
Имам проблем с първото палене сутрин, трудничко е и забелязвам, че се влияе с температурата.
При първо палене леко все едно се изтърсва колата така да го кажем, върти върти на 250-300 оборота 4-5 секунди и след това запалва, ако загася и запаля веднага, второто палене е ок. През деня след това също няма проблеми.
Забелязвам обаче, че през деня всеки път когато паля, пали различно един път с много леко замисляне, друг път директно от раз си пали.
Последните няколко 2 дни е по-топло сутрин и пали по-лесно, пак има замисляне, но не и както е трудното (клипчето по-долу).
До тук нещата които съм пробвал/проверявал:
- стойностите на дюзите, всички са близзки до нулата, най-голямото отклонение което съм виждал да е в рамките на +- 0.5, имаше още един канал по-напред с времена за дюзите или нещо такова, всички бяха мисля, на 0.22 мс, само една май беше 0.21мс, това на загрял двигател
- всички темепратурни датчици, преди палене, на диагностиката си излизат и показват нормално температури, сутрин в 8-9ч всичко показва 20-25 градуса, каквото и да е за времето е било нормална температура, няма нищо прекалено странн
- тандем помпата, измерихме налягането на студен двигател престоял цяла вечер, в момента в който завъртя веднага вдига 4.5 бара налягане, на 1500 оборота след като съм запалил вече, прави 7.5 бара, на по-високи обороти не сме я гледали
- смених горивният филтър, още като я взех, старият като го извадихме беше черен, от тогава съм минал да кажем около 1000 км, днес отворих да погледна филтъра отново, и новият който сложихме преди 1000км/2 седмици, е черен по същият начин, в казанчето на филтъра, нафтата изглеждаше маслено зелена на цвят, но видях и мънички черни точици да плуват из нафтата
- пробвахме да се заиграем с центровката, като тук за всмукателният вал следим стойността на 4ти канал Torsion Value, преди да размърдаме, беше +1.5, после както го оставихме се колебае между -1.05 и -0.7, разлика в паленето не усещам, за изпускателният вал от всичко което изчетох, трябва да се гледа моментният разход на място, като той трябва да е между 0.4 и 0.6 л/ч, на 15ти канал, да обаче, при мен въобще не го показва така, при мен започва като брояч от 0.01 л/ч и леко си катери нагоре, за 10-15 мин стига до 0.6л/ч и си продължава и нагоре, ако карам малко повечко и след това спра и 2.5л/ч съм виждал да показва. На бордовият компютър също не ми показва моментен разход в л/ч когато спра на място, а знам, че с Голфа като спра на място и моментният разход от л/100км веднага става на л/ч там 0.5-1-2л/ч каквото е положението, но тук го няма. Как да е и с този вал се позаиграхме малко ама, ефект нямаше. По-зле също не е станала.
- изчистихме ЕГР и всмукателният колектор/клапи и т.н., беше страшно мазало, след това също нямаше разлика, единствено, че в сервиза като я сглобихме запали от раз, но съответно в сервиза си е сравнително топличко, но беше стояла цял ден над 8 часа и помислихме, че сме решили проблема, но на следващият ден същата работа...
- акумулатора пада на 8.5V по време на въртене, не знам това дали може да доведе до такъв проблем, а на контакт е 12.1 V с всичко изключено
- пробвал съм да подавам няколко пъти на контакт за по 3-4 секунди и след това да запаля, пак нямаше ефект
Ето го клипчето, имал съм и по-лоши първи паления, имал съм и по-зле.
https://www.youtube.com/watch?v=UCFKtA7 ... odorVachev
Гумички на дюзите не съм сменял, но някак си не съм убеден, че там е проблемът, не знам...