Да съм казал, че бензинът е виновен ?
Пък и не е за парите- бензинови маркучи си набавям за без пари.
Не се оправдавам с нищо, тъпанарска история е било, но исках да кажа, че има и такива хора, които цял живот не се впечатляват от проблемите по колата си, особено мирис на гориво и теч. Аз все още не мога да си обясня защо съм карал така, но беше преди години- акълът друг. Опасно е иначе, да.
Сигурност при използване на АГУ
- Drakezoid
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Сигурност при използване на АГУ
Мерси за отговорите момчета.
И все пак:
Аз лично се сещам за следните неща:
1. Има ли голямо значение марката на газовата бутилка?
2. Как се случва ограничаването на пълненето до 80% ?
3. На колко време трябва да се сменят маркучите? По-скоро визирам маркучи газова фаза.
4. Трябва ли да има стягащи пръстени на малките маркучи от инжекторите към смукателния колектор и от двете страни(забелязах, че при мен са само от страна на инжекторите)?
5. Отделно означава ли нагнетяване 2 до 9 процента в затворено пространство и искра възможност за взрив.
И все пак:
Аз лично се сещам за следните неща:
1. Има ли голямо значение марката на газовата бутилка?
2. Как се случва ограничаването на пълненето до 80% ?
3. На колко време трябва да се сменят маркучите? По-скоро визирам маркучи газова фаза.
4. Трябва ли да има стягащи пръстени на малките маркучи от инжекторите към смукателния колектор и от двете страни(забелязах, че при мен са само от страна на инжекторите)?
5. Отделно означава ли нагнетяване 2 до 9 процента в затворено пространство и искра възможност за взрив.
Re: Сигурност при използване на АГУ
По скоро си проверявай скобите. Моите така се бяха разхлабили преди инжекторите и имаше такова изпускане че като я настъпех прехвърляше на бензин. От изпарителя до инжектор всички скоби бха разхлбени, но последните бяха много.
Мислех да ги сменявам с фабрични, като тези които ги слагат от VAG по охладителната система, но ще остане за напролет.
По т.5: ДА. 4,2% е идеалната смес, колкото повече се отклоняваш от нея толкова по-трудно се запалва. Но колкото е по-студена газта толкова по ниско по пода стои.
Мислех да ги сменявам с фабрични, като тези които ги слагат от VAG по охладителната система, но ще остане за напролет.
По т.5: ДА. 4,2% е идеалната смес, колкото повече се отклоняваш от нея толкова по-трудно се запалва. Но колкото е по-студена газта толкова по ниско по пода стои.
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Сигурност при използване на АГУ
Drakezoid написа:Мерси за отговорите момчета.
И все пак:
Аз лично се сещам за следните неща:
1. Има ли голямо значение марката на газовата бутилка?
2. Как се случва ограничаването на пълненето до 80% ?
3. На колко време трябва да се сменят маркучите? По-скоро визирам маркучи газова фаза.
4. Трябва ли да има стягащи пръстени на малките маркучи от инжекторите към смукателния колектор и от двете страни(забелязах, че при мен са само от страна на инжекторите)?
5. Отделно означава ли нагнетяване 2 до 9 процента в затворено пространство и искра възможност за взрив.
silent написа:1. Не
2. С поплавък.
3. Когато има проблем.
4. Не е задължително, но е желателно.
5 Не е нужно да нагнетяваш нищо нито в отворено, нито в затворено пространство за да има риск от взрив. Достатъчно е някъде да има въздух примесен с посочената концентрация пропан бутан и подходяща искра и ще гръмне.
6 Ако зависеше от мен, бих ти взел книжката завинаги.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Сигурност при използване на АГУ
Drakezoid написа:5. Отделно означава ли нагнетяване 2 до 9 процента в затворено пространство и искра възможност за взрив.
Пропан бутанът е тежък газ. Оставял ли си газов котлон включен, без да го запалиш и после да се пробваш? Прави БУФ независимо от факта, че не ти е пълна цялата стая с газ, а само локално. Взривът не е нищо повече от експлозивно горене съпроводено с разширяване в обем и отделяне на топлина. И това с газта пак е безобидно в сравнение с бензинови пари.
Drakezoid написа:Аз лично се сещам за следните неща:
1. Марката на газовата бутилка или формата й нямат голямо значение. Освен ако не използваш за бутилка такава от безалкохолно. Т.е бутилката трябва да е предназначена за това, да има някакви документи че е годна за това, производител който е сертифициран за това.
2. Поплавък. Газта в бутилката е под налягане в течно състояние. Поплавъкът понякога обаче може да заседне или да се повреди. Затова ако имаш такива съмнения изрично казвай колко литра да ти сипят, а не "газ догоре"
3. Маркучи се сменят когато са напукани.
4. Налягането там не е високо и затова се циганят да не слагат маркучи или слагат опашки. Навсякъде, където има маркуч и е различен от вакуумите на двигателя е хубаво да има скоба. Защото налягането ги изтласква, вакуумът ги свива.
Mimgas са турски. Правят реплики на Ловатото. Не са фрапантно лоши. Не тече газ от тях просто така. Бутилката BRC си е ОК.
Накратко. Ако имаш 30 литра бутилка и успяват да ти сипват редовно 30 или повече литра, като трябва да спре на 25-тия, тогава казвай да ти сипват 24-25 литра. Ако това се случва, значи поплавъкът е дефектен и не затваря като се напълни.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Сигурност при използване на АГУ
инжектопляктор написа:4. Налягането там не е високо и затова се циганят да не слагат маркучи или слагат опашки. Навсякъде, където има маркуч и е различен от вакуумите на двигателя е хубаво да има скоба. Защото налягането ги изтласква, вакуумът ги свива.
В смукателния колектор има вакум.Маркучите м/у смукателния колектор и газовите дюзи са подложени на вакум, освен ако не е с турбина колата.Тези маркучи се подсигуряват със скоби или опашки с цел да не се разкачат от механична намеса!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта