основен ремонт или двигател от морга
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: основен ремонт или двигател от морга
Това успя да ми изпрати майстора...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: основен ремонт или двигател от морга
.............................................
Последна промяна от muns61 на Пон 01 фев 2021 16:49, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: основен ремонт или двигател от морга
На снимката личи на III цилиндър малко лъскаво - там хонинга е заминал.
Ама надрано няма никъде.
И ръб няма!
При кой се прави Бората? Къде е сервиза?
Ама надрано няма никъде.
И ръб няма!
При кой се прави Бората? Къде е сервиза?
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: основен ремонт или двигател от морга
Сервиза е в район Северен, момчето преди години работеше при Касапина.
Колега, muns61, компресията е ниска на всички цилиндри (поне беше преди 2 години, сега едва ли е по-добре). Цифрите бяха от порядъка на 21,22,22,24 (ако не ме лъже паметта).
Колега, muns61, компресията е ниска на всички цилиндри (поне беше преди 2 години, сега едва ли е по-добре). Цифрите бяха от порядъка на 21,22,22,24 (ако не ме лъже паметта).
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: основен ремонт или двигател от морга
Аз виждам само спукано бутало в купата, лъщи и не мога да добия представа.
Ниската компресия нищо не значи, може да е от гарнитура, незатварящи клапани, сегменти. За да се разбере състоянието се мери цилиндъра , вадят се сегментите и се спускат в цилиндъра за да направят ключ и се мери ключа.
Имам вътромер с индикаторен часовник точно за цилиндрите на 1,9 ама съм доста далеко
Ниската компресия нищо не значи, може да е от гарнитура, незатварящи клапани, сегменти. За да се разбере състоянието се мери цилиндъра , вадят се сегментите и се спускат в цилиндъра за да направят ключ и се мери ключа.
Имам вътромер с индикаторен часовник точно за цилиндрите на 1,9 ама съм доста далеко
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: основен ремонт или двигател от морга
Нищо страшно не виждам на тези снимки. Ама отблизо може да е различно. Исках снимки щото не вярвам на заключенията на майстора ти.
На радотом по му имам вяра. Намери начин да го замъкнеш до двигателя и прави каквото ти каже той.
Ако не можеш да го прилъжеш, да ти прегледат главата и ако не тече я мятай обратно.
Компресията е само някакъв ориентир, който не трябва да се взема особено сериозно. Какво ще покаже манометъра, зависи от твърде много фактори, износването е само един от тези фактори.
На радотом по му имам вяра. Намери начин да го замъкнеш до двигателя и прави каквото ти каже той.
Ако не можеш да го прилъжеш, да ти прегледат главата и ако не тече я мятай обратно.
Компресията е само някакъв ориентир, който не трябва да се взема особено сериозно. Какво ще покаже манометъра, зависи от твърде много фактори, износването е само един от тези фактори.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: основен ремонт или двигател от морга
Под 25 почва да пали трудно в студа
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: основен ремонт или двигател от морга
Аааа... по чужди дупки (и двигатели) не бъркам, щото после е много неудобно некси да обясняваш, че, да, след моята намеса сдаде багажа, ама той си умиргаше и от преди, уе!
Виж, ако някой е издъхнал вече на пътя - друг въпрос!
Принципно за мен си аз въпроса съм го решил - отваря се мотор и се прави.
Всичко!
От-До!
Щото не знам на какъв барутник ще попадна в моргата.
И се сменя всичко възможно, за да не отварям след 20к км пак (както ми се случи с Пассата заради втулки на паразитния вал)
В случая на снимките виждам мотор, който се нуждае от хонинг. Но преди да се измери бъчвообразност (за което нямам инструменти) - божа раЛта!
Ама пък не видях и спукването на буталото, дето Вальо успя да забележи, така, че ,,,



Виж, ако някой е издъхнал вече на пътя - друг въпрос!
Принципно за мен си аз въпроса съм го решил - отваря се мотор и се прави.
Всичко!
От-До!
Щото не знам на какъв барутник ще попадна в моргата.
И се сменя всичко възможно, за да не отварям след 20к км пак (както ми се случи с Пассата заради втулки на паразитния вал)
В случая на снимките виждам мотор, който се нуждае от хонинг. Но преди да се измери бъчвообразност (за което нямам инструменти) - божа раЛта!

Ама пък не видях и спукването на буталото, дето Вальо успя да забележи, така, че ,,,
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: основен ремонт или двигател от морга
На първата снимка виждам пукнатина в края на купата на буталото, но дали нагара се е пукнал или буталото не мога да преценя от снимка. По принцип се целят през средата по оста на коляновия вал. Горе на върха на цилиндъра също има много нагар. Хонинг се прави само ако нямаш елипса, иначе нещата стават много зле.
Абе дай ми го тоя мотор да го направя да го сложим в една джета двойка
Абе дай ми го тоя мотор да го направя да го сложим в една джета двойка

- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: основен ремонт или двигател от морга
Здравейте, колеги! Ами да споделя как се развиха нещата с автомобила. Така...както бях споменал по-горе намерих един мотор и ходих да го гледам по-обстойно и евентуално да го взема. Запали от раз и нямаше никакви пушеци. Тъй като ми беше дотегнало вече от тази кола, без да се замислям реших да го капарирам и да го свалят от колата. Да, ама НЕ. Кода на мотора не се виждаше и то само една 2 цифри не можахме да разгадаем, след което търговеца започна да търка с някакъв препарат и заличи всичко
. Обадих се в КАТ да попитам какво е нужно да представя при смяна на двигател без номер. Споделих на "джамбазина" и той категорично отказа да ми даде нужните документи, поради което се ядосах, теглих му една и си тръгнах. В изблик на ярост се обадих на майстора и му казах да праща главата за ремонт. След седмица колата беше готова с ревизирана глава и сменена гарнитура и останалите части. Карам я вече седмица като парното е "6", нивото на антифриза не пада, за вървене...не знам, не мога да преценя дали е по-добре от преди. Тайно се надявах да се оправи сутрешният старт, но уви - положението е същото 


- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: основен ремонт или двигател от морга
Купи една кутия бонбони на джамбазина, дето ти е помогнал да се откажеш от смяната на двигател. Жалко, че повече хора не проверяват предварително какъв е целия филм при смяна на двигател.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта