миниван, Хечбек, Седан..)?
Новите коли на метан и пропан бутан също са много икономични. Но те излизат от завода така. Новата шкода 150 коня харчи за 7лв метан 100км.
- инжектопляктор
 - Мнения: 4192
 - Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Дизел VS Бензин
Само да ви кажа...При тия цени на хибриди и електромобили в Германия, ако бяха в България - и аз бих се замислил дали да не си купя.
			
									
										
						- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Дизел VS Бензин
Тези цени не са ли някакви субсидирани, така да се каже? В смисъл приспадат някакви хиляди евро и си вземаш нов хибрид?
			
									
										
						- joro_kem
 - VW експерт

 - Мнения: 3983
 - Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
 - Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
 - Двигател: AXR DFFA
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Дизел VS Бензин
stefan4o написа:Тези цени не са ли някакви субсидирани, така да се каже?
точно така, субсидирани са
- Кайзен
 - Мнения: 1643
 - Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Германия
 
Re: Дизел VS Бензин
Към момента няма субсидии за хибриди.
Субсидии има само за plug-in хибриди и електрички.
			
									
										
						Субсидии има само за plug-in хибриди и електрички.
- vw_b6
 - Мнения: 8
 - Регистриран на: Съб 13 мар 2021 8:35
 - Автомобил: VW Passat variant
 - Двигател: CAYC 2010
 
Re: Дизел VS Бензин
газ/бензин братчет за левче литър
			
									
										
						Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта
			   
  320 км минавам градско , навън 350, понякога ама рядко 370 км ,ако се влача.