Passat B5 1,9 TDI - 90 коня, 1997 г. Теч от пробката на радиатора
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Съб 02 май 2009 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Passat B5 1,9 TDI - 90 коня, 1997 г. Теч от пробката на радиатора
Здравейте колеги. Проверих за друга такава тема и нямаше затова пускам нова тема. Пасата е B5 1,9 TDI - 90 коня, 1997 г. Проблема е следния и нека да го имат в предвид и други колеги които имат намерение да източват охладителната течност през пробката на радиатора която се намира, като застанеш срещу колата долу в дясно, зад дифузьора които се сваля. Смених антифриза, като източих от тази пробка флуида и след като я затегнах и то както трябва, след седмица почна да ми тече от конкретната пробка. Въпроса ми е някой дали е имал сходен проблем и как го е решил. Ходих да търся да купя нова пробка само, но вървят с целия радиатор. Не искам да я правя със силикони Виктор Ренц, защото смятам да я ползвам, ако ми се наложи. Варианта с тефлонова лента съм го пройгравал на друга кола и резултата е временен и точно когато най - много ти трябва кола теква точно от там от където сме го побългарили. Идеята ми е, някой знае ли какъв е размера на фито на пробката и дали с гумено опръстенче може да се уплътни и дали някой го е правил? Благодаря ви предварително.
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Съб 02 май 2009 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Passat B5 1,9 TDI - 90 коня, 1997 г. Теч от пробката на радиатора
За заинтересованите, накрая си го побългарих с тефлонова лента и за сега кара...(не е текло до този момент)
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1,9 TDI - 90 коня, 1997 г. Теч от пробката на радиатора
За другите колеги , които мислят да точат оттам натифриза.
Моят съвет, не го правете от пробката, а просто дръпнете скобата на долния маркуч и с леки въртеливи движения изкарайте маркуча и оттам ще източите антифриза. Ако трябва понапръскайте течен силикон , за да стане по-лесно и по-леко.
След източването напръскайте течен силикон в отвора и пъхнете маркуча, купете нова закопчаваща скоба, щото вашата най-вероятно е изгнила и е въпрос на време да изтърве и да шурне оттам течността по време на път .
Моят съвет, не го правете от пробката, а просто дръпнете скобата на долния маркуч и с леки въртеливи движения изкарайте маркуча и оттам ще източите антифриза. Ако трябва понапръскайте течен силикон , за да стане по-лесно и по-леко.
След източването напръскайте течен силикон в отвора и пъхнете маркуча, купете нова закопчаваща скоба, щото вашата най-вероятно е изгнила и е въпрос на време да изтърве и да шурне оттам течността по време на път .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 45 госта