Здравейте,
Имам проблем с паленето на студен двигател през зимата и в дните, когато температурата падне под 5 градуса. Ако не карам колата 1 ден, колата пали много трудно. Завъртам ключа и започва едно давене 2-3 секунди, след това запалва. Сигурен съм, че ако престои една седмица без да я паля, изобщо няма да мога да я запаля (този проблем го имах миналата зима). Когато е топло времето - колата пали от раз. Имам сравнително нов акумулатор на VARTA, закупен миналата зима, тъй като се съмнявах дали проблемът не е в него. Алтернаторът работи безпроблемно (потвърдено от хората, от които закупих акумулатора). Миналата зима ходих при жичкаджия, който ми каза, че колата хаби умерен ток (0.03V ако не се лъжа) в загаснало състояние. Какъв може да е проблемът?
Колата е VW Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp).
Ще ви бъда много благодарен ако спомогнете за разрешаването на проблема. Също и насока къде могат да ми помогнат, защото ходих при едни майстори, които не можаха да се справят миналата година.
			
									
									Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател
- tdi fen
 - Мнения: 4746
 - Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
 - Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
 - Двигател: TDI AGR
 - Местоположение: София
 
Re: Lupo 1.4 трудно пали на студен двигател
започни от налягането на бензина
			
									
										
						Re: Lupo 1.4 трудно пали на студен двигател
Ще го проверя. А какво е обяснението зимата да пали толкова трудно ако е от налягането? Лятото си пали от раз. Питам от любознателност :)
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от icokr на Вто 17 ное 2020 10:13, променено общо 1 път.
					
Причина: може да не използваш цитат при отговор
			
										
						Причина: може да не използваш цитат при отговор
Re: Lupo 1.4 трудно пали на студен двигател
Температурен датчик по-скоро, в датата има стойностите за сверка.
			
									
										
						Re: Lupo 1.4 трудно пали на студен двигател
На голфито имам такъв пробле 3-та година и нещата в които се съмнявам са :
ламда сонда (дава някаква грешка), газови инжектори, уплатнения на клапаните.
			
									
										
						ламда сонда (дава някаква грешка), газови инжектори, уплатнения на клапаните.
- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Lupo 1.4 трудно пали на студен двигател
Ламбда-сондата няма отношение към трудното палене, според мен.
			
									
										
						Re: Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател
Аз нямам газова уредба. Ще изчакам още малко да застуди, защото все още мога да я паля (през 2-3 дни я припалвам да не издъхне). Искам да видя какво ще се случи ако стане като стане още по-студено. Ако всичко е наред по една кола трябва да пали с въртенето на ключа (без давене, без известно чакане)... извинявайте за глупавия въпрос, но съм начинаещ шофьор.
			
									
										
						- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател
Да. Изправният автомобил пали, като види ключа.
			
									
										
						- slavi3331
 - Мнения: 421
 - Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
 - Автомобил: голф 3
 - Двигател: 1600
 - Местоположение: Сф
 
Re: Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател
Температурен датчик според мен или както каза колегата по-горе налягане на бензина.
			
									
										
						- 
				bamse
 - Мнения: 1
 - Регистриран на: Нед 24 окт 2010 9:40
 - Автомобил: VW Lupo
 - Двигател: TDI 2001
 - Местоположение: vt
 
Re: Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател
Извинявам се и аз за продължението на темата, но смятам, че няма глупави въпроси. Как се регулира налягането на бензина ?
			
									
										
						- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател
Нарича се бензинов регулатор. Но той сам си го регулира.
			
									
			Последно избутана от joax на Пон 28 мар 2022 18:43.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта
			   