И както винаги - животът е това, което ни се случва докато си правим планове.
Мислех че няма да ръчкам по колата, но успях да й отделя час-два.
Капака беше обезмаслен със специален шампоан, за да не матира голия алуминий, след което получи два слоя керамика през 2 часа.
После му изчоплих старата гарнитура около отворите на свещите, обезмаслих и монтирах новата ( която е доста по-странна на форма като профилно сечение но иначе пасва).
Мацнах леко със силиконче Виктор Рейнц в ъглите на дъгите/черупките над валовете и стегнах на усет с отверка, а не с тресчотка за да не предобря нещата.
Ще се опитам днес след работа да сглобя и въртя без гориво и свещи, за да напълня повдигачите.
После ще сложа новите свещи и ще пусна бензина, за да я чуя дали е жива с надеждата да не е за кратко - че бая неща си направих сам и с големи прекъсвания, което не е добре че не се помни дали всичко е стегнато и т.н.
Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Трудно намирам време за колата, но успях да сглобя, запаля и покарам.
Нищо не се е разпаднало за момента, имам и клипове с първо палене и чукащи повдигачи, следващ клип след напълването им и такива как даваме газ с Пламката по улиците на бензин.
Първото палене:
https://youtu.be/xqKs3TcUWtk
След 2 минути на 2000 оборота и пълни повдигачи:
https://youtu.be/WlmgnG59qGk
Сумарно колата не работеше добре, ето клипове от каране на бензин:
https://youtu.be/FM531K2NPdg
https://youtu.be/RgAyO9S9nrM
https://youtu.be/RE_D6iAMkdA
Като цяло не е ОК, на газ въобще не работи и няма смисъл да я мъча.
Онзи ден вечерта си играх на едно изкачване и врътках делкото, колата се подобри ама не съвсем.
Бях заподозрял иридиевите бош свещи, за да елиминирам съмненията съм върнал 3-полюсното НГК правено във Франция.
На практика колата работи и върви на 70%-80%, но определено не е както трябва.
Вчера я впрегнах да свърши нещо или да умре, че взе да ми писва - качих й 500кг товар :)
На кантара без мен беше 1300 кг, след разтоварване , пак без мен, показа 880кг.
Планувам да махна газовата, която е сигурно 40кг щото е пълна бутилката. Дълбокото Рекаро тежи доста , сигурно 25-30 кг/ седалка , но мисля да си ги ползвам:)
Чумата е упорита, не умря - явно ще продължавам да я правя.
Този уикенд очаквам моя познат да ми даде още два инжектора от Дукати, барем събера комплект 4 броя от 6-те налични, които да работят достатъчно еднакво и да мога да ги ползвам.
Почвам да клоня към настройка на дино в София вместо при Жоро, защото е мъка за каране и да не я взривя до там.
Нищо не се е разпаднало за момента, имам и клипове с първо палене и чукащи повдигачи, следващ клип след напълването им и такива как даваме газ с Пламката по улиците на бензин.
Първото палене:
https://youtu.be/xqKs3TcUWtk
След 2 минути на 2000 оборота и пълни повдигачи:
https://youtu.be/WlmgnG59qGk
Сумарно колата не работеше добре, ето клипове от каране на бензин:
https://youtu.be/FM531K2NPdg
https://youtu.be/RgAyO9S9nrM
https://youtu.be/RE_D6iAMkdA
Като цяло не е ОК, на газ въобще не работи и няма смисъл да я мъча.
Онзи ден вечерта си играх на едно изкачване и врътках делкото, колата се подобри ама не съвсем.
Бях заподозрял иридиевите бош свещи, за да елиминирам съмненията съм върнал 3-полюсното НГК правено във Франция.
На практика колата работи и върви на 70%-80%, но определено не е както трябва.
Вчера я впрегнах да свърши нещо или да умре, че взе да ми писва - качих й 500кг товар :)
На кантара без мен беше 1300 кг, след разтоварване , пак без мен, показа 880кг.
Планувам да махна газовата, която е сигурно 40кг щото е пълна бутилката. Дълбокото Рекаро тежи доста , сигурно 25-30 кг/ седалка , но мисля да си ги ползвам:)
Чумата е упорита, не умря - явно ще продължавам да я правя.
