Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Уф, много зле , То ще кажеш, че дупки има в буталата. Най-вероятно е клапани проблема, но... . Тиквите долу и киризиш . Дано минеш, само с тях ...
- joro_dexter
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
На там съм се запътил , имам две окомплектовани глави от 155коня , дюзите са същите , мисля направо да сложа тях . Но ми е интересно какво се е случило за да са стигне до тук . Дядото от който купих колата ми каза , че постепенно е започнала да пали по трудно и да губи мощност, а не изведнъж . Какво ли се е случило !?!?!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Това не ми хареса... Или дюзите са "миели" цилиндрите и е имало свръхизносване , или дупки в буталата.
Надявам се, да не са тези причините.
Рядко прегарят клапани ( изпускателни ), освен ако са се вкопали и вече не е могло да се обират от повдигачите луфта . Но това за да стане, си има причина.
Да се изкривят стебла, трябва да е имало удар и там не става постепенно ...
Стана ми интересно , ти ще кажеш като смъкнеш главите .
Надявам се, да не са тези причините.
Рядко прегарят клапани ( изпускателни ), освен ако са се вкопали и вече не е могло да се обират от повдигачите луфта . Но това за да стане, си има причина.
Да се изкривят стебла, трябва да е имало удар и там не става постепенно ...
Стана ми интересно , ти ще кажеш като смъкнеш главите .
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
С едноскоп може да проверите за пукнатини в буталата. Задължително измерване на компресия и проверка на клапани. При проблем в дюзите, често се пукат буталата. Ето това на снимката е показно, какво се случва с бутало при пикаеща дюза.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
joro_dexter написа:На там съм се запътил , имам две окомплектовани глави от 155коня , дюзите са същите , мисля направо да сложа тях . Но ми е интересно какво се е случило за да са стигне до тук . Дядото от който купих колата ми каза , че постепенно е започнала да пали по трудно и да губи мощност, а не изведнъж . Какво ли се е случило !?!?!
Докато не свалиш главата е трудно да се каже. Сваляш, споделяш и се почват теориите.
Да си купиш тоя мотор с проблеми то колата трябва да е била без пари почти. Предполагам си чувал за прякора му "душегуб". Маса народ е изревал заради него и познавам хора дето продадоха колите за без пари за да го разкарат в сравнително работещо състояние.
- joro_dexter
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Колата я взех за 900€ само защото наистина е от първи собственик и е куатро . Дядото е 1941 набор . В неделя я вкарвам в гараж и се започва разглобяването . Ще споделя какво е , когато сваля главите . И да допълня , 5-ти цилиндър , който е без компресия беше малко трудно да развъртя свеща и го последната резба се въртеше тридно , свеща беше цялата мокра , не разбрах масло или нафта беше , но цялата беше мокра .
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
От стапяне/пукане на бутала не е застрахован нито един дизел с директно впръскване, било то помпа-дюза или комън рейл.
Само на стария 1,9 VP TDI не съм чул/видял такова нещо.
Предполагам си наясно с проблемите с валовете и кобилиците на тия двигатели, преди няколко години ми изпадна едно такова ефтино и добре че не го взех, даже и от Бомба-дюзата скоро ще се откажа и минавам на стария и изпитан 1,9 VP TDI някое запазено екземплярче да си ме вози, вече не искам да съм мощен
Само на стария 1,9 VP TDI не съм чул/видял такова нещо.
Предполагам си наясно с проблемите с валовете и кобилиците на тия двигатели, преди няколко години ми изпадна едно такова ефтино и добре че не го взех, даже и от Бомба-дюзата скоро ще се откажа и минавам на стария и изпитан 1,9 VP TDI някое запазено екземплярче да си ме вози, вече не искам да съм мощен
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Вальо,ако вземеш ТДИ С помпа VP ще ядеш дръврото ....
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
valiosport написа: ..даже и от Бомба-дюзата скоро ще се откажа и минавам на стария и изпитан 1,9 VP TDI някое запазено екземплярче да си ме вози..
Мдамм... затова не помислям и да си продавам старите с АФН двигател. А не е да не съм виждал каляски.
Водния дух1 написа:Вальо,ако вземеш ТДИ С помпа VP ще ядеш дръврото ....
За какво дърво иде реч? Ти що караш тогава такова ТДИ?
- joro_dexter
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Наясно съм с проблемите на този двигател , но в интерес на истината от 10 години карам аудита само с този мотор имал съм всичките му разновидности от 150 до 179 коня . Говорим за поне 8 или 9 коли . И никога не съм имал проблеми . Може би затова реших най после да си купя такъв счупен мотор . Хихи , но проблема е , че ми се падна кофти повреда .
В този ред на мисли искам да попитам , няма ли да ми е по лесно да сменя целия двигател ? Само не знам как се оправя после обучението с ваг Ком ?
П.п. А относно АФН съм на същото мнение !!! Особено с един чип е перфектен!!! Но единствения минус му е , че е слаб за кустро . От личен опит .
В този ред на мисли искам да попитам , няма ли да ми е по лесно да сменя целия двигател ? Само не знам как се оправя после обучението с ваг Ком ?
П.п. А относно АФН съм на същото мнение !!! Особено с един чип е перфектен!!! Но единствения минус му е , че е слаб за кустро . От личен опит .
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Водния дух1 написа:Вальо,ако вземеш ТДИ С помпа VP ще ядеш дръврото ....
Нека го ям, да ме изкара още 30 годинки до пенсия, друго неща

Аз го ям сега и в момента с 1,9 ПД, лошото е че не искам да ставам автомонтьор, ако съм искал да съм станал

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Предполагам, че има малко объркване. Може да си е помислил за ВП44, само дето не се слага по 1.9 такова....
П.п. преди време, преди години по теми като се задаваха въпроси за ПД мотори, като качества , издръжливост и т.н. разходи по тях. Аз бях пообяснил за него доста неща, че не е подходящ за лека кола, а за камион , трактор, там ще е предимство и го нарекох малкия душегуп , ама ... някои се засегнаха и се пообидиха дори.
После се отказах да отварям очите на хората, кой чул -чул. Не е "лош" мотор, но да не е мой.
П.п. преди време, преди години по теми като се задаваха въпроси за ПД мотори, като качества , издръжливост и т.н. разходи по тях. Аз бях пообяснил за него доста неща, че не е подходящ за лека кола, а за камион , трактор, там ще е предимство и го нарекох малкия душегуп , ама ... някои се засегнаха и се пообидиха дори.
После се отказах да отварям очите на хората, кой чул -чул. Не е "лош" мотор, но да не е мой.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
за ВП37 говоря, сигурно мисли че за редова помпа говоря...
Кво да им отваряш очите, първо човек трябва да дойде да се оцапа да види кое как се прави и тогава вече сам ще стигне до извода кое е здраво о кое кекаво.
А те кво правят повечето, иде и я хвърли в сервиза, Еми майсторе да видим това
Кво да им отваряш очите, първо човек трябва да дойде да се оцапа да види кое как се прави и тогава вече сам ще стигне до извода кое е здраво о кое кекаво.
А те кво правят повечето, иде и я хвърли в сервиза, Еми майсторе да видим това

- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
За проблемната VP 44 говоря. Вальо не е пояснил каква кола ще вземе .
- joro_dexter
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Само да се включа и аз. Относно VP44 , да наистина е проблемна , но при условие , че вече е пълно по моргите с тези помпи , а смяната не е толкова трудоемка , не виждам проблем . Аз лично имам още две работещи такива в гаража . ;)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 47 госта