Нали затова съм го купил нов, да не ми се налага да мисля и за него





forski написа:Знаеш че нова кола се продава още преди да и изтече гаранцията, точно поради споменатите от теб причини!

Petrolhead написа:Още нещо се сетих, кожата на волана на Фолксваген в последните 5-6 години е супер смотана. Бързо се захабява, първо почва да блести, след това почва да губи цвят.
Petrolhead написа:ако всички стари коли са толкова здрави, защо ги няма по улиците?
 Аз също преди години, когато Megaparts спря да изкупува коли преди 2004 година останах изнедан да видя изкупени от тях няколко броя горе-долу 10 годишни BMW E90. И като се порових как им се сваляла цялата предница за смяна на ремък/верига като на едни душегуби Audi... Като разбрах, какви цени са им някои чарколяци, ми стана ясно защо са ги изхвърлили за части. Пък и София, не е България все пак.
 Аз също преди години, когато Megaparts спря да изкупува коли преди 2004 година останах изнедан да видя изкупени от тях няколко броя горе-долу 10 годишни BMW E90. И като се порових как им се сваляла цялата предница за смяна на ремък/верига като на едни душегуби Audi... Като разбрах, какви цени са им някои чарколяци, ми стана ясно защо са ги изхвърлили за части. Пък и София, не е България все пак.viksanlg написа:Това колко ще издържи един мотор не може да бъде показател. Знам за стари таксита жигулита и лади с над половин милион км.,но моторите общо взето и зимата не изсиват, а се карат топли. Ако си вземеш нова кола и се придвижваш до работа на 3 км както един колега и даже не може да стигне и 60 градуса,след 250,300 к км.,как ли ще бъде мотора?За мен по скоро трябва да се гледа за качеството на сглобките, окачване, интериор и качеството на самия материал от който са направени.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 132 госта