Този уикенд очаквам моя познат да ми даде още два инжектора от Дукати, барем събера комплект 4 броя от 6-те налични, които да работят достатъчно еднакво и да мога да ги ползвам.
Почвам да клоня към настройка на дино в София вместо при Жоро, защото е мъка за каране и да не я взривя до там.
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Бая неща се случиха, но нямах време да документирам напълно или пък да пиша.
Събрах пъзела с липсващите части , за да обърна колата към пълна инжекция.
Ако подходя хронологично ще спомена че си имах подготвен сток всмукател от AFH с насаден около 60мм дросел от БМВ, затапен ЕГР и т.н.
По-рано споменах че ще ползвам дюзи от Дукатита 330 кубика като до момента имах два комплекта, два по два различни.
От колегата който ми услужи с единия комплект взех още един , т.е. от неговия мотор и се надявах при 6 налични инжектора да мога да подбера 4 броя за полото и да останат 2 броя еднакви за мотора му.
Да ама не, ето как изглеждаха на теста неговата двойка - номер 1 и 2 отляво надясно без да са чистени, докато останалите 4 броя са вече чистени
След почистването им, са минали втори тест на по-дълга програма , като местата на номер 1 и 2 са сменени, т.е. номер 1 вече е номер 2 и обратното. Останалите 4 не са пипани
И май трябва да пусна тото, защото на полото ще карам номер 1,4,5 и 6.
На Дукатито на моя приятел отиват номер 2 и 3.
Ето ги в пликчета, разделени кой с кой ще работи - чисто новички след измиването и смяната на филтрите им.
Събрах пъзела с липсващите части , за да обърна колата към пълна инжекция.
Ако подходя хронологично ще спомена че си имах подготвен сток всмукател от AFH с насаден около 60мм дросел от БМВ, затапен ЕГР и т.н.
По-рано споменах че ще ползвам дюзи от Дукатита 330 кубика като до момента имах два комплекта, два по два различни.
От колегата който ми услужи с единия комплект взех още един , т.е. от неговия мотор и се надявах при 6 налични инжектора да мога да подбера 4 броя за полото и да останат 2 броя еднакви за мотора му.
Да ама не, ето как изглеждаха на теста неговата двойка - номер 1 и 2 отляво надясно без да са чистени, докато останалите 4 броя са вече чистени
След почистването им, са минали втори тест на по-дълга програма , като местата на номер 1 и 2 са сменени, т.е. номер 1 вече е номер 2 и обратното. Останалите 4 не са пипани
И май трябва да пусна тото, защото на полото ще карам номер 1,4,5 и 6.
На Дукатито на моя приятел отиват номер 2 и 3.
Ето ги в пликчета, разделени кой с кой ще работи - чисто новички след измиването и смяната на филтрите им.
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Вчера си купих силиконово коляно на 180 градуса с Ф63мм в черен цвят, както и две алуминиеви дъги всяка с дължина 300мм - една на 30 градуса и една на 45 градуса, пак на 63мм.
Целта беше да си направя CAI от дросела на ОЕМ всмукателя до моят конусен въздушен филтър K&N , който ползвам и в момента.
След някакви премервания на око се спрях на тези 3 артикула и взех "мъдрото" решение в 15:00 да махна карбовете с фланеца и да наставя ОЕМ всмукателя, за да може да се накрои CAI-а.
Това се случва в двора на мой приятел, който има сервиз и там под наем работи аргончик.
Махането е лесно и вече го правя с отверка и 20 минути, но излезнаха няколко неочаквани главоболия:
1. при демонтажа и желанието да си направя място за ОЕМ всмукателя, единия пин от TPS-а от страна на Мега-та се скъса и остана в буксата на TPS-а на карбовете.
2. При налагането на ОЕМ всмукателя се оказа че дросела и по-специално охльова за жилото опират в гумения маншон на firewall-a пазещ излизащите от там кабели. Наврях гумения маншон навътре и уж стана ама....
3. Долната част на дросела опря в двата тройника сложени за изпарителя на газта на маркучите за парното. Рязко се наложи да лежа по земята и да пускам антифриза. Набързо моя приятел на сруга ми направи две втулки , елиминирах тройниците и изпарителя завинаги и снадих двата маркуча с въпросните втулки. Горе долу като понатиснеш - става, но ....
4. Всмукателя подпря в "чашата" за картерната вентилация на блока , където тръгва маркуча в посока гофрирания маркуч на сток всмукателите.
Та в крайна сметка на легна на 100%, отдолу отваряше някакви 2 мм , но беше достатъчно близо да си направя пробата и да се накрои CAI-a.
Чарколяка дето купих пасна перфектно, даже не го рязахме а просто снадихме 45-градусовата дъга с 30-градусовата. А 180-градусовото силиконово коляно цепнах по средата на две по 90 градуса, едно за дросела и едно за към филтъра. Също така се наложи удължаване с 180мм права част, която изрязах от текущия ми сет-ъп с еърбокса.
Нямам снимки как седеше на пробите, че времето ме притискаше и накрая събирах по тъмно ама се оправихме.
Аргончика днес завари и си взех чарколяците, като на всмукателя запуши отворите от газовата. Ето как изглежда CAI-а:
Друго нещо което ми липсваше е онази пвц кутия/преливник до задна дясна гума. На една ламарина седят бенз. помпата за високо налягане на инжекционните версии, въпросната кутия и до тях е горивния филтър.
Ние с Добри от любопитство дисектирахме моята на времето, когато монтирахме карбураторите и почти 10 години по-късно тия курници вече са рядкост.
С бая зор намерих донор и я получих , разбира се в ръждив вид:
След разглобяване постигнах това:
Последва обработка с бял ръждопреобразувател на Вюрт, като ламарината сама си стана черна.
За да не я оставям само на преобразувателя я пръснах с един сив шпрей, който ползвах за спирачните апарати - добре че е скрита под колата да не ми се смеят, но както казах - целта беше да й ръсна нещо отгоре. Нямам снимки, утре като закарам колата в сервиза за конверсията ако не забравя ще я снимам.
В крайна сметка утре отивам да оставя колата и се очаква до събота да е готова и да сме й чули гласа.
Тия дни, може би и събота ще мине 1 час на диното в Хеед да я настроим и ще я зазимявам, че ГО изтича на 28.11 така или иначе.
Между другото , нещо ми цапа предния прозорец на антифриз като пусна топлото и съм й купил нов радиатор на парното Нисенс - ще го сложат и него , като я оставя утре.
Целта беше да си направя CAI от дросела на ОЕМ всмукателя до моят конусен въздушен филтър K&N , който ползвам и в момента.
След някакви премервания на око се спрях на тези 3 артикула и взех "мъдрото" решение в 15:00 да махна карбовете с фланеца и да наставя ОЕМ всмукателя, за да може да се накрои CAI-а.
Това се случва в двора на мой приятел, който има сервиз и там под наем работи аргончик.
Махането е лесно и вече го правя с отверка и 20 минути, но излезнаха няколко неочаквани главоболия:
1. при демонтажа и желанието да си направя място за ОЕМ всмукателя, единия пин от TPS-а от страна на Мега-та се скъса и остана в буксата на TPS-а на карбовете.
2. При налагането на ОЕМ всмукателя се оказа че дросела и по-специално охльова за жилото опират в гумения маншон на firewall-a пазещ излизащите от там кабели. Наврях гумения маншон навътре и уж стана ама....
3. Долната част на дросела опря в двата тройника сложени за изпарителя на газта на маркучите за парното. Рязко се наложи да лежа по земята и да пускам антифриза. Набързо моя приятел на сруга ми направи две втулки , елиминирах тройниците и изпарителя завинаги и снадих двата маркуча с въпросните втулки. Горе долу като понатиснеш - става, но ....
4. Всмукателя подпря в "чашата" за картерната вентилация на блока , където тръгва маркуча в посока гофрирания маркуч на сток всмукателите.
Та в крайна сметка на легна на 100%, отдолу отваряше някакви 2 мм , но беше достатъчно близо да си направя пробата и да се накрои CAI-a.
