Тези от VW ме прецкаха- същият вентилатор е като този който мога да взема от всеки магазин.
Баща ми днес е ходил да поправят стария, но му казали, че е здрав- как така при положение,че понякога скърца. Да не споменавам, че като се включва вентилатора колата почти угасва, всеки път се задържа на косъм. Явно ще го посмажа малко, ще сглобя автомобила и директно ще ходя на елекгротехник за цялостна ревизия по ел. системата или този в красна поляна, който сте ми препоръчали за климатиците. Имам въпрос относно това съпротивление- мисля да го отстраня, мислите ли,че ще се подобри ситуацията?? Не му хващам логиката. По- добре вентилатора да си върти на единствената си степен без излишни препъвания от тази пружина.
П.П благодаря Ви за съветите!
перка на радиатор голф 3 AEE
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: перка на радиатор голф 3 AEE
eljefe написа:че е здрав- как така при положение,че понякога скърца. Да не споменавам, че като се включва вентилатора колата почти угасва, всеки път се задържа на косъм.
Смажи втулките и няма да скърца. За да почти угасва си провери дали имаш +12В при вкл .климат на 33 и 35 пин на копма.
от 650 об скачат на 800-850
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: перка на радиатор голф 3 AEE
Не пипай съпротивлението. Ако мотора е 300W и се включи през съпротивлението на 150W примерно, нещо като първа степен, двигателя с тези ниски 650 оборота на празен ход едвам изнася дори този товар от 150W и пускането на компресора и едва не загасва. Ако махнеш съпротивлението и вентилатора тръгва направо от 300W представи си как ще го понесе мотора този товар на 650 оборота празен ход, направо ще угасне докато смогне да ги компенсира до 850 колкото трябва да са при включен климатик. Другия проблем е че мощността на въртене на перката е съобразена с климатичната система, пускане и спиране ня компресора, охлаждане на климатичния и водния радиатор, налягане на фреона и т.н. Все пак перката тръгва винаги когато тръгне компресора и/или когато антифриза достигне определена Т.
Аз на моя Голф дори му бях увеличил съпротивлението за да е по-слаба първата степен на вентилатора за да може товара при пускане на перката и компресора заедно да не събарят мотора с тези ниски обороти на пх. Другото което направих е да му сложа комп от Поло АЕЕ което е със заводски 850 оборота на пх и така товара при включване на климатика вече не гасеше мотора. Обади се на сервиза който ти посочих, те ще ти решат проблема. Борили сме моя Голф АЕЕ доста време с тях и са наясно за какво иде реч. Също имат човек за кадърен ремонт на ел.двигатели. Офертата на Крис също не е за подценяване, вече си разбрал, че такива ел.двигатели и перки трудно се намират.
Аз на моя Голф дори му бях увеличил съпротивлението за да е по-слаба първата степен на вентилатора за да може товара при пускане на перката и компресора заедно да не събарят мотора с тези ниски обороти на пх. Другото което направих е да му сложа комп от Поло АЕЕ което е със заводски 850 оборота на пх и така товара при включване на климатика вече не гасеше мотора. Обади се на сервиза който ти посочих, те ще ти решат проблема. Борили сме моя Голф АЕЕ доста време с тях и са наясно за какво иде реч. Също имат човек за кадърен ремонт на ел.двигатели. Офертата на Крис също не е за подценяване, вече си разбрал, че такива ел.двигатели и перки трудно се намират.
Re: перка на радиатор голф 3 AEE
Скърцането се оказа, че е от допир на перката с пластмасата около нея- поизпилих пластмасата и вече няма излишни шумове. Засега ще се въздържа от купуването на нова- моята се оказа напълно здрава, но още веднъж благодаря за бързите Ви отговори!
Опитах се да си вдигна оборотите през компютър, но за съжаление няма такава опция!
Ще се отбия скоро в сервиза който Каспър е препоръчал за евентуална смяна на компютъра в комплект със по- читаво съпротивление- разбрах, че цената на комп. от Поло е около 100 лв. Мисля, че си заслужава, предвид това, че постоянно съм на тръни да не изгасна по светофарите.
Още веднъж- Благодаря!
Опитах се да си вдигна оборотите през компютър, но за съжаление няма такава опция!
Ще се отбия скоро в сервиза който Каспър е препоръчал за евентуална смяна на компютъра в комплект със по- читаво съпротивление- разбрах, че цената на комп. от Поло е около 100 лв. Мисля, че си заслужава, предвид това, че постоянно съм на тръни да не изгасна по светофарите.
Още веднъж- Благодаря!
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: перка на радиатор голф 3 AEE
За да се вдигнат оборотите на ПХ и да се премине към т.нар. ускорен празен ход се подават 12V на 33 и 35 пин на компа, Крис спомена вече. Жабарите от Диавиа като са ти поставяли климатика би трябвало да са пуснали плюс към тези пинове за да може като се включи компресора и тръгне перката оборотите на пх да се вдигнат от 650 на 850. Ако при теб не се вдигат значи кабелчето към тези пинове е прекъснато някъде, защото не ми се вярва да не е прекарано. Ако искаш постоянно ПХ от 850 об. или пускаш постоянен плюс към тези пинове или си намираш комп от Поло АЕЕ. Компа може да го намериш за тези пари, но трябва да отделиш още 50 кинта и да отидеш при Vladko да го разкодира за да палиш с твоя ключ.
- bahyr
- Мнения: 567
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: перка на радиатор голф 3 AEE
Или като взема компа от полото ако има възможност да вземе чиповете за имобилайзера от ключовете/ключа и да си го сложи на неговия.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: перка на радиатор голф 3 AEE
Здравейте,
може ли някой да даде аналог на този вентилатор Spal Type A52-55A?
може ли някой да даде аналог на този вентилатор Spal Type A52-55A?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 14 мар 2015 0:48
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: 2Е
Re: перка на радиатор голф 3 AEE
Здравейте, при мен работата е, че моторчето на перката е с 2 степени, но от дълго време работи само 2ра. Дойде му времето за смяна понеже се появи лувт в оста на моторчето и перката почна да удря пластмасите отстрани. След като смених перката с моторчето пак работи само втора степен. Моторчето е с три кабела(както и старото) от едната страна е маса, средния е 1ва степен и другия е 2ра. Смених датчика, който е на радиатора понеже и той е с 3кабела и си мислех, че той дава сигнал за 1ва и 2ра степен и сега разликата е, че включва по-рано(86,88градуса) отново само втора степен. И дори в движение на 4та и 5та скорост вероятно перката работи(не мога да чуя) понеже градусите на таблото са към 90-95. Къде е проблема? Като обърна двата кабела за степените на моторчето имам вариянт да съм само с 1ва степен, и градусите на таблото нямат разлика. Въпроса е че много рано включва на 86гр.някъде и по-дълго работи. Иначе градусите не минават 95. Колата е без климатик. Трябва ли да имам 2 скорости на перката?
Прави ми впечатление и друго:
Като имам по-продължително спускане температурата спада до около 80гр.-нормално ли е?
Да не би този клапан, където отваря и затваря големия кръг да е запекъл в някакво средно положение и от там хем да си вдига на баирите 95 а пък на спускане да пада до 80?
Прави ми впечатление и друго:
Като имам по-продължително спускане температурата спада до около 80гр.-нормално ли е?
Да не би този клапан, където отваря и затваря големия кръг да е запекъл в някакво средно положение и от там хем да си вдига на баирите 95 а пък на спускане да пада до 80?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта