Подобни проблеми съм имал при спукана бобина и скъсана мембрана. Бобината ако е спукана лесно се открива, но ако има друг проблем си трябва диагностика, или проба с друга. Мембранта на изпарителя се проверява като се махне вакуума и на негово място се сложи маркуч в чаша с вода. Излизат ли балончета от маркуча мембраната е скъсана. Ако е мембрана когато си на бензин по вакуумите ще пуска и газ и няма да може да изгори всичко в цилиндрите и ще има гърмежи. Ще ти качи и разхода на газ. Това ще го прави когато колата е изгасена на газ, а сутринта се запали на бензин и не изгори газта в маркучите. Но и това на диагностика трябва да ти го хванат. Най-честите причини за детонации в колектора са проблеми със запалителната система. Сервото също е вързано към вакуума. ПП: като спря бутилката имаше ли гърмежи или само тресене?