Чарколяка дето купих пасна перфектно, даже не го рязахме а просто снадихме 45-градусовата дъга с 30-градусовата. А 180-градусовото силиконово коляно цепнах по средата на две по 90 градуса, едно за дросела и едно за към филтъра. Също така се наложи удължаване с 180мм права част, която изрязах от текущия ми сет-ъп с еърбокса.
Нямам снимки как седеше на пробите, че времето ме притискаше и накрая събирах по тъмно ама се оправихме.
Аргончика днес завари и си взех чарколяците, като на всмукателя запуши отворите от газовата. Ето как изглежда CAI-а:
Друго нещо което ми липсваше е онази пвц кутия/преливник до задна дясна гума. На една ламарина седят бенз. помпата за високо налягане на инжекционните версии, въпросната кутия и до тях е горивния филтър.
Ние с Добри от любопитство дисектирахме моята на времето, когато монтирахме карбураторите и почти 10 години по-късно тия курници вече са рядкост.
С бая зор намерих донор и я получих , разбира се в ръждив вид:
След разглобяване постигнах това:
Последва обработка с бял ръждопреобразувател на Вюрт, като ламарината сама си стана черна.
За да не я оставям само на преобразувателя я пръснах с един сив шпрей, който ползвах за спирачните апарати - добре че е скрита под колата да не ми се смеят, но както казах - целта беше да й ръсна нещо отгоре. Нямам снимки, утре като закарам колата в сервиза за конверсията ако не забравя ще я снимам.
В крайна сметка утре отивам да оставя колата и се очаква до събота да е готова и да сме й чули гласа.
Тия дни, може би и събота ще мине 1 час на диното в Хеед да я настроим и ще я зазимявам, че ГО изтича на 28.11 така или иначе.
Между другото , нещо ми цапа предния прозорец на антифриз като пусна топлото и съм й купил нов радиатор на парното Нисенс - ще го сложат и него , като я оставя утре.
- bbboiko2004
- Мнения: 4207
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Колата започна да върви зле след смяната на валовете ли?
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
bbboiko2004 написа:Колата започна да върви зле след смяната на валовете ли?
На газ въобще не работеше, на бензин работи но нагоре почва да плете.
Връщах аванса през делкото и закрепих положението, но като цяло беше много далече от оптималното.
От вчера съм я оставил в сервиза да й наредят инжекциона и да разкарат газта напълно, надявам се днес да са готови.
Ако успеят има шанс да направим диното утре.
Мапера каза да не купувам теснолентова нова ламбда сонда, ще я настрои с широколентовата на диното и после ще карам без сонда.
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Колата я довършват в момента, а аз си търся ляв фар по обяви
Някакъв пенсионер ми е набол колата на заден ход пред сервиза с теглича.
Намерих каквото ми трябва, даже забелязах че има копче за реглаж по височина на фаровете в Мегапартс, т.е. не знам дали не е гот да си намеря комплект фарове с реглаж и да окабеля за да повиша комфорта и екстрите в тая кола
Между временно се огледах най-накрая в тия решетки без емблеми, че моята потропва и отдавна й тече таймера.
Купих си ей това от немския ибей:
Някакъв пенсионер ми е набол колата на заден ход пред сервиза с теглича.
Намерих каквото ми трябва, даже забелязах че има копче за реглаж по височина на фаровете в Мегапартс, т.е. не знам дали не е гот да си намеря комплект фарове с реглаж и да окабеля за да повиша комфорта и екстрите в тая кола
Между временно се огледах най-накрая в тия решетки без емблеми, че моята потропва и отдавна й тече таймера.
Купих си ей това от немския ибей:
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Вчера докато издирвах ляв фар на Hella попаднах на обява на колега мераклия, който си беше продал колата но имаше разни джиджани неща останали за нея - ел.стъкла с копчетата, наполовина боядисани заводски брони ( предната с отвори в които пасвали идеално отвори за спирачки на бмв Е30)+решетка, вежди комплект, две кори за врати с интересен синьо-лилав тапет на вертикални ивици,ниски прогресивни на практика нови пружини и топка за скоростите от голф 2.
