Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Колеги, дъртото ми Половерче нещо взе трудно да пали сутрин.Яко въртене на стартера и след 2мин. припалва с мъка и бълва як сиво черен дим . После цял ден няма проблеми.Мисля , че поне две /може и три/свещи не греят и затова не пали. Как да ги проверя дали са изгорели ?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Взимаш един дебел проводник, поне 6мм2 най-добре. Откачаш на свещите кабела. Свързваш го към плюсова клема на акумулатор.
Прецъкваш свещите. Видиш ли искрене като докосваш до плюсовия терминал на свещта, най-вероятно работят.
Ако трябва да сменяш, късмет ти пожелавам. Предвид, че се може да се скъсат, ако отдавна не са развивани.
Прецъкваш свещите. Видиш ли искрене като докосваш до плюсовия терминал на свещта, най-вероятно работят.
Ако трябва да сменяш, късмет ти пожелавам. Предвид, че се може да се скъсат, ако отдавна не са развивани.
- samo_pechka
- Мнения: 8961
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
инжектопляктор написа:Ако трябва да сменяш, късмет ти пожелавам. Предвид, че се може да се скъсат, ако отдавна не са развивани.
Изказваш се пак малко неподготвен . Подгревните му свещи надали са по-различни от тия по Г2,Г3 и други подобни с предкамерен дизел. Т.е. къси и дебели. Вярвай ми бая зор е да се скъса такава свещ . На менгеме стегната може и да стане ( да се скъса де )
П.п. точно на такова дизел не съм сменял, но би трябвало да са на шина. Тя ако се махне шината и да пробва свещ по свещ . .. По-добре да ги развие да ги види. Вероятно наистина ще има поне две свещи дали фирата.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Най-сигурния начин за проверка е с развиване на свещите и проба дали "светват".
Преди развиването - проверка дали стига ток до шината на свещите - може с пробна лампа. Единия кабел на шината, другия кабел на минусова клема.
Ако светне пробната, тогава развиване на свещите.
С дебел кабел, поне 4 квадрата, или два-три усукани заедно, закачаш на резбата на свещта - където се хваща шината с гайка!, а другия край на кабела на плюсовата клема.
С клещи с изолирани ръкохватки !!! хващаш свещта където е частта за гаечния ключ и допираш клещите до минусовата клема за максимум 2-3 секунди. Колкото да видиш дали ще започне да се загрява накрайника.
Тези, които не светват, ги сменяш.
Иначе, с мултицет може да премериш съпротивлението на свалените свещи и то трябва да е около 1.5 ома при здрава свещ. Мериш между двете резби - тази за завиване към главата и тази за шината.
Преди развиването - проверка дали стига ток до шината на свещите - може с пробна лампа. Единия кабел на шината, другия кабел на минусова клема.
Ако светне пробната, тогава развиване на свещите.
С дебел кабел, поне 4 квадрата, или два-три усукани заедно, закачаш на резбата на свещта - където се хваща шината с гайка!, а другия край на кабела на плюсовата клема.
С клещи с изолирани ръкохватки !!! хващаш свещта където е частта за гаечния ключ и допираш клещите до минусовата клема за максимум 2-3 секунди. Колкото да видиш дали ще започне да се загрява накрайника.
Тези, които не светват, ги сменяш.
Иначе, с мултицет може да премериш съпротивлението на свалените свещи и то трябва да е около 1.5 ома при здрава свещ. Мериш между двете резби - тази за завиване към главата и тази за шината.
-
- Мнения: 1084
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Температурите не са паднали много, нито една свещ да не работи ще запали след 6 7 оборота. Според мен помпата се изпразва и докато качи отново налягане върти много. 2 минути мъки на минус 2 3 градуса си е другаде проблема според мен
- samo_pechka
- Мнения: 8961
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Сега видях пак. Наистина две минути яко въртене е доста. Може да има и други проблеми-да.
-
- VW експерт
- Мнения: 2002
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Да не плаша, ама имах предния модел с 1,3 дизел... същата работа... Сменях свещи, филтър, клапан сложих да не пада уж горивото, нищо не помогна. Под 5 градуса си падаше яко въртене, добре, че акумулатора беше 77Ah... Накрая стартера се предаде. А няма такъв по другите модели на марката, та е малко екзотика. Ремонтирах го веднъж, после пак сдаде багажа, и колата отиде на вторични суровини.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Паленето на СТАР предкамерен дисел с изгорели свещи е тегаво даже лятото.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Кажи им го. То за това подгряват целогодишно. Въпреки че на предкамерите горят по рядко свещи е възможно, пробвай ги с кабелче дали преискряват, ако преискрят не е там проблема. Безспорно най добрия метод е проба на акумулатора, ама не с клещи по отделно, а на отделни лустър клеми свързани паралелно, така добиваш представа дали някоя свещ изостава с паленето или дали светят еднакво силно
- vinixxx
- Мнения: 1820
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Не е от свещите.
Дълго въртене подсказва за проблем с компресията или горивна система.
Ако беше от свещи, ще си запали лесно, просто първите секунди тресе яко и пуши.
Дълго въртене подсказва за проблем с компресията или горивна система.
Ако беше от свещи, ще си запали лесно, просто първите секунди тресе яко и пуши.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Да, възможно е и въздух да гълта.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Смени и четирите свещи.А ко е липса на гориво,едва ли ще има черен дим.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Милиционере, пропуснах аз че е предкамерна напаст. Компресията и помпата. Ако не, ще носиш 2 акумулатора и резервен стартер. Заради такива неща избягвам дизелите. Без компресия палене няма. И стартов спрей не можеш да ползваш, защото повече ще рита и троши, отколкото да помага.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
Плякторе, до миналата зима е палела, компресия отведнъж не изчезва, износването е бавно и сигурно на всеки един двигател.
Само за протокола, ескорд 1,8 ТД предкамерен, 2012 година имаше зверски студове, влизам от дясната врата подгрявам два пъти и завъртам на - 22 градуса и заковава 800 оборота, без да кюфа без да пуши без да тресе. Не съм фен на Форд, карах го по неволя, ама втори път едва ли ще оцеля на такъв дизел
Само за протокола, ескорд 1,8 ТД предкамерен, 2012 година имаше зверски студове, влизам от дясната врата подгрявам два пъти и завъртам на - 22 градуса и заковава 800 оборота, без да кюфа без да пуши без да тресе. Не съм фен на Форд, карах го по неволя, ама втори път едва ли ще оцеля на такъв дизел
- tdi fen
- Мнения: 4678
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Поло 2 ф 1994г. Подгревателни свещи
също замерете и дали идва ток до свещите
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта