Бензинов автомобил, без директно впръскване от Голф сегмента с двойно предване?
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Някакви идеи за бензинов автомобил от Голф сегмента , двойно предване , бензин , без директно впръскване?
И мен доста неща ме смущават в това инфо...
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Някакви идеи за бензинов автомобил от Голф сегмента , двойно предване , бензин , без директно впръскване?
Няма нищо смущаващо, системата си работи безпроблемно, стига да се използва по-предназначение. Демек да те изкара от някой кишав коловоз или да минеш през кална локва! Което почти я обезмисля.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Някакви идеи за бензинов автомобил от Голф сегмента , двойно предване , бензин , без директно впръскване?
4х4 в леки коли също си има преимущества . Сега точно на това сузуки как е, що е, само чета за него, но нямам мнение тъй като никога не съм имал допир до такова.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Някакви идеи за бензинов автомобил от Голф сегмента , двойно предване , бензин , без директно впръскване?
forski написа:...системата си работи безпроблемно...
Не се изразих правилно.
Не системата ме смущава, а информацията в цитата.
Аз съм я карал тази система, която е в моделите до 2012 и си върши идеална работа.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Някакви идеи за бензинов автомобил от Голф сегмента , двойно предване , бензин , без директно впръскване?
Toва Сузи не се вмества в бюджета.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Някакви идеи за бензинов автомобил от Голф сегмента , двойно предване , бензин , без директно впръскване?
В линка на Форски има и такова от 2012 и се вмества. Ама май не е Евро 5?
Re: Някакви идеи за бензинов автомобил от Голф сегмента , двойно предване , бензин , без директно впръскване?
Toзи модел с двойно задвижване
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 0264e3b4ff
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... e002e89964
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 808ca81ff0
това ли му е обичайната цена , понеже ми се вижда евтино? Някой запознат ли е дали са сполучливи тези Liana , понеже не ми се струват никак разпространени?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 0264e3b4ff
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... e002e89964
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 808ca81ff0
това ли му е обичайната цена , понеже ми се вижда евтино? Някой запознат ли е дали са сполучливи тези Liana , понеже не ми се струват никак разпространени?
-
- VW експерт
- Мнения: 2004
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Някакви идеи за бензинов автомобил от Голф сегмента , двойно предване , бензин , без директно впръскване?
В България ги караха таксита.
Доколкото съм чел, системата за 4х4 не е достатъчно здрава и дава проблеми. Това още от Балено.
ПП: В случай, че се прежалиш за нещо с 20-30см по-дълго - Ауди B7 1,8T https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11610633131312876&slink=ikt0cz
Правени са до март 2008г. Старият 1,8Т, става за газова уредба, а и върви приятно. 4х4 няма забележка, чисто механичен Торсен диференциал. В България няма много такива обяви.
Иначе Голф 5 дизел до 2008г го има с 4х4 и без DPF. 1,9(има го и с DPF, и без), и 2,0PD(140к.с. 16V е винаги без DPF). Има доста обяви, може би може да се намери подходящ.
И Тойота RAV 4 второ поколение, както споменах. Чисто механично 4х4, няма съществени по-високи разходи по поддръжка от Голф, освен евентуално гумите. По-спартанско обзавеждане, но доста надеждна. Вярно е за газовата в багажника, но на Голфа багажника и без друго е по-малък.
Третото поколение Rav4 е доста малко по-дълго, но 4х4 вече е на ел.муфа(не че е лошо). Но е и над бюджета.
Има една стара Хонда HR-V до към 2006г. Но май няма много живи по обявите.
Истината е, че от някое време и повечето малки SUV не се търсят само с 4х4, и затова повечето имат варианти само на предно. А даже има модели изглеждащи като SUV, без въобще да имат варианти с 4х4. Та градски хечбек от класа на Голф също не са правени много с 4х4. Изключенията горе-долу се споменаха в темата. Е, има някои при още по-градските мъници, като например Фиат Панда, или малко по-премиум(и над бюджета) BMW X1(не е чак толкова малко, а и е доста капризно).
Доколкото съм чел, системата за 4х4 не е достатъчно здрава и дава проблеми. Това още от Балено.
ПП: В случай, че се прежалиш за нещо с 20-30см по-дълго - Ауди B7 1,8T https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11610633131312876&slink=ikt0cz
Правени са до март 2008г. Старият 1,8Т, става за газова уредба, а и върви приятно. 4х4 няма забележка, чисто механичен Торсен диференциал. В България няма много такива обяви.
Иначе Голф 5 дизел до 2008г го има с 4х4 и без DPF. 1,9(има го и с DPF, и без), и 2,0PD(140к.с. 16V е винаги без DPF). Има доста обяви, може би може да се намери подходящ.
И Тойота RAV 4 второ поколение, както споменах. Чисто механично 4х4, няма съществени по-високи разходи по поддръжка от Голф, освен евентуално гумите. По-спартанско обзавеждане, но доста надеждна. Вярно е за газовата в багажника, но на Голфа багажника и без друго е по-малък.
Третото поколение Rav4 е доста малко по-дълго, но 4х4 вече е на ел.муфа(не че е лошо). Но е и над бюджета.
Има една стара Хонда HR-V до към 2006г. Но май няма много живи по обявите.
Истината е, че от някое време и повечето малки SUV не се търсят само с 4х4, и затова повечето имат варианти само на предно. А даже има модели изглеждащи като SUV, без въобще да имат варианти с 4х4. Та градски хечбек от класа на Голф също не са правени много с 4х4. Изключенията горе-долу се споменаха в темата. Е, има някои при още по-градските мъници, като например Фиат Панда, или малко по-премиум(и над бюджета) BMW X1(не е чак толкова малко, а и е доста капризно).
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Някакви идеи за бензинов автомобил от Голф сегмента , двойно предване , бензин , без директно впръскване?
Има и други бюджетни мъници като Игнис, Джъсти и Суифт които също биха свършили работа за описания от колегата маршрут. Ако автомобила ще се използва за предимно градско пътуване и не се търси лукс и комфорт за дълги преходи Сузуки е може би най евтиния 4х4 вариант който може да се предложи, спрямо цена/година на производство.
Отделно че и като цени за подръжка и обслужване при SX4 всичко е в рамките на нормалното, газифицира се безпроблемно, и е технически здрав и сполучлив евтин японски автомобил.
Отделно че и като цени за подръжка и обслужване при SX4 всичко е в рамките на нормалното, газифицира се безпроблемно, и е технически здрав и сполучлив евтин японски автомобил.
Re: Някакви идеи за бензинов автомобил от Голф сегмента , двойно предване , бензин , без директно впръскване?
Аз директно бих заложил на добрата стара Тойота RAV4, ако я вземеш с ръчни скорости още по-добре. За тоя бюджет мисля, че това е оптималното решение.
Ако не ти пречи клирънса (тоест както си написал, а държиш само на 4х4), то директно бих заложил на А4 Б7 1,8Т куатро, от личен опит казвам, че има много сериозно пътно поведение на мокра, хлъзгава настилка, много проходимо ( стига да не облегне корем, защото остават във въздуха и 4-те колела ), двигателя е железен и върви доста добре въпреки тежкото купе, а на фона на рав-а ще е като изтребител. НО както казва един приятел - за Бг никога малко повече клирънс не е излишен, та аз от сегашната си гледна точка бих взел Тойотата с уговорката, че багажника и е доста по-малък спремо А4 комби.
Другия много евтин вариант и ставащ перфектно на газ е Дачия Сандеро - 200мм клирънс, само на предно, за 10к. ще е поне 5 години по-нова от А4 и Тойотата, частите ще са поне 40% по-евтини, но въпроса е доколко би направил компромис с качеството на пластмасата вътре?
Ако не ти пречи клирънса (тоест както си написал, а държиш само на 4х4), то директно бих заложил на А4 Б7 1,8Т куатро, от личен опит казвам, че има много сериозно пътно поведение на мокра, хлъзгава настилка, много проходимо ( стига да не облегне корем, защото остават във въздуха и 4-те колела ), двигателя е железен и върви доста добре въпреки тежкото купе, а на фона на рав-а ще е като изтребител. НО както казва един приятел - за Бг никога малко повече клирънс не е излишен, та аз от сегашната си гледна точка бих взел Тойотата с уговорката, че багажника и е доста по-малък спремо А4 комби.
Другия много евтин вариант и ставащ перфектно на газ е Дачия Сандеро - 200мм клирънс, само на предно, за 10к. ще е поне 5 години по-нова от А4 и Тойотата, частите ще са поне 40% по-евтини, но въпроса е доколко би направил компромис с качеството на пластмасата вътре?
Re: Някакви идеи за бензинов автомобил от Голф сегмента , двойно предване , бензин , без директно впръскване?
cecoa1 написа:В България ги караха таксита.
Доколкото съм чел, системата за 4х4 не е достатъчно здрава и дава проблеми. Това още от Балено.
ПП: В случай, че се прежалиш за нещо с 20-30см по-дълго - Ауди B7 1,8T https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11610633131312876&slink=ikt0cz
Правени са до март 2008г. Старият 1,8Т, става за газова уредба, а и върви приятно. 4х4 няма забележка, чисто механичен Торсен диференциал. В България няма много такива обяви.
Иначе Голф 5 дизел до 2008г го има с 4х4 и без DPF. 1,9(има го и с DPF, и без), и 2,0PD(140к.с. 16V е винаги без DPF). Има доста обяви, може би може да се намери подходящ.
И Тойота RAV 4 второ поколение, както споменах. Чисто механично 4х4, няма съществени по-високи разходи по поддръжка от Голф, освен евентуално гумите. По-спартанско обзавеждане, но доста надеждна. Вярно е за газовата в багажника, но на Голфа багажника и без друго е по-малък.
Третото поколение Rav4 е доста малко по-дълго, но 4х4 вече е на ел.муфа(не че е лошо). Но е и над бюджета.
Има една стара Хонда HR-V до към 2006г. Но май няма много живи по обявите.
Истината е, че от някое време и повечето малки SUV не се търсят само с 4х4, и затова повечето имат варианти само на предно. А даже има модели изглеждащи като SUV, без въобще да имат варианти с 4х4. Та градски хечбек от класа на Голф също не са правени много с 4х4. Изключенията горе-долу се споменаха в темата. Е, има някои при още по-градските мъници, като например Фиат Панда, или малко по-премиум(и над бюджета) BMW X1(не е чак толкова малко, а и е доста капризно).
За 2.0 tdi , да кажем ,че е ясно в кои двигатели се вгражда серийно, фабрично dpf ..., oбаче при 1.9 tdi има ли начин от данните за двигателя да се разбере ? Малко офф топик , с тези еко стикери дето уж ще влизат в сила от лятото и аз вече не знам с или без dpf е по- добре!
-
- VW експерт
- Мнения: 2004
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Бензинов автомобил, без директно впръскване от Голф сегмента с двойно предване?
От 1,9 с DPF е само мотора с означение BLS.
А от 2,0PD само 8-клапановия със 140к.с.(BMM), и 16-клапановия със 170к.с.(BMN) са с DPF
Ако можеш изчакай да кажат какви ще са изискванията.
А от 2,0PD само 8-клапановия със 140к.с.(BMM), и 16-клапановия със 170к.с.(BMN) са с DPF
Ако можеш изчакай да кажат какви ще са изискванията.
Re: Бензинов автомобил, без директно впръскване от Голф сегмента с двойно предване?
Aми те го казаха ,че ще измерват вредните емисии на ГТП. Няма да е важно дали за колата е вписано евро 5 или евро 2 , дали е произведена 2001 или 2011. Измерват емисиите и въз основа на тях ти определят еко стикера.. В дни с прекомерно замърсен въздух еди кои си коли нямало да бъдат допускани до централните части на големите градове. Сбъркана държава сме ние. В Германия собствениците си плащат да им слагат dpf на стари коли, а при нас до сега си плащахме да го отстраняват.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Бензинов автомобил, без директно впръскване от Голф сегмента с двойно предване?
cecoa1 написа:
Ако можеш изчакай да кажат какви ще са изискванията.
Вероятно ще се наложи да почака към година и нещо

Юли започва цялата история и до юли 2022 ще са сложени стикери на всички коли.
Едва тогава ще може да се приложи някаква мярка.
За сега се говори за забрана на колите извън евро 5 и 6, в мръсни дни, в центъра. Ама може да решат и Евро 4 да пуснат. Никой не знае още.
П.с. едва ли ще можеш да си качиш категорията. Виждам го да е само надолу пътя при мерене

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn, VWPASSATGL и 57 госта