Та си стиснахме ръцете с него, освободих го от всички части - добре че бях с буса. Единствения недостатък е че броните и веждите са за купе версията, не за комби, т.е. не пасват.
Идеята ми е да ползвам предните вежди и броня, за отзад ще видим.
От сервиза ми се обадиха към 17:30 че колата е готова, в 18:00 бях при нея с новия фар.
Мапера Теодор Айнаджиев дойде малко по-късно, направи малко корекции и я запали.
Единствен недостатък който не бях догледал е , че няма моторче за празен ход и се наложи да подпрем дросела за да не се затваря на 100% ( временно докато си намеря моторче с трипинова букса от механична инжекция - от стари бмв, мерцедес или ауди).
Някой ако има такова човече - да каже, ще съм благодарен.
Друг интересен ефект е че бях взел жило за газта за голф 1 и идва почти тамън, но бронята му е малко къса. Съответно за да стане , педала на газта ми седи прекалено вдигнат/издърпан от жилото.
Това в комбинация че нямам реален празен ход я правеше леко трудна за прибиране.
И въпреки че Теодор й отдели 20 минути, тая кола се съска и върви както никога досега.
В квартала имам обратни завои на изкачване където се взимат на 2-ра от ниски обороти, колата взе да превърта вътрешното колело от силата която й идва в ниските - нещо което не е правила никога преди.
Теодор ще звънне в Хеед 91 в понеделник и ще насрочим ден за настройката.
Ще кача малко снимки по-късно, че имам работа сега.
Та си стиснахме ръцете с него, освободих го от всички части - добре че бях с буса. Единствения недостатък е че броните и веждите са за купе версията, не за комби, т.е. не пасват.
Идеята ми е да ползвам предните вежди и броня, за отзад ще видим.
От сервиза ми се обадиха към 17:30 че колата е готова, в 18:00 бях при нея с новия фар.
Мапера Теодор Айнаджиев дойде малко по-късно, направи малко корекции и я запали.
Единствен недостатък който не бях догледал е , че няма моторче за празен ход и се наложи да подпрем дросела за да не се затваря на 100% ( временно докато си намеря моторче с трипинова букса от механична инжекция - от стари бмв, мерцедес или ауди).
Някой ако има такова човече - да каже, ще съм благодарен.
Друг интересен ефект е че бях взел жило за газта за голф 1 и идва почти тамън, но бронята му е малко къса. Съответно за да стане , педала на газта ми седи прекалено вдигнат/издърпан от жилото.
Това в комбинация че нямам реален празен ход я правеше леко трудна за прибиране.
И въпреки че Теодор й отдели 20 минути, тая кола се съска и върви както никога досега.
В квартала имам обратни завои на изкачване където се взимат на 2-ра от ниски обороти, колата взе да превърта вътрешното колело от силата която й идва в ниските - нещо което не е правила никога преди.
Теодор ще звънне в Хеед 91 в понеделник и ще насрочим ден за настройката.
Ще кача малко снимки по-късно, че имам работа сега.
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Мисля, че имам моторче за празен ход от Ауди с механична инжекция. Трябва да проверя дали не съм го изгубил при местене.
Свалено е работещо, но е седяло 1-2 години и не знам дали е ок, т.е. ще ти го подаря (стига да го открия).
Едит: Не успях да го намеря, сори.
Свалено е работещо, но е седяло 1-2 години и не знам дали е ок, т.е. ще ти го подаря (стига да го открия).
Едит: Не успях да го намеря, сори.
Последна промяна от escrime на Чет 26 ное 2020 15:48, променено общо 1 път.
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Мерси предварително.
Диното е насрочено за петък - 16:00.
Ако междувременно успея да намеря моторче ( пожелателно е да е с 2 пина, а не с 3 , защото при 3 пина се слагало допълнително реле към единия пин) ще се опитам да монтирам преди петък.
Като гледам как вече два дни не успявам да свърша елементарни неща съм песимист, но дори без моторчето ще минем диното а после с Тео ще извадим управление от Мега-та и ще донагласим работата му на колата.
Диното е насрочено за петък - 16:00.
Ако междувременно успея да намеря моторче ( пожелателно е да е с 2 пина, а не с 3 , защото при 3 пина се слагало допълнително реле към единия пин) ще се опитам да монтирам преди петък.
Като гледам как вече два дни не успявам да свърша елементарни неща съм песимист, но дори без моторчето ще минем диното а после с Тео ще извадим управление от Мега-та и ще донагласим работата му на колата.
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Свалих карбовете, които си намериха нов собственик както са нагласени за главата.
Довечера ако успея ще ги пратя по Еконт и ще ги премеря, усещат се доста тежки - около 7-8кг според мен.
Монтирах топката за скоростите от Голф 2 GTI ако не греша
Ето и снимка на комплекта ел.стъкла, бели мигачи за които забравих да се похваля, шоф.огледало и май е това
Довечера ако успея ще ги пратя по Еконт и ще ги премеря, усещат се доста тежки - около 7-8кг според мен.
Монтирах топката за скоростите от Голф 2 GTI ако не греша
Ето и снимка на комплекта ел.стъкла, бели мигачи за които забравих да се похваля, шоф.огледало и май е това
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Ето снимки и на веждите , ниските задни пружини ( предните ще ги даде по-късно колегата), цветните брони и решетка
Малко ме е яд , че задната броня не става за моята кола - направо се замислям да си купя Купе :)
Може да се опитам да я сложа, за да видя колко далече е от нужното.
А ето и лошата новина- в колата ще има части и от Опел
Пробвах моторчето - движи се като му подадеш 12 V без драми. Даже си харесах къде да го монтирам, ще видя дали ще успея обаче преди петъчната сесия защото Теодор трябва да му изведе управление от Мега-та.
Малко ме е яд , че задната броня не става за моята кола - направо се замислям да си купя Купе :)
Може да се опитам да я сложа, за да видя колко далече е от нужното.
А ето и лошата новина- в колата ще има части и от Опел
Пробвах моторчето - движи се като му подадеш 12 V без драми. Даже си харесах къде да го монтирам, ще видя дали ще успея обаче преди петъчната сесия защото Теодор трябва да му изведе управление от Мега-та.
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Газовите неща са демонтирани, ако вършат работа на някого да казва - хем да върна някой лев.
Както се видя - спокойно бутат 148 к.с.
Бутилката е тороидална, но още не съм я извадил от багажника поради липса на място в гаража
Както се видя - спокойно бутат 148 к.с.
Бутилката е тороидална, но още не съм я извадил от багажника поради липса на място в гаража
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Бях обещал да кажа колко тежи еърбокса с карбовете, че ми се сториха тежки.
На новия собственик в пакета му пуснах още една бобина, 3 броя комутатори и перфектно делко с работещ вакуум, за да може да сложи и направо да кара.
Та пакета с тия неща в тънък кашон от памерси показа 9,2кг , така че карбовете с еърбокса са 7кг поне.
Сегашния всмукател е осезаемо по-лек, 2-3кг според мен по спомен докато го разнасях.
Тази сутрин се сетих да снимам странно сините кори за врати и плата им, които взех с чарколяците наскоро.
Свалих пълната тороидална бутилка - бая си е тежичка - сигурно е близо 40 кг.
Някой знае ли какво се слага до ключа за гуми зад задния десен калник - има две свободни щипки?
На новия собственик в пакета му пуснах още една бобина, 3 броя комутатори и перфектно делко с работещ вакуум, за да може да сложи и направо да кара.
Та пакета с тия неща в тънък кашон от памерси показа 9,2кг , така че карбовете с еърбокса са 7кг поне.
Сегашния всмукател е осезаемо по-лек, 2-3кг според мен по спомен докато го разнасях.
Тази сутрин се сетих да снимам странно сините кори за врати и плата им, които взех с чарколяците наскоро.
Свалих пълната тороидална бутилка - бая си е тежичка - сигурно е близо 40 кг.
Някой знае ли какво се слага до ключа за гуми зад задния десен калник - има две свободни щипки?
- bbboiko2004
- Мнения: 4207
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Eбаси колко време търся задна броня без дупка за газ, за купе... До преди няколко дни имах такава за комби, ама отиде на вторични, защо не каза. Много е голяма разликата, между двете.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта