Въпрос относно буустметър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ilon
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 17 юли 2020 11:59
Автомобил:
Двигател:

Въпрос относно буустметър

Мнениеот ilon » Чет 11 фев 2021 18:52


Имам още един въпрос, направих дупка в егр-а, направих резба с един приятел, сложих щуцер за буустметър, прекарахме маркучето, всичко стана окей.
В последствие вече сменям втори буустметър и по вагком показва 1.45 пик и 1.35 холд, а на буустметъра показва 1.6,1.7 и то холдва, а реално не е така.
Проблема не е в буустметъра защото експериментирахме и е верен.
Дали това че съм пробил тялото на егр-а е проблема, че не е на колектора? Попринцип няма логика да бъде проблем.
Благодаря предварително за мненията




Kiofre
Мнения: 259
Регистриран на: Сря 29 май 2019 7:19
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относно буустметър

Мнениеот Kiofre » Чет 11 фев 2021 18:57


ilon написа:Дали това че съм пробил тялото на егр-а е проблема, че не е на колектора? Попринцип няма логика да бъде проблем.

Има логика - между ЕГРа и колектора обикновено има дроселиращи отвори за по-добро смесване. Така че съвсем нормално е преди тях налягането да е по-голямо.


ilon
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 17 юли 2020 11:59
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относно буустметър

Мнениеот ilon » Чет 11 фев 2021 19:10


Има хора писали във форума, които са дупчили точно там и казват, че след сверка с ваг ком е точно. Не знам какво друго мога да измисля, защото не искам рейс пайп, заради мекото гасене..


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1125
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: Въпрос относно буустметър

Мнениеот nikolay_ss » Пет 12 фев 2021 8:31


При мен също е в ЕГР и отчита 1:1 с вагкома, пробвай да стесниш маркуча или да му сложиш филтър, има много писано из форума.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: CekoBen@ и 67 госта