Имам още един въпрос, направих дупка в егр-а, направих резба с един приятел, сложих щуцер за буустметър, прекарахме маркучето, всичко стана окей.
В последствие вече сменям втори буустметър и по вагком показва 1.45 пик и 1.35 холд, а на буустметъра показва 1.6,1.7 и то холдва, а реално не е така.
Проблема не е в буустметъра защото експериментирахме и е верен.
Дали това че съм пробил тялото на егр-а е проблема, че не е на колектора? Попринцип няма логика да бъде проблем.
Благодаря предварително за мненията
Въпрос относно буустметър
Re: Въпрос относно буустметър
ilon написа:Дали това че съм пробил тялото на егр-а е проблема, че не е на колектора? Попринцип няма логика да бъде проблем.
Има логика - между ЕГРа и колектора обикновено има дроселиращи отвори за по-добро смесване. Така че съвсем нормално е преди тях налягането да е по-голямо.
Re: Въпрос относно буустметър
Има хора писали във форума, които са дупчили точно там и казват, че след сверка с ваг ком е точно. Не знам какво друго мога да измисля, защото не искам рейс пайп, заради мекото гасене..
- nikolay_ss
- Мнения: 1125
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Въпрос относно буустметър
При мен също е в ЕГР и отчита 1:1 с вагкома, пробвай да стесниш маркуча или да му сложиш филтър, има много писано из форума.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CekoBen@ и 67 госта