https://i.imgur.com/CvyFm17.gifv
Майсторът заключи, че след като е рециклирано ГНП-то и горивата му са вече в норма, следва да се е обадила някоя дюза с развалено впредвпръскване и трябвало стенд + рециклаж на всички дюзи. Тъй като не ми се затварят още 1300+ лв ей така с лека ръка реших и аз да си закача ваг кома. П.П. - кобилици и повдигачи са сменени преди 15 000 км, като валовете бяха перфектни и изключвам звука да е от тях -
https://i.imgur.com/EOPbHlP.jpg
Тук изолираме грешката за тампоните на двигателя, а ме притеснява повече втората грешка, която никога не се е появявала до преди ремонта.
https://i.imgur.com/VX57XYU.gifv -
Тук се вижда как оборотите на двигателя постоянно вярират от 742 до 766, което също не се получаваше преди ремонта, а също така не знам дали и аванса не закъснява
https://i.imgur.com/JmVqgkp.gifv - тук са милиграмите на празен ход
Тук пуснах basic settings на аванса и определено чаткането изчезваше на моменти -
https://i.imgur.com/5vTV3Vz.gifv
А тук ми свети цял ден ESP-то и се излиза постоянно една грешка, която не знам дали има нещо общо с ремонта на ГНП-то

Та как са според вас стойностите на ваг кома и да търся ли друг майстор?