Карането на колата по малко през няколко дни е 100 пъти по- добро от махане на клеми и държане на акумулатора вкъщи. Може да си вършиш работа през 3-4 дни с нея. Ако наистина няма къде да се разкарваш, просто я припалвай през два- три дни, а ако искаш през останалото време и дръж на топло акумулатора.
За облекчение на разходите бих предложил нещо. Казваш, че се кара лятото по 10- 15 пъти до селото. Ако наистина през другото време не се движи- правиш застраховка в началото на сезона, плащаш за 3 месеца и след това спираш. Това са ти едни 200-250 спестени лева. За поддръжка както са казали- окачване и спирачки.
Съвети за подмяна или поддръжка на рядко карана кола
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвети за подмяна или поддръжка на рядко карана кола
Ръждата ако е напреднала сериозно, колата е обречена. Донякъде може да е по-добре да се продаде докато е продаваема и да се наливат пари в друга подобна, но без ръжда. Защото като ръждяса още ще я искат съвсем без пари.
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Съвети за подмяна или поддръжка на рядко карана кола
То там където ще я продава, не гледат ръждата. А и няма какво толкова да налива в нея